Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä teille ilmainen painonpudotusohje joka sopii kaikille!

Vierailija
21.05.2015 |

Olen ruokavalion avulla saamassa pois niitä viimeisiä kiloja joita kannan. Tämä toiminee vielä paremmin jos painoa on enemmän. Ensinnäkin tässä ruokavalio:

Leivän vaihdoin riisikakkuihin. Riisikakun päällä olen syönyt normaalia päällisiä ihan juustoista sinihomejuustoon ja sitten tomaattia, kurkkua. Näitä syön herkuiksi, eli illalla telkkarin äärellä teen neljä riisikakkua muhkeine täytteineen ja tuntuu kuin olisi herkutellut ihan kunnolla vaikka kaloreita ei kauheasti tule.

Ruuasta jätin kokonaan pois perunan ja pastan, ostin kuitulisää 11e purkki luontaistuotekaupasta, siinä on seassa myös vatsaa hellivää pellavaa ja hiivantasapainottajaa.

Jätin pois kaikki hiivatuotteet jotka turvottaa eli leivät ja pullat yms.

Olen ostanut kasvishyllystä munakoisoa ja sillä korvannut pastan ja perunan, isoina viipaleina toimii pataruuissa ja siivutettuna lasagnelevyn korvaajana. Olen laittanut ihan normaalin juustomaitoseoksen lasagneen. Teen ruokaa ison satsin kerralla ja jaan pakasterasioihin jääkaappiin ja pakastimeen.

Kasviksista myös kirsikkatomaatteja napostelen välipalana ja erityinen herkku on rahka mustikkakeitto, ja päälle pakastemarjoja ja tattarihiutaleita. Yllättäen ruokalasku ei ole kasvanut koska pois on jäänyt paljon ruokia joita osti tottumuksesta, esim. mitään säilykkeitä en syö.

Syön heti kun on nälkä, banaania, riisikakkuja ja otan ruokaa lisää niin että vatsa on täynnä. Hetkeäkään en halua tuntea nälkää vaan pitää kehon kunnossa.

Nyt olen saanut kolme kiloa pois ja voin loistavasti, ostin kahvakuulan kun energiaa on taas tehdä lihaskuntoa. Tämä oli tosi helppoa, en periaatteessa luovu mistään vaan korvaan ruokia paremmalla. Ja olen syönyt suklaata ja poppareita tässä välissä mutta se ei maistu enää yhtä hyvälle.

Avainasemassa on se että jääkaapissa on koko ajan hyvää ruokaa tarjolla ja niitä riisikakkuja, lisäksi voi napsia vitamiineja purkista ja juoda sitä vettä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla