KREPPIRAUTA ja synttärit!
Mistä saisin ostettua kreppiraudan?? Ollaan kierretty poikaystävän kanssa varmaan jokainen kauppa meidän kaupungista ja missään niissä ei ole kreppirautoja..:/
Poikaystävä olisi kuulemma hommannut mulle sellaisen synttärilahjaksi, koska tiesi että haluan sellaisen.
Aamulla antoi sydän suklaarasian, mustaksi värjätyn ruusun, ja teki itse kakun :3 Ihanaa <3 Tänään on siis mun synttärit :D
Tiesi että RAKASTAN mustaksi värjättyjä ruusuja..:3 No, nyt ollaan päivä kierrelty kaupoissa etsien kreppirautaa mutta ei sitä löydy mistään..
Mistä mä saisin sen kreppiraudan..?
Mitenkä teidän päivä on mennyt? :)
N16
Kommentit (46)
Jos ei kreppirautaa löydy, niin löytyiskö sellaista missä vaihtopäitä? Niissä monesti löytyy myös kreppauspäät
Kampaamot myy ainakin sellaisia pieniä kreppirautoja.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:14"]Tokmannilla ainakin ollu sellasia
[/quote]
Käytiin täällä tokmannilla. Ei ollut..:/
-Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:14"]Kampaamot myy ainakin sellaisia pieniä kreppirautoja.
[/quote]
Pitää varmaan yrittää kampaamoista etsiä. Hinnatkin varmaan ihanat..
-Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:14"]Kampaamot myy ainakin sellaisia pieniä kreppirautoja. [/quote] Pitää varmaan yrittää kampaamoista etsiä. Hinnatkin varmaan ihanat.. -Ap
[/quote]
No mulla tuo pienikokoinen kreppirauta (jolla voi tehdä esim tyvikohotusta sekä normikreppiä) kampaamosta maksoi 10 e. Että ei kauheen kallis. :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:14"]Kampaamot myy ainakin sellaisia pieniä kreppirautoja. [/quote] Pitää varmaan yrittää kampaamoista etsiä. Hinnatkin varmaan ihanat.. -Ap
[/quote]
No mulla tuo pienikokoinen kreppirauta (jolla voi tehdä esim tyvikohotusta sekä normikreppiä) kampaamosta maksoi 10 e. Että ei kauheen kallis. :)
[/quote]
Okei :) Pitää katsoa vaikka lähin kampaamo ja käydä kysymässä.
-Ap
Minäkin olen katsellut kreppirautaa, ja kylläpäs on hintaa jos jostain löytää. Liekö nuo vaihtopäähommelit kovin hyviäkään. Miten musta tuntuu että niitä myytiin sikahalvalla silloin joskus, olisi kai pitänyt ostaa vaikkei silloin tarvinnutkaan.
No perhana, mun kreppirauta ois mun äidin luona. En ole tarvinnut sitten vuoden 92...
Laita tori.fi:hin "ostetaan kreppirauta" ilmoitus. Löytyy varmaan muiltakin kaapin perukoilta.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:19"]Minäkin olen katsellut kreppirautaa, ja kylläpäs on hintaa jos jostain löytää. Liekö nuo vaihtopäähommelit kovin hyviäkään. Miten musta tuntuu että niitä myytiin sikahalvalla silloin joskus, olisi kai pitänyt ostaa vaikkei silloin tarvinnutkaan.
[/quote]
Välillä toivoisi että olisin syntynyt 70-luvulla. Kaikki oli musiikista lähtien parempaa, myös hiustuotteet.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:20"]Tilaa netistä. Sietä löytyy.
[/quote]
Olen katsonut, mutta olisin halunnut ostaa suoraan kaupasta niin ei tulisi postikuluja.
-Ap
Hyi kreppiraudat ei ole edes muodissa.
Oletteko kumpikaan koulussa tai töissä?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:21"] Välillä toivoisi että olisin syntynyt 70-luvulla. Kaikki oli musiikista lähtien parempaa, myös hiustuotteet. -Ap
[/quote]
Ehkä oletkin ;)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:33"]Oletteko kumpikaan koulussa tai töissä?
[/quote]
Ollaan koulussa mutta ei oltu tänään, koska oli vaan maalaamista. Päätettiin nyt vaan olla kun on synttärit.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:21"] Välillä toivoisi että olisin syntynyt 70-luvulla. Kaikki oli musiikista lähtien parempaa, myös hiustuotteet. -Ap
[/quote]
Ehkä oletkin ;)
[/quote]
Ihan -98 ;)
-Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:31"]Hyi kreppiraudat ei ole edes muodissa.
[/quote]
En seuraa muotia :D Hyi helvetti ne nykyajan vaatteet..revityt farkut ja bändipaidat toimii.
-Ap
Eikun siis N17 mä olen nyt tästä lähtien :D hups.
-Ap