Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku kehtaa olla kesällä kalpea?

Vierailija
01.07.2015 |

Mun mielestä edes pieni päivetys pitäisi hankkia. Siis ei mistään putelista tai solariumista vaan auringosta. Onko kesäiset kalkkilaivan kapteenit niitä ihosyövällä ja pigmenttiläiskillä peloteltuja ihmisiä? Terveiseni teille on, että olette epäterveen näköisiä! Rohkeasti vaan aurinkoon ja saamaan tervettä väriä pintaan!

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miehenä ottaisi mitään kalpeanaamaista tylsimysnaista itselleni, joka ei haluaisi käydä kanssani vähintään kerran vuodessa etelän lämmössä. Menee kyllä viimeisetkin halut, kun katsoo kalpeita suomalaisnaisia. Nuo ulkomaalaiset kauniisti ruskettuneet naiset on sen sijaan kauniita.

Vierailija
2/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kehtaa sairastaa ihosyöpää. Tai näyttää siltä yhdeltä Ruotsin prinsessalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään olla valkoinen :)

Vierailija
4/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH! Kun en rusketu niin en rusketu. PALAN!

Vierailija
5/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 16:55"]Minä en miehenä ottaisi mitään kalpeanaamaista tylsimysnaista itselleni, joka ei haluaisi käydä kanssani vähintään kerran vuodessa etelän lämmössä. Menee kyllä viimeisetkin halut, kun katsoo kalpeita suomalaisnaisia. Nuo ulkomaalaiset kauniisti ruskettuneet naiset on sen sijaan kauniita.
[/quote]

Aha.
Ja nytkö munkin pitäis itkeä itseni uneen kun en sulle kelpaa valkosella ihollani?

Vierailija
6/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 16:55"]Minä en miehenä ottaisi mitään kalpeanaamaista tylsimysnaista itselleni, joka ei haluaisi käydä kanssani vähintään kerran vuodessa etelän lämmössä. Menee kyllä viimeisetkin halut, kun katsoo kalpeita suomalaisnaisia. Nuo ulkomaalaiset kauniisti ruskettuneet naiset on sen sijaan kauniita. [/quote] Jaa, no "ota" sitten somali.

[/quote]

Ei tarvitse ottaa, kun niitä kaunottaria löytyy esimerkiksi USA:sta, Australiasta, Etelä-Euroopasta ja Keski-Euroopasta.

Vierailija
7/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. En pidä kuumuudesta ja vältän aurinkoa. Olen tyytyväinen ihonväriin. :)

Pysyy iho hyvänä pidempään. 

Vierailija
8/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 16:55"]

Minä en miehenä ottaisi mitään kalpeanaamaista tylsimysnaista itselleni, joka ei haluaisi käydä kanssani vähintään kerran vuodessa etelän lämmössä. Menee kyllä viimeisetkin halut, kun katsoo kalpeita suomalaisnaisia. Nuo ulkomaalaiset kauniisti ruskettuneet naiset on sen sijaan kauniita.

[/quote]

Luuletko että ketään kiinnostaa sun "halut"?

Vierailija
9/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ottaisi itseään miehenä tituleeraavaa tylsimysmiestä (76)  edes tikun nokassa vaellusretkilleni mukaan. Menisi viimeisetkin halut katsellessa lomavermeissä tallustavaa äijää "etelän lomakohteissa". YÖÄK.

Vierailija
10/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitiligo. Need I say more? =D

Vierailija
11/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 17:06"]

Minä taas en ottaisi itseään miehenä tituleeraavaa tylsimysmiestä (76)  edes tikun nokassa vaellusretkilleni mukaan. Menisi viimeisetkin halut katsellessa lomavermeissä tallustavaa äijää "etelän lomakohteissa". YÖÄK.

[/quote]

Minä en ole tylsimysmies. Elämässäni on paljon mielenkiintoisia ja vauhdikkaita virikkeitä. Tosin jos tänne Suomen kamaralle aina jää, eikä koskaan käy katsomassa maailmaa siellä, missä Aurinkoa, lämpöä ja vauhtia todella on, jää hyvin paljosta paitsi.

Täällä Suomessa ei mitään kunnollisia aktiviteetteja suurimman osan vuodesta edes ole ja varsinkin talvi on tuolta osalta yhdessä pimeyden kanssa erittäin tylsää, lähes täydellisesti sellaista aikaa, jolloin ei tapahdu yhtään mitään missään.

Todella surullista, jos suomalaisnaiset alkavat muuttua tuollaiseksi, ettei reissut etelän lämpöön enää kiinnosta, vaan halutaan jäädä vuodesta toiseen vain Suomeen, eikä käydä koskaan missään ulkomailla.

Vierailija
12/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:32"]

Jokainen ihminen ruskettuu. Jos palaa, on ollut liian pitkään auringossa. Alussa pitää olla vain pieni hetki, jotta iho ensin tottuu. ap

[/quote]

Ai no sitte joo. Tule kertomaan toi mun iholle, jospa se sinua tottelisi. Olen punapää ja en ole koskaan ruskettunut.

Vierailija
13/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua rypistyä rusinaksi joten käytän itseruskettavaa. Oranssinruskea on mielestäni parempi kuin valkoinen.

Vierailija
14/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sen Ruotsin prinsessan (Kallekustaan sisko) kuva seinälles, niin saat ihastella kaunista ja terveen näköistä paahtunutta pintaa :D

Vierailija
15/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kehtaa tehdä huonoja provoja? Minä olen kalpea kesät talvet, ja ajattelin käydä tänään kaupassakin pelottelemassa ihmisiä valkoisuudellani.

Vierailija
16/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut maksavat itsensä kipeiksi saadakseen tumman ihon, toiset saadakseen kalpean. Jos minä saan olla ilmaiseksi kalpea, miksen käyttäisi sitä hyödykseni?

Vierailija
17/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten otat sinulle tuikituntemattomien "suomalaisnaisten" lomatottumukset ongelmaksesi? Mielikuvituksen puutetta jos ei osaa nauttia muualla kuin turistirysissä etelän auringossa. En lähtisi maksustakaan, sillä maapallollamme on paljon mielenkiintoisia paikkoja, jos ei laita ainoaksi kriteeriksi, että aurinko paistaa. No, yksinkertaisen ajattelutavan omaava ei keksi muuta. Tervemenoa.

Vierailija
18/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:26"]

Mun mielestä edes pieni päivetys pitäisi hankkia. Siis ei mistään putelista tai solariumista vaan auringosta. Onko kesäiset kalkkilaivan kapteenit niitä ihosyövällä ja pigmenttiläiskillä peloteltuja ihmisiä? Terveiseni teille on, että olette epäterveen näköisiä! Rohkeasti vaan aurinkoon ja saamaan tervettä väriä pintaan!

[/quote]

Sulla on oikeus mielipiteeseesi, toki se edustaa vain sun näkemystä eikä esim. minulle tulisi mieleenkään ihmetellä toisten kalpeutta ääneen tai keskustelupalstalla. Auringosta voi  nauttia muutenkin kuin itseään grillaamalla.  Pysyn itse mieluummin hieman vaaleampana ja rypyttömämpänä- ja toivottavasti  myös ilman melanomaa. Kuitenkin saan auringosta tarvittavan d-vitamiinin rannalla lojumattakin.

Vierailija
19/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:42"]Rasistista haukkua niitä jotka eivät rusketu. Ei ihonväri voi muuttua väkisin kumpaankaan suuntaan, se on mikä on.
[/quote][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:42"]Rasistista haukkua niitä jotka eivät rusketu. Ei ihonväri voi muuttua väkisin kumpaankaan suuntaan, se on mikä on.
[/quote] Jos on vitiligo niin kyllä se väkisin vaalenee.
[/quote]

Itselläni on juurikin vitiligo, tosin ei leviävää sorttia vaan valkoisia läikkiä siellä täällä. Senpä takia en viitsi auringossa kauheasti viettää aikaa, vitiligoläikät kun eivät rusketu vaan pelkästään palavat jollei niitä suojaa todella hyvin. Sen lisäksi läikät erottuvat huomattavasti selkeämmin jos muu iho on ruskettunut. Joten kalpea olen, sorry not sorry. :)

Vierailija
20/122 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksi ruskettumaton. Normaali ihonvärini on melkein aanelonen (lue: normaali meikkivoidekin näyttäisi oranssilta mudalta ihollani, eli oikeasti vaalea) , mutta kesällä saan juuri ja juuri sen verran pigmenttiä käsivarsiin että ihoni on keskimääräisen värinen. Sen pidemmälle en rusketu. Olisihan se hassu näky jos iho olisi tummempi kuin luonnostaan platinablondit hiukseni.