Entä jos huomenna on viimeinen päiväsi?
Entä jos et herää enää aamulla? Mihin olet matkalla mihin sinun sielusi on matkalla? Herätys!
http://www.vauva.fi/keskustelu/4477083/ketju/tee_parannus_ja_usko_evankeliumi/sivu/1#comment31436092
Kommentit (30)
Miksi kristityt uskovat, että Jeesus pelastaa yhtään ketään, jos Raamatun mukaan Jeesus kuoli ristillä eikä pystynyt edes itseään pelastamaan kuolemalta? Jos Jeesus on mielestänne Jumala, niin kuka piti tämän maailman kasassa ne kaksi päivää pääsiäisenä? Miksi Jeesus huusi Raamatun mukaan ristillä, että Jumalani Jumalani miksi hylkäsit minut?
Muslimi
En minä halua elää elämääni ajatellen, että entäs jos huominen on viimeinen päiväni.
Haluan elää elämäni ajatellen, että tänään elän vielä ja elänkin kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:18"]
Miksi kristityt uskovat, että Jeesus pelastaa yhtään ketään, jos Raamatun mukaan Jeesus kuoli ristillä eikä pystynyt edes itseään pelastamaan kuolemalta? Jos Jeesus on mielestänne Jumala, niin kuka piti tämän maailman kasassa ne kaksi päivää pääsiäisenä? Miksi Jeesus huusi Raamatun mukaan ristillä, että Jumalani Jumalani miksi hylkäsit minut? Muslimi
Kyllä kai sitä tuskissaan huutaa mitä vaan isänsä puoleen. Jeesus ei vaan tiennyt, miten tuskainen se kuolema olisi. Jeesus oli kuitenkin ihminen ja silti jotain paljon enemmän. Vain Jumala tiesi.
[/quote]
Miksi kristityt uskovat, että Jeesus pelastaa yhtään ketään, jos Raamatun mukaan Jeesus kuoli ristillä eikä pystynyt edes itseään pelastamaan kuolemalta? Jos Jeesus on mielestänne Jumala, niin kuka piti tämän maailman kasassa ne kaksi päivää pääsiäisenä? Miksi Jeesus huusi Raamatun mukaan ristillä, että Jumalani Jumalani miksi hylkäsit minut? Muslimi
Jeesus on/oli Jumalan poika, ihmiseksi syntynyt ja ihmisenä opetti meitä Jumalan hengessä.
[/quote]
[/quote]Jumala on kolmiyhteinen. Isä, Poika ja Pyhä Henki.
13. Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen tykö hänen kastettavakseen.
14. Mutta tämä esteli häntä sanoen: "Minun tarvitsee saada sinulta kaste, ja sinä tulet minun tyköni!"
15. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus". Silloin hän salli sen hänelle.
16. Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
17. Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt"---Matt.3
Kannattaako tuhlata kallista aikaa turhien asioiden haalimiseen ja typerien juttujen nauramiseen? Kun tärkeintä kaikista on Jeesus Kristus joka voi sinun sielusi pelastaa! Sinä voit joutua kadotukseen ja se paikka on ikuinen poispääsyä ei ole.
Jeesus tuli maailmaan jotta yksikään ei hukkuisi vaan kaikki saisivat iankaikkisen elämän.
just. jeesus ei ketään pelasta. vain sinä voit pelastaa itsesi. miksi oletat jonkun muun tekevän sen puolestasi??? vastuun pakoilija
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:55"]
just. jeesus ei ketään pelasta. vain sinä voit pelastaa itsesi. miksi oletat jonkun muun tekevän sen puolestasi??? vastuun pakoilija
[/quote]10. niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
11. Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.
12. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman. --Ap.t.4
http://edition.cnn.com/2015/05/19/living/5-year-old-feeds-homeless-man-waffle-house-feat/index.html