Te kenellä oli vain kerran seksiä ja tulitte raskaaksi.
mikä kp oli seksiä ja miten pitkiä kiertoja yleensä?
Kommentit (24)
Minäkään en muista mikä kiertopäivä oli. Kierto mulla yleensä sen 28pv. Veikkaisin että sinne aika alkupuolelle sattui, ainakin nyt mulla on (ja muistaakseni oli ennen raskauttakin) suht loppukuusta menkat ja sen muistan että tää yhdyntä tapahtui 3.pv. Ei siis edes juuri oviksen aikaan.
Ensimmäisellä kerralla kp 14, toisella Kp 15, kierto ensimmäisellä kerralla 28 päivää, toisella 26-27. Väliä näissä on ollut kahdeksan vuotta, kiertohan lyhenee vanhimmiten. Ensimmäinen kerta oli vahinko, mutta luultavasti ovuloin juuri tuolloin. Toinen oli luultavasti jo pari päivää ohi oviksen, mittasin lämpöjä, mutta kun tämä oli toinen kierto, jossa tämän tein, ihan varma asiasta en voi olla.
Kierto oli sekaisin ja tais olla jokj kp 60 tms.
No tämähän tässä on uskomattominta, kierto normisti 28-30pvää, kp oli 5 ja ikää oli 37v... ylläripylläri-poika on nyt 7v:)
Ihan loppukierto, piti olla " varmat päivät" eli kuukautiset olisi pitänyt alkaa muutaman päivän päästä, mutta kuinkas siten kävikään:D
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:11"]
Minäkään en muista mikä kiertopäivä oli. Kierto mulla yleensä sen 28pv. Veikkaisin että sinne aika alkupuolelle sattui, ainakin nyt mulla on (ja muistaakseni oli ennen raskauttakin) suht loppukuusta menkat ja sen muistan että tää yhdyntä tapahtui 3.pv. Ei siis edes juuri oviksen aikaan.
[/quote]
Valaiskaa nyt tyhmää mutta eikö tuo 3. päivä tarkoittakin että seksiä on harrastettu kuukautisten aikana ja silti siis tultu raskaaksi.
[/quote]
Tarkoitti käsittääkseni kuukauden kolmatta päivää, kiertopäivää ei tiennyt.
Mulla oli siihen aikaan arvaamattomia ja pitkiäkin kiertoja. Ehkä jossain puolivälissä, mutta en muista mitä. Tämä tapahtui kaksi kertaa.
Yhdyntä 4 päivää ennen ovulaatiota, jonka tikulla sain siis kiinni. Nyt rv 17+. Olin varma että ladattiin liian aikaisin ja uudelleen ei ehditty, mut kuinkas kävikään :)
Meni nappiin ja tulosta tuli. Olin avioliitossa mutta meillä oli pieni kriisinpoikanen ja mies asui muualla vähän aikaa. oli mennyt viikkoja ja eräänä sunnuntai iltapvllä tuli ja siitä sai alkunsa lapsemme. Taas meni aikaa todella paljon ennenkuin oli hmmm sitä. Tosi hyvä tuuri oli. Mies ei ollut oikein iloinen suorastaan shokissa. Niinpä sitä taas päädyttiin yhteen. siinä vaiheessa oli yx sama mitä mies tekee, pääasia että vauva sai alkunsa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:51"]
Meni nappiin ja tulosta tuli. Olin avioliitossa mutta meillä oli pieni kriisinpoikanen ja mies asui muualla vähän aikaa. oli mennyt viikkoja ja eräänä sunnuntai iltapvllä tuli ja siitä sai alkunsa lapsemme. Taas meni aikaa todella paljon ennenkuin oli hmmm sitä. Tosi hyvä tuuri oli. Mies ei ollut oikein iloinen suorastaan shokissa. Niinpä sitä taas päädyttiin yhteen. siinä vaiheessa oli yx sama mitä mies tekee, pääasia että vauva sai alkunsa.
[/quote] poika tuli ja nyt 18 vee. Aika meni vaan liian nopeasti.
Mulla kierto yleensä n 28-30 pv ja tulin raskaaksi kun harrastin seksiä kp 11..
14-15 kp. Kierto säännöllinen eli noin 29vrk.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:06"]
En ollut tietoinen kiertopäivästä koska en yrittänyt raskautta. Kierto 30-32 pv.
[/quote]
Pystyyhän sen jälkikäteen laskemaan.
Oiskos se ollu 12. tai 13. kiertopäivä. Kierto yleensä 28-30.
En ollut tietoinen kiertopäivästä koska en yrittänyt raskautta. Kierto 30-32 pv.