Pelkäättekö sijoitustenne puolesta?
Kurssit laskussa, romahdusta enteillään. Onko kylmä hiki otsalla? Itsellä on kyllä.
Kommentit (29)
Kaikki sijoitukseni vakuutuskuoria ja valuuttatilejä lukuunottamatta ovat sellaisia, että jos niiden arvo tippuu nollaan niin se ei vaikuta elämääni millään lailla. Laskujeni mukaan pääsen silti mukavalle eläkkeelle viisikymppisenä, koska iso osa on likvidejä varoja ja vakuutuskuoria..
En. Kerrankin olen tehnyt fiksusti eli sijoittanut vain sen, mitä en juuri nyt tarvitse. Ei haittaa, vaikka laskeekin.
Monen monta kertaa on housut tutisseet vuosien saatossa, kun olen periaatteessa sijoittanut rahoja, joille saattaisi parempaakin käyttöä. Nyt on helppo hengittää kun sijoitushorisontti on aidosti pitkä. Nousut ja laskut kuuluu hommaan.
AP on niitä idareita, joille ON KYLLÄ sanottu jo monta kertaa ja aikanaan että kannattaa myydä salkku tyhjäksi. Ei usko, ei. Nyt sitten ulisee itku kurkussa kun sonta osuu tuulettimeen.
Kaiken paskan kyllä ansaitset mitä tulee :D
Arvokasta oppia tämäkin pörssin käytöksestä.
Toistaiseksi onkin mennyt sijoitukset hyvin ja onnistuin esim. koronadipissä tankkaamaan hyvin lisää. Edelleen kokonaistuotto erinomainen, vaikka tämä vuosi onkin ollut surkea. En aio myydä paniikissa, mutta en ole ainakaan vielä ostamassa lisääkään.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään. Taidan myydä suurimman osan ensi viikolla.
Oot pässi jo myöhässä! Ei niitä nyt helvetissä tappiolla kannata enää tässä kohtaa myydä.
Joutui alkamaan myymään silloin kun Fed presidentit myivät sadoilla miljoonilla osakkeitaan. Kun sisäpiiri myy, niin kannattaa itse myös myydä. Ootellaan pohjia muutama kuukausi ja aletaan taas sijoitella.
Vierailija kirjoitti:
AP on niitä idareita, joille ON KYLLÄ sanottu jo monta kertaa ja aikanaan että kannattaa myydä salkku tyhjäksi. Ei usko, ei. Nyt sitten ulisee itku kurkussa kun sonta osuu tuulettimeen.
Kaiken paskan kyllä ansaitset mitä tulee :D
Ei todellakaan kannata myydä! Ajoittaminen on täysin mahdotonta kenelle tahansa.
Mutta ei saa sijoittaa varoja, jotka tarvitsee lyhyellä tähtäimellä.
Itse en myy vaikka dippaisi miten. Hyviä yhtiöitä kaikki, osakkeet nousee dipit jälkeen. Sotakassa valmiina....
En. Olen myynyt jo kaikki pois hyvissä ajoin. Katsotaan miten tässä käy.