Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko väsyneenä ärtyneitä ?

Vierailija
21.05.2015 |

Huomasin että kauppamatkalla ärsytti aivan kaikki, huutavat tenavat bussissa, somalijoukkio vessan edessä, vakuutuksia tyrkyttävät kauppiaat, mumiseva kassatäti, edessä palloilevat ihmiset, parturi joka leikkasi eilen mun hiukset päin persettä.. Tekisi mieli vaan karjua suureen ääneen. En taida ihan täysillä käydä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsyneenä ärtynytkin, mutta etenkin itkuinen.

Vierailija
2/5 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissii keskivatsa ja selkä. Siis mulla alkoi tuo siintä kun pelkäsin suolisto syöpää ja näin telkussa kun joku mies kertoi veren vuodastaan suolessa. Niin sen jälkeen seuraavana yönä heräsin jalat velton tuntusina ja koski selkää ja mahaa. Pelkäsin sen jälkeen että kuolen yön aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan kun olen tarpeeksi väsynyt olen ihan torvelo. En kuule, en näe ym. Ärsytän varmaan muita.

Vierailija
4/5 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ärtynyt kokoajan, väsyneenä vain vieläkin enemmän

Vierailija
5/5 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole väsyneenä ärtyisä ja en varsinkaan itkuinen, vaan olen lähinnä vain hiljainen. Hyvässä yhtä väsyneessä seurassa väsyneenä saatan tulla hilpeäksi vitsinvääntäjäksi, joka naurattaa ja nauraa muiden kanssa niin, että pitäisi olla Tena Ladyt housuissa. Tosin sellainen hervoton hihitys piristää. :) N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi