Hotelliala kiinnostaa, paljonko palkka?
Nyt oon kaupassa töissä ja brutto n. 2300e/kk...
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:22"]Ihan oon respassa
t. 4000 tyyppi
[/quote]
mikä koulutus?
Mä olen hotelli siivooja ja palkka 15400€ kk + ponarit on vähän parempi hotelli.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:22"]Ihan oon respassa
t. 4000 tyyppi
[/quote]
mikä koulutus?
[/quote] Merkantti.
Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
Kuoleva ala nyt kun kotimainen ja itänaapurin kysyntä laskee. Tulevaisuudessa majoitukset hoituvat muutenkin airbnb-tyypisesti tai hotelleissa joissa ei ole henkilökuntaa. Alallehan on ihan oikea koulutus, mutta niistäkin restonomeista puolet päätyy hommiin mihin ei tarvittaisi mitään koulutusta. Ja palkka ei kyllä ole parempi, vaikka ilta- ja yölisät voivat tuoda ekstraa. Jos siis jollain kyynärpäätaktiikalla onnistut pääsemään sinne.
Entäs jos vaihdat esim. ikealle tai johonkin s-ryhmän muiden tehtävien uraputkeen? Saisit sopivasti vaihtelua ja voit käyttää niitä tukikuukausia sitten kun ylennys tulee ajankohtaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:28"]Nyt oon kaupassa töissä ja brutto n. 2300e/kk...
[/quote] Olen hotelliketjun Radisson-hotelliketjun johtaja. Palkka on noin 38000 €/kk + bonukset.
[/quote]
Radisson-ketjun omistaja taitaa tienata pikkasen enemmän! :D
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:22"]Ihan oon respassa t. 4000 tyyppi [/quote] mikä koulutus?
[/quote]
vastaanottovirkailija.
Ei todellakaan ole kuoleva ala. Matkailu kasvaa ja suuri osa ihmisistä ei todellakaan tyydy omenahotellitasoon.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:28"]Nyt oon kaupassa töissä ja brutto n. 2300e/kk...
[/quote] Olen hotelliketjun Radisson-hotelliketjun johtaja. Palkka on noin 38000 €/kk + bonukset.
[/quote]
Kerros mistä mun kannattaa tää työnhaku aloittaa? Kova hinku hotellialalle myös myyntitykiksi kutsuttu ;)
Heh olipa hauska törmätä omaan vanhaan aloitukseen :)... T. Nyt mä oon hotellivirkailija and I love it ,<3
T.ap
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 19:11"]olen hilton hotellissa töissä, ja n. 4000 :)
miten voi olla noin paljon?
Kyllä hyvännäköinen nelikymppinen voi hotellihuoneessa työskentelemällä hyvinkin tienata 4000€/kk.
Puhtaana.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:28"]Nyt oon kaupassa töissä ja brutto n. 2300e/kk...