Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entä jos huomenna on viimeinen päiväsi?

Vierailija
21.05.2015 |

Entä jos et herää enää aamulla? Mihin olet matkalla mihin sinun sielusi on matkalla? Herätys!

http://www.vauva.fi/keskustelu/4477083/ketju/tee_parannus_ja_usko_evankeliumi/sivu/1#comment31436092

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jollaki räpshtäny mania päälle.

Vierailija
2/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:50"]

[/quote]Tee parannus, vielä kun sulla sitä aikaa on. Jesus is waiting on the door!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en mä sit ainakaan töihin oo menossa.

Ei sille mitään voi jos henki huomenna lähtee, sit se vaan lähtee. Ja se, minne mä sen jälkeen olen matkalla, on krematorio ja sitä myöten pukkaamaan horsmaa. Puff vaan, lopetan olemiseni ja toivon mukaan lapseni muistavat hyvällä.

Vierailija
4/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:55"]

just. jeesus ei ketään pelasta. vain sinä voit pelastaa itsesi. miksi oletat jonkun muun tekevän sen puolestasi??? vastuun pakoilija

[/quote]10. niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
11. Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.
12. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman. --Ap.t.4

[/quote]

Läksi soitellen seposta,

ilon lyöen Ilman mailta,

kullervoiten kankahalla,

patakoitellen palolla:

suo sorahti, maa järähti,

kangas vastahan kajahti

Kullervoisen soitantoa,

ilkeän ilonpitoa.

Kuului se sepon pajahan.
20   
Seppo seisottui pajassa,

sai kujalle kuulemahan,

kartanolle katsomahan,

mikä soitanta salolla,

kullervointa kankahalla.

Jo näki toet totiset,

valehettomat, vakaiset:

näki naisen nukkunehen,

kaunoisensa kaatunehen,

kaatunehen kartanolle,
30   
kellistynehen keolle.

Siihen seppo seisottihe

syämellä synkeällä.

Puuttui yöksi itkemähän,

viikoksi vetistämähän.

Mieli ei tervoa parempi,

syän ei syttä valkeampi.

Itse Kullervo käveli,

astui eelle jonnekunne,

päivän korpia kovia,
40   
hiien hirsikankahia.

Illan tullen, yön pimeten

päätyi maahan mättähälle.

Kalevalaa. Ihan yhtä totta kuin sun lainauksesi.

Vierailija
5/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun sielusi on ikuinen.

Vierailija
6/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:50"]

[/quote]

Kevät on vaikeaa aikaa mielenterveyspotilaille.

Vierailija
7/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä te uskovaiset huomaatte nauttia elämästänne kun koko ajan pitää pelätä, jos ei muuta niin kuolemaa? Jatkuva murehtiminen siitä, "mitä sitten jos..."

No mitäs sitten jos ei kuitenkaan? Kyllä mua vituttaisi rankasti kuoleman jälkeen, kun on ensin tän ainoan elämän mikä on annettu, unohtanut elää ja koko ajan vaan pelännyt "mitä sitten jos, entäs sitten kun jos,"-mentaliteetilla, eikä sitten hengenlähdön jälkeen vaan enää olekaan mitään. Se se vasta vituttaisi. Ihan turhaan jatkuvaa murheen taakkaa ja elämänpelottelua.

Vierailija
8/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä sitä varten että TE heräisitte, en mä pelkää mun Herrani paluuta. Mä odotan sitä.

Vierailija
9/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:00"]

Missä välissä te uskovaiset huomaatte nauttia elämästänne kun koko ajan pitää pelätä, jos ei muuta niin kuolemaa? Jatkuva murehtiminen siitä, "mitä sitten jos..."

No mitäs sitten jos ei kuitenkaan? Kyllä mua vituttaisi rankasti kuoleman jälkeen, kun on ensin tän ainoan elämän mikä on annettu, unohtanut elää ja koko ajan vaan pelännyt "mitä sitten jos, entäs sitten kun jos,"-mentaliteetilla, eikä sitten hengenlähdön jälkeen vaan enää olekaan mitään. Se se vasta vituttaisi. Ihan turhaan jatkuvaa murheen taakkaa ja elämänpelottelua.

[/quote]Missä sun logiikka muuten on, eihän se sitten voi harmittaa, jos ei ole mitään ei suakaan. Mutta sielupa on ikuinen. Jotkut on ikuisessa elämässä rauhassa ja levossa. Toiset itkee ja kiristelee hampaita tulessa.

Vierailija
10/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:50"]

[/quote]Tee parannus, vielä kun sulla sitä aikaa on. Jesus is waiting on the door!
[/quote]

Piti ihan käydä tsekkaamassa.Ei ollu.

Vierailija
11/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämesi ovella, höpsykkä :)

Vierailija
12/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun sama

Vierailija
15/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä jokainen päivä niinkuin se olisi viimeinen, jonakin päivänä se on totta.

Vierailija
16/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
17/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa huomenna viimeinen päiväni! Sen verran on ollu turhaa ja paskaa tämä minun elämä. Olen ihan turha ja sairas ihminen, en ole kenellekään hyödyksi. Harva jäisi kaipaamaan, eivät nytkään välitä.

Vierailija
18/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä. Ei elämästä selviä hengissä. Mieti sitä.

Vierailija
19/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:55"]

just. jeesus ei ketään pelasta. vain sinä voit pelastaa itsesi. miksi oletat jonkun muun tekevän sen puolestasi??? vastuun pakoilija

[/quote]10. niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
11. Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.
12. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman. --Ap.t.4
[/quote]

Minäpä annan toisen nimen jonka avulla voitte sitten myös yrittää pelastua; öö vaikkaaa timo soini. Soini tulee oletko valmis!

Vierailija
20/30 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:03"]

Olispa huomenna viimeinen päiväni! Sen verran on ollu turhaa ja paskaa tämä minun elämä. Olen ihan turha ja sairas ihminen, en ole kenellekään hyödyksi. Harva jäisi kaipaamaan, eivät nytkään välitä.

[/quote]Jeesus rakastaa sua! Lähde seuraamaan Häntä ja saat ikuisen elämän lahjan. Kukaan muu ei sua sitä paitsi niin paljon pysty rakastamaan :)