Aasialaiset naiset on vaan rahan perään
Tutustuin netissä aasialaiseen naiseen, sitten jossain vaiheessa pidin hiljaiseloa ja nainen alkoi pyytää apua, ja pyysi että lähettäisin hänelle 1500e jotta voisi auttaa sairasta isoäitiään. No en lähettänyt. Kyllä on rahan perään aasialaiset naiset. Monet miehet joutuu lähettää thaikkuvaimonsa perheelle rahaa joka kuukausi. Ymmärrän kyllä että niiden kulttuurissa lasten kuuluu pitää huolta perheestä. Mutta tämä on suuri loukkaus kun ne naiset pitää miehiä vaan arvossa sen mukaan miten paljon rahaa miehellä on.
Kommentit (7)
Ootko varma että oli nainen? Ettei joku itänaapurin Jevgeni vaan esiintyny muikkelina?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:25"]
Ootko varma että oli nainen? Ettei joku itänaapurin Jevgeni vaan esiintyny muikkelina?
[/quote] Kyllä tuli Skypessä webkamerassakin keskusteltua jne, joten nainen oli. Mutta tais vaan feikata koko ajan, ja paremman elintason ja rahan toivossa. Sellasia ne on, ei auta luottaa.
Kuka olisi kuuna päivänä moista osannut ounastella!
So? Niin on suomalaisetkin. Työttömänä ei kukaan kiinnostu yhtään, sitten kun meen töihin niin kyllä kelpais.
Koska ne gambialiset ja muut miehet ovat tietenkin rakkauden perässä, eiks niin. Se nyt vaan on sillä tavalla, että hyvinvoivia länsimaalaisia yritetään jatkuvasti kusettaa ja käyttää hyväksi, niin miehiä kuin naisia.
Kyllä tosiaan ne suomalaisetkin on. Aasialaiset ovat kuitenkin kauniita.
Minulla on aasialainen kaveri, joka ei todellakaan ole rahan perään. Hän on mm. tarjoutunut aina maksamaan minun ja muidenkin kavereidensa laskuja, jos rahat ovat olleet vähissä. Ja opiskelijana on. Joskus laittoi rahaa "pakolla", eikä antanut maksaa takaisin.
Minua vituttaa, että yleistetään kaikkien aasialaisten naisten olevan rahan perään. Mun tämä thaimaalainen kaveri on aivan mahtava ihminen, eikä hänellä ole helppoa asua Suomessa, kun ei osaa suomea (opiskelee siitä huolimatta!) ja sen lisäksi vielä yleistetään tämän olevan pelkän rahan perään ja sit vielä seksuaalinen ahdistelu... Että haistappa ap paska. Jos sun kohdalle on sattunut yksi rahan perässä oleva aasialainen, niin se ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin olisivat vain rahan perässä.
N18