Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ja miehen rakkauden ero

Vierailija
21.05.2015 |

Naisen ja miehen rakkaus on erilaista, koska sukupuolet ovat biologisesti erilaisia. Seksuaalikemia syntyy kahden erilaisen orgaanin jännitteestä.

Mitä naisen rakkaus on? Nainen ei varsinaisesti rakasta itse miestä. Naiset ovat emotionaalisia ja naiset rakastavat vain niitä tunteita mitä mies aiheuttaa. Nainen rakastaa sitä kun miehen sosioekonominen asema nostaa naisen statusta, nainen rakastaa miehen positiivisuutta, palveluksia, ja käytöstä, ja sitä hyvää ilmapiiriä ja oloa minkä mies luo. Mutta itse miestä nainen ei rakasta, vain niitä tunteita mitä mies tarjoaa naiselle. http://www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/1qb7mi/she_doesnt_love_you/

Mitä mies rakastaa naisessa? Miehet taas ovat visuaalisia. Mies rakastuu usein vain naisen ulkonäköön, kauneuteen ja feminiinisyyteen. Miehen päällimäisin tarkoitus on saada naiselta seksiä ja läheisyyttä. Mies rakastaa naisessa sitä kun nainen tarjoaa kauneuttaa ja seksiä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiko se siellä??

Vierailija
2/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jokin peräkammarinpoikien ikioma naistendissaamissivusto mennyt epäkuntoon, kun näitä tytöt-ei-tykkää-minusta -aloituksia on täällä niin runsaasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei rassukka tämä on varmaan viides aloitus parin päivän sisään:( kyllä sinäkin vielä jonkun löydät, huomaat sitten ettei mikään ole noin yksinkertaista:)

Vierailija
4/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa jonkin verran totuudenperää, mutta en usko, että noin pinnalliset asiat kuitenkaan rakkautta toista kohtaan saa aikaan.

Vierailija
5/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:55"]

Onkohan jokin peräkammarinpoikien ikioma naistendissaamissivusto mennyt epäkuntoon, kun näitä tytöt-ei-tykkää-minusta -aloituksia on täällä niin runsaasti?

[/quote]

Käytöksellesi on nimi. Shaming Language, eli henkilöhyökkäys. Se on normaali naisen toiminitatapa jossa aiheesta ei osata keskustella rationaalisesti, vaan hyökätään itse henkilöön kun omat argumentaatiotaidot eivät riitä.

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:58"]

Voi ei rassukka tämä on varmaan viides aloitus parin päivän sisään:( kyllä sinäkin vielä jonkun löydät, huomaat sitten ettei mikään ole noin yksinkertaista:)

[/quote]

Shaming Language, eli henkilöhyökkäys. Pysy aiheessa!

Vierailija
6/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shit, Sherlock. Tietenkin naisten ja miesten biologia ja tunteet ovat erilaisia, ja itse en oikein edes usko rakkauteen. Kiintymystä kyllä syntyy jos pari viestii hyvin ja viettää aikaa yhdessä. Hyvä ystävyys on toisaalta monesti tyydyttävämpi kuin ns. rakkaussuhde, joten mies-nais-suhteet eivät ole niin yksinkertaisia kuin pelkkien seksuaaliviettien perusteella voisi luulla. Mies ja nainen voivat olla toistensa parhaat ystävät, luotetut, jne. Naisella kiintymys rakentuu ehkä enemmän keskustelulle, miehellä seksille. Entäs sitten?

Vierailija
7/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:55"]

[/quote]

Käytöksellesi on nimi. Shaming Language, eli henkilöhyökkäys. Se on normaali naisen toiminitatapa jossa aiheesta ei osata keskustella rationaalisesti, vaan hyökätään itse henkilöön kun omat argumentaatiotaidot eivät riitä.

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:58"]

[/quote]

Shaming Language, eli henkilöhyökkäys. Pysy aiheessa!

[/quote]

Ihan hienon sanan olet oppinut sieltä naistendissaamissivustoiltasi, mutta ei se nyt hyödytä sinua. Viisi samansisältöistä tytöt-inhoo-mua-kun-mä-olen-ruma-eikä-mul-oo-rahaa -otsikkoa kullakin sisältösivulla on jo niin liikaa, ettei niitä voi ottaa tosissaan. Ja turha vaivahan sinulle tämän enempää olisi vastata.

Vierailija
8/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Entä sitten?

Vierailija
9/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antaa raukkautta saadakseen seksiä, nainen antaa seksiä saadakseen rakkautta.

Luin tuollasen mietelauseen tuossa joku aika sitten. Kuulostaa tosi karulta, että mies rakastaisi vain saadaakseen seksiä. Ja kyllähän nainenkin haluaa seksiä ihan fyysisistä syistä. Kuitenkin tuossa ehkä jotain perää on. Oma suhteeni mieheen on hyvä, rakastavainen ja hellä, mutta kyllä se mies on useammin se, joka tulee halailemaan ja pussailemaan seksi mielessä.

Vierailija
10/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:38"]

Mies antaa raukkautta saadakseen seksiä, nainen antaa seksiä saadakseen rakkautta.

