KREPPIRAUTA ja synttärit!
Mistä saisin ostettua kreppiraudan?? Ollaan kierretty poikaystävän kanssa varmaan jokainen kauppa meidän kaupungista ja missään niissä ei ole kreppirautoja..:/
Poikaystävä olisi kuulemma hommannut mulle sellaisen synttärilahjaksi, koska tiesi että haluan sellaisen.
Aamulla antoi sydän suklaarasian, mustaksi värjätyn ruusun, ja teki itse kakun :3 Ihanaa <3 Tänään on siis mun synttärit :D
Tiesi että RAKASTAN mustaksi värjättyjä ruusuja..:3 No, nyt ollaan päivä kierrelty kaupoissa etsien kreppirautaa mutta ei sitä löydy mistään..
Mistä mä saisin sen kreppiraudan..?
Mitenkä teidän päivä on mennyt? :)
N16
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:04"]Siis lintsasitte koulusta??
[/quote]
No tämän kerran vaan, ei ole niin kamalaa :D Oli vaan eri maalaustekniikoiden harjoittelua.
-Ap
[/quote]
Ei se ole tekosyy lintsata.
Prismat ja citymarketit.
kirjoitustyylisi antaa olettaa sinun olevan korkeintaan 15-vuotias
Ajattelin vaan ilmoittaa että avoppini lahjoitti minulle oman kreppirautansa, koska ei enää käytä sitä :) Minulla on ihana avoppi <3
-Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:16"]Avoppi?
[/quote]
Avomiehen äiti=avoppi. Ettepähän voi sanoa että "et voi sanoa anopiksi, koska ette ole naimisissa!" ;)
-Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:23"]Just joo. Pikku poika muka avomies..
[/quote]
No on se avomies. Asutaan yhdessä ja seurustellaan. Ei olla kihloissa eikä naimisissa, eli avomies.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:34"]Prismat ja citymarketit.
kirjoitustyylisi antaa olettaa sinun olevan korkeintaan 15-vuotias
[/quote]
Kaikki ei ole hyviä äidinkielessä, oletko lukihäiriöstä kuullut? Ja nekin kaupat on käyty läpi.
-Ap
Kysymykseen en osaa vastata, mutta halusin sanoa, että hyvää syntymäpäivää ap! :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:57"]Kysymykseen en osaa vastata, mutta halusin sanoa, että hyvää syntymäpäivää ap! :)
[/quote]
Kiitos! :)
-Ap
Gigantista. Siellä ainakin babyliss muoroilusarja, jossa myös kreppirauta :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:03"]Gigantista. Siellä ainakin babyliss muoroilusarja, jossa myös kreppirauta :)
[/quote]
Onkohan täällä gigantti..:D pitää selvittää.
-Ap
" !??..:/ :3 Ihanaa <3 :D..:3 .. .. :) "
Halusin nyt osoittaa sen mikä tekee susta lapsosen oloisen, mikä sai sut luulemaan että sun äidinkielessä olisi jotain vikaa "....?"
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:11"]" !??..:/ :3 Ihanaa <3 :D..:3 .. .. :) "
Halusin nyt osoittaa sen mikä tekee susta lapsosen oloisen, mikä sai sut luulemaan että sun äidinkielessä olisi jotain vikaa "....?"
[/quote]
Siis jos ihminen käyttää hymiöitä niin olet heti 15v? Okei. Mun mummo on sitten tosi nuori.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:13"]mikä on mustaksi värjätty ruusu?
[/quote]
Ruusu joka on värjätty mustaksi? :D Siis kukka. Tykkään sellaisista goottilais-tyylisistä kukista, tavaroista jne.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:11"]" !??..:/ :3 Ihanaa <3 :D..:3 .. .. :) "
[/quote]
Mikä sinua vaivaa?
Alkoi minuakin kiinnostamaan, saisiko nähdä kuvaa sellaisesta mustaksi värjätystä kukasta?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:33"]Alkoi minuakin kiinnostamaan, saisiko nähdä kuvaa sellaisesta mustaksi värjätystä kukasta?
[/quote]
Siis ihan perusruusu mustana :) google kuvahausta löytyi esim. tälläinen:
https://31.media.tumblr.com/e192cce388aee30647ddc7a9b9b028f0/tumblr_inline_namei7IKaT1smw6px.jpg
-Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:04"]Siis lintsasitte koulusta??
[/quote]
No tämän kerran vaan, ei ole niin kamalaa :D Oli vaan eri maalaustekniikoiden harjoittelua.
-Ap