KREPPIRAUTA ja synttärit!
Mistä saisin ostettua kreppiraudan?? Ollaan kierretty poikaystävän kanssa varmaan jokainen kauppa meidän kaupungista ja missään niissä ei ole kreppirautoja..:/
Poikaystävä olisi kuulemma hommannut mulle sellaisen synttärilahjaksi, koska tiesi että haluan sellaisen.
Aamulla antoi sydän suklaarasian, mustaksi värjätyn ruusun, ja teki itse kakun :3 Ihanaa <3 Tänään on siis mun synttärit :D
Tiesi että RAKASTAN mustaksi värjättyjä ruusuja..:3 No, nyt ollaan päivä kierrelty kaupoissa etsien kreppirautaa mutta ei sitä löydy mistään..
Mistä mä saisin sen kreppiraudan..?
Mitenkä teidän päivä on mennyt? :)
N16
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:45"]
Ahaa, ajattelin että nimenomaan ruusu joka on värjätty mustaksi olisi ruusu joka on värjätty mustaksi eikä vain musta ruusu.
[/quote]
Äly hoi, mustat ruusut ovat kaikki värjättyjä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:45"]
Ahaa, ajattelin että nimenomaan ruusu joka on värjätty mustaksi olisi ruusu joka on värjätty mustaksi eikä vain musta ruusu.
[/quote]
[/quote]
Siis se oli melkein samanlainen kuin tämä:
http://whatrosesmean.files.wordpress.com/2012/01/red_and_black_rose_by_tianajade-d2zwb9s1.png
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:45"]
[/quote]
[/quote]
Siis se oli melkein samanlainen kuin tämä:
http://whatrosesmean.files.wordpress.com/2012/01/red_and_black_rose_by_tianajade-d2zwb9s1.png
[/quote]
Tämä siis Ap.
Kreppirautoja on varmaan taas pian laajasti saatavilla, koska krepattu tai osittain krepattu tukka on tulevan syksyn huippumuotia:
Eli trendi on täällä varmaan joskus 2017 aikaisintaan ;)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:45"]Ahaa, ajattelin että nimenomaan ruusu joka on värjätty mustaksi olisi ruusu joka on värjätty mustaksi eikä vain musta ruusu.
[/quote]
Eihän ole edes olemassa mustia ruusuja.
-Ap