Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustellako 35-vuotiaan naisen kanssa

Vierailija
21.05.2015 |

Heittäytyäkö suhteeseen 35-vuotiaan naisen kanssa (olen muutaman vuoden nuorempi) vai pysyäkö suosiolla nuoremmissa. Lapsia minulla(tai hänellä) ei ole, mutta on toiveissa. Henkisellä tasolla sovitaan hyvin yhteen, mutta mietin perheen perustamista sekä vanhenemista.

Tiedän ettei tuo ole ikäero eikä mikään, mutta on sillä kuitenkin merkitystä. 35-vuotiaan kanssa ei voi enää tutustua rauhassa kunnes on varma että myös lapset sopii kuvioon. Myös raskaaksi tulo lienee vaikeampaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kai siinä pari vuotta aikaa... itse aloittaisin seurustelun

Vierailija
2/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se siika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun pitää kysyä täältä ja noin analysoida, niin ehkä et ole tarpeeksi kiinnostunut? Ei kannata tuhlata ainakaan turhaan hänen aikaansa, jos epäröit liikaa.

Vierailija
4/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että tuo nainen on sinusta kiinnostunut? Mikä on tarkka ikäsi, oletko 30?

Vierailija
5/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä vässykkä mieheksi! Jos suhde 35-vuotiaan naisen kanssa pelottaa, sä varmaan pelkäät myös isääsi, koronnousua ja iiiiik bakteereita.

Jos olisin tuo 35-vuotias nainen, en voisi sinua kunnioittaa. Ei mies pelkää turhia!

Vierailija
6/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata jos nyt jo pitää kelata

Vierailija
7/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen on varmaan nyt puhumassa kaverinsa kanssa 'seurustellako miehen kanssa joka pelkää muutaman vuoden ikäeroa ja tekee siitä aloituksen vauvapalstalle'

Vierailija
8/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:25"]

Jos sun pitää kysyä täältä ja noin analysoida, niin ehkä et ole tarpeeksi kiinnostunut? Ei kannata tuhlata ainakaan turhaan hänen aikaansa, jos epäröit liikaa.

[/quote]

Olen ollut aina analyyttinen ja harkitsevainen, mutta nyt ihastunut ja kiinnostunut. On meille molemmille selvää, ettei tuhlata kenenkään aikaa. Sen vuoksi tätä nyt mietin. Silti tunteet vie, vaikka näitä pohdinkin.

-ap

Vierailija
9/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:25"]

[/quote]

Olen ollut aina analyyttinen ja harkitsevainen, mutta nyt ihastunut ja kiinnostunut. On meille molemmille selvää, ettei tuhlata kenenkään aikaa. Sen vuoksi tätä nyt mietin. Silti tunteet vie, vaikka näitä pohdinkin.

-ap

[/quote]

Jos olet tunneihminen ja noin pelokas, seurustelu sinun kanssasi on naiselle iso riski, varsinkin jos olette liikkeellä ns. tositarkoituksella ja lapsiakin voisi tulla. Mitäs sitten kun jotain oikeasti pelottavaa tapahtuu? Voiko sinuun luottaa?

Vierailija
10/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Kyllä 35v on jo niin ikäloppu, ettei sellaisen kanssa kannata  enää millekkään alkaa. Sulla sentään on se muutama vuosi vähemmän mittarissa, se on tosi paljon se!

Vierailija
11/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole "game over", jos sun pitää sitä täältä kysellä, Jatka matkaasi ja päästä nainen paremmille apajille!

Vierailija
12/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietenkin hienoa, kun tunteet sumentaa järjen täysin - mulle ei käy niin. Näitä ikäasioita ei teidän mielestä pitäisi siis miettiä. Mun mielestä kaikkia asioita tulee kuitenkin harkita ennen kun perustaa perheen.

Sitäpaitsi ei se vaadi rohkeutta tehdä niin kuin muna sanoo. Huomaan että joidenkin romanttisissa kuvitelmissa suhteet alkaa kuitenkin just näin. 

Vierailija
13/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:57"]

Onhan se tietenkin hienoa, kun tunteet sumentaa järjen täysin - mulle ei käy niin. Näitä ikäasioita ei teidän mielestä pitäisi siis miettiä. Mun mielestä kaikkia asioita tulee kuitenkin harkita ennen kun perustaa perheen.

Sitäpaitsi ei se vaadi rohkeutta tehdä niin kuin muna sanoo. Huomaan että joidenkin romanttisissa kuvitelmissa suhteet alkaa kuitenkin just näin. 

[/quote]

AP

Vierailija
14/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:57"]

[/quote]

Selvästi muuten vaatii. Ap esim ei uskaltaisi alkaa suhteeseen itseään vähän vanhemman naisen kanssa, vaikka todennäköisesti juuri muna on se, joka sanoisi niin. Jos on pelokas luonne, ei välttämättä oikein uskalla elää. Kyllä suuret päätökset kannattaa tehdä tunteella eikä järjellä, koska järjen kanssa joutuu aina lopulta ongelmiin. Kaikki asiat voi nimittäin perustella järjellä ihan miten tahansa.

Vierailija
15/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:00"] 

Selvästi muuten vaatii. Ap esim ei uskaltaisi alkaa suhteeseen itseään vähän vanhemman naisen kanssa, vaikka todennäköisesti juuri muna on se, joka sanoisi niin. Jos on pelokas luonne, ei välttämättä oikein uskalla elää. Kyllä suuret päätökset kannattaa tehdä tunteella eikä järjellä, koska järjen kanssa joutuu aina lopulta ongelmiin. Kaikki asiat voi nimittäin perustella järjellä ihan miten tahansa.

[/quote]

Kiitos vastauksesta!

-ap 

Vierailija
16/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee vanha harppu ja ikäloppu, jätä se. Kyllä nainen on hautaan valmis 30 v jälkeen, hyi vanhoja harppuja.

Vierailija
17/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla käy ilmeisesti aivan loistava flaksi naisten kanssa, joten pitää vähän karsia kandidaatteja. MIten sä tollasen ikälopun kanssa mihinkään edes aloit? Olisit vaan ottanut sen huippuälykkään, hauskan, seksikkään, 21-vuotiaan lääkärimissin, joka perii miljoonat lähipäivinä! Doh.

Vierailija
18/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35v ja helvetti kun kolottaa joka paikkaa ja tuolista kun ylös nousee, niin ei meinaa onnistua! Naapurihuoneen Mairekin vaan kätisee koko ajan, kun ensi viikolla täyttää jo 36v ja ei se pysty edes sukkaa jalkaan laittaan itse! Sieltä se huutelee koko ajan ja auttaa pitäis joka asiassa. Nyt meille tuli komia nuorimies avuksi tänne (melko timmi ja vasta 32v!!), niin sitä kai se koko ajan tuonne nyt huutelee. Ei saa muut ollenkaan sen apuja, kun sen pitää tuolla Mairen luona rampata vähän väliä! Lisää pitäis tänne tuollaisia saada, mutta kun kaupunki säästää tässäkin helvetin asiassa, kun mitä virkaa meillä vanhoilla korpuilla on?? Ei mitään. Arkkumainoksia vaan laittavat ja jotain värssyjä siinä mukana. Ihan ku kiinnostais sitten enää mitkään värssyt!

Vierailija
19/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:21"]

Minä olen 35v ja helvetti kun kolottaa joka paikkaa ja tuolista kun ylös nousee, niin ei meinaa onnistua! Naapurihuoneen Mairekin vaan kätisee koko ajan, kun ensi viikolla täyttää jo 36v ja ei se pysty edes sukkaa jalkaan laittaan itse! Sieltä se huutelee koko ajan ja auttaa pitäis joka asiassa. Nyt meille tuli komia nuorimies avuksi tänne (melko timmi ja vasta 32v!!), niin sitä kai se koko ajan tuonne nyt huutelee. Ei saa muut ollenkaan sen apuja, kun sen pitää tuolla Mairen luona rampata vähän väliä! Lisää pitäis tänne tuollaisia saada, mutta kun kaupunki säästää tässäkin helvetin asiassa, kun mitä virkaa meillä vanhoilla korpuilla on?? Ei mitään. Arkkumainoksia vaan laittavat ja jotain värssyjä siinä mukana. Ihan ku kiinnostais sitten enää mitkään värssyt!

[/quote]

Sama meno meidän laitoksella! Onneksi näkö on mennyt niin huonoksi, etten näe mitä naapurisängyssä tapahtuu kun huonekaveri Hilma pissii tahallaan vaippaansa, jotta meidän 25-vuotias 'hoitaja' tulisi pesemään paikat... Olenkin itse jo käytännössä saattohoidossa kun ikää on jo 40. Meidän laitoksen vanhin! I can still stare! Vaikken mä mitään nääkään.

Vierailija
20/31 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olennainen kysymys on, että kolahtaako niin paljon, että voisit ajatella jo vuoden-kahden sisään yrittäväsi lasta. Jos ei, tai jos et ole luonteeltasi heittäytyjä vaan haluat varmistella, kannattaa varmaan sekä sinun että naisen takia perääntyä ja asettaa alarajaksi vaikka 28. Sen ikäinen voi vielä katsella pari-kolme vuotta ilman että v-aa lapsiasiat jos suhde katkeaa sinun aloitteestasi (siis jos nainen on satavarma että haluaa lapsia).