Te kenellä oli vain kerran seksiä ja tulitte raskaaksi.
mikä kp oli seksiä ja miten pitkiä kiertoja yleensä?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:30"]Ihan loppukierto, piti olla " varmat päivät" eli kuukautiset olisi pitänyt alkaa muutaman päivän päästä, mutta kuinkas siten kävikään:D
[/quote]
Sama!! Ja kierto tasainen 28pv. Tuo kerta oli ainoa seksikertani moneen kuukauteen. Todellinen ylläri raskaus. Nyt onkin kakkosta odoteltu jo 1,5 vuotta.
Kp oli ainakin 30 siinä vaiheessa :) mulla on epäsäännölliset menkat. Tein testin vasta joskus 50päivää edellisistä kuukautisista enkä olis edes vielä tehnyt ellei olis ollu niin erikoisesti kauhea vilu 24/7 pari viikkoa ennen testiä. Noh onneks pääsin pian keskeytykseen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:11"]
Minäkään en muista mikä kiertopäivä oli. Kierto mulla yleensä sen 28pv. Veikkaisin että sinne aika alkupuolelle sattui, ainakin nyt mulla on (ja muistaakseni oli ennen raskauttakin) suht loppukuusta menkat ja sen muistan että tää yhdyntä tapahtui 3.pv. Ei siis edes juuri oviksen aikaan.
[/quote]
Valaiskaa nyt tyhmää mutta eikö tuo 3. päivä tarkoittakin että seksiä on harrastettu kuukautisten aikana ja silti siis tultu raskaaksi.