Luin tuollasen mietelauseen tuossa joku aika sitten. Kuulostaa tosi karulta, että mies rakastaisi vain saadaakseen seksiä. Ja kyllähän nainenkin haluaa seksiä ihan fyysisistä syistä. Kuitenkin tuossa ehkä jotain perää on. Oma suhteeni mieheen on hyvä, rakastavainen ja hellä, mutta kyllä se mies on useammin se, joka tulee halailemaan ja pussailemaan seksi mielessä.

[/quote]

rakkautta*

Vierailija
11/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:32"]

Jaahas. Entä sitten?

[/quote] No se ettei todellista rakkauta ole olemasa. Kyseessä on vaihto - ja hyötykauppaa. Esim. Mies voi tiedostaa, että hän on olemassa naiselle niin kauan kun voi tarjota resursseja, statusta ja hyvää oloa naiselle. Jos nuo katoaa niin naisen "rakkaus" katoaa.

Vierailija
12/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan uskonutkaan todelliseen rakkauteen. Kumppanuuteen ja ystävyyteen kyllä, ja jos se yhdistyy seksuaaliseen viehätykseen niin hyvin on asiat. Muistathan toki että omassa teoriassasi nainenkin on miehelle olemassa vain niin kauan, kuin voi tarjota visuaalisia elämyksiä ja säännöllistä seksiä. Jos nainen vaikka sairastuu, miehen "rakkaus" katoaa - paitsi jos se perustuu, kuten sanottu, vahvalle ystävyydelle.

Vierailija
13/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on ehdotonta, vilpitöntä lähimmäisestä välittämistä sellaisena kuin hän on, missä tahansa elämäntilanteessa vain. Ei se sen kummempaa, oli mies taikka nainen, kehitysvammainen, lapsi tai vanhus.

Vierailija
14/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:32"]

Jaahas. Entä sitten?

[/quote] No se ettei todellista rakkauta ole olemasa. Kyseessä on vaihto - ja hyötykauppaa. Esim. Mies voi tiedostaa, että hän on olemassa naiselle niin kauan kun voi tarjota resursseja, statusta ja hyvää oloa naiselle. Jos nuo katoaa niin naisen "rakkaus" katoaa.

[/quote]

Kyllä nainenkin pystyy myötätuntoon. Ja kunhan nainen keski-ikäistyy, hänen vaatimuksensa miehen tuloille pienenevät.

Vierailija
15/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekään kun nykyään on paljon sinkkuja eilä suhteet kestä kun ajatellaan että se on muka jotain hyötykauppaa...... miettikääs ny kaikki suuret lovestoryt menee aina niin et nainen valitsee sen hyödyllisesti ehkä huonomman mutta kun rakkaus voittaa kaiken! :)

Vierailija
16/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf olen opiskelija, suurin osa niistä ketä tapailen ovat työttömiä tai pienituloisia kun taas minä elän aika leveästi säästämilläni rahoilla. En ole tapaillut tai harrastanut seksiä vielä yhdenkään minua tai minun perhettäni rikkaamman kanssa, ainoa mies jota olen rakastanut eli minun rahoillani.

Vierailija
17/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:18"]

wtf olen opiskelija, suurin osa niistä ketä tapailen ovat työttömiä tai pienituloisia kun taas minä elän aika leveästi säästämilläni rahoilla. En ole tapaillut tai harrastanut seksiä vielä yhdenkään minua tai minun perhettäni rikkaamman kanssa, ainoa mies jota olen rakastanut eli minun rahoillani.

[/quote] Kyse ei ole aina rahallisesta hyödystä. Nainen rakastuu myös tunteisiin mitä renttu tai jännämies naiselle aiheuttaa. Mutta sitä miestä ei rakasta, vain niitä tunteita.

Vierailija
18/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini joka aika hyvin tuntee minut sanoi minulle että kyllä minun todellakin täytyy rakastaa tuota miestä että voin olla hälle niin kärsivällinen. Olen temperamenttinen ihminen ja räjähdän helposti. Miehelleni olen erillainen kuin muille ihmisille. Ymmärrän syitä miksi ja miten hän on syvemmin kuin muiden ihmisten. Tietty hengenheimolaisuus meillä on. Jos toisen ihmisen epätäydellisyyden ja omankin epätäydellisyyden jäljiltä on halua napsahtaa toisen kainaloon illalla nukkumaan niin kyllä se rakkautta on. Mutta ei rakkaus elä jos ei ole myös armoa.

Vierailija
19/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:18"]

[/quote] Kyse ei ole aina rahallisesta hyödystä. Nainen rakastuu myös tunteisiin mitä renttu tai jännämies naiselle aiheuttaa. Mutta sitä miestä ei rakasta, vain niitä tunteita.
[/quote]

:D kerro lisää herra kaikki tietävä (epäonnistuja). Rakastuin koska meillä oli aina yhteiset keskustelunaiheet ja mielentilat ja seksi loisti. En mä rakastu mihinkään tunteisiin vaan ihmiseen..

Vierailija
20/20 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin miehen aiheuttamiin tunteisiin se nainen rakastuu? Rakkauden tunteisiin? Ihastuksen tunteisiin? Mitkä tunteet on niin ihania että niihin ihan rakastuu ja vain sellaiset tunteet mitä vain mies voi aiheuttaa? Muu kuin rakkaus siis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän