Raskaus ja kannabis
Kuinka kannabiksen käyttö on teillä vaikuttanut lasten saantiin? (Itse en käytä enkä ole ikänä käyttänytkään) Eli mies käyttää, minä en.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:52"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:27"]Minä taas tulin raskaaksi elämäni pisimmässä polttelu"putkessa" lopetin sen samantien. [/quote] Niin ja siis polteltiin monta grammaa päivässä miehen kanssa.
[/quote]
Ei tullut yllätyksenä, että oksettavat nisti-hipