En käytä ollenkaan kuukautissuojia
En jaksa enää näitä menkkoja. Olen niin väsynyt että en jaksa välittää ollenkaan, vaikka ovatkin vähän runsaat.
Kommentit (17)
Itse kuljen menkkojen aikaan alasti ja merkkailen alapäälläni lyhtypylväät ja postilaatikot!
Mä olen kuukautisten ajan aina ilman mitään housuja, valukoot reisiä pitkin maahan :)
Hanki hormonikierukka, ei ole menkkaongelmia :) Mulla on jo toinen menossa, eikä menkkoja 8 vuoteen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:57"]Hanki hormonikierukka, ei ole menkkaongelmia :) Mulla on jo toinen menossa, eikä menkkoja 8 vuoteen.
[/quote]
Niin, niitä muita alapäänvaivoja ja hormoniongelmiasi odotellessa...
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:59"]kokeile kuukuppia.
[/quote]
Tulihan se sieltä.
Eihän siteiden käyttämisessä tarvi nähdä mitään vaivaa, menee alle sekunti kun isket sen kiinni housuihin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:02"]Eihän siteiden käyttämisessä tarvi nähdä mitään vaivaa, menee alle sekunti kun isket sen kiinni housuihin.
[/quote]
Vaivaantumista aiheuttaa itsessä ja muissa se vaippa housuissa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:02"]Eihän siteiden käyttämisessä tarvi nähdä mitään vaivaa, menee alle sekunti kun isket sen kiinni housuihin. [/quote] Vaivaantumista aiheuttaa itsessä ja muissa se vaippa housuissa.
[/quote]
Eihän sitä sidettä edes huomaa (paitsi tietysti jos on joku erityisherkkä tai vastaava persoonallisuus). Luulis että ap:lla aiheuttais paljon enemmän vaivaantumista veriset housut
Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:57"]Hanki hormonikierukka, ei ole menkkaongelmia :) Mulla on jo toinen menossa, eikä menkkoja 8 vuoteen.
[/quote]
Niin, niitä muita alapäänvaivoja ja hormoniongelmiasi odotellessa...
[/quote]
Minulla ollut jo 13 v. Ei ongelmia. Ei kuukautisis
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:02"]Eihän siteiden käyttämisessä tarvi nähdä mitään vaivaa, menee alle sekunti kun isket sen kiinni housuihin.
[/quote]
Täh? Mä oon aina laittanu liimapuolen pilluun, en oo tajunnu että sen voi liimata housuihinkin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:32"]En minkään!
M26
[/quote]
Ootko muuten koskaan kokeillut tamponia perseeseen?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:32"]En minkään!
M26
[/quote]
Ootko muuten koskaan kokeillut tamponia perseeseen?
[/quote]
Mmmm.... <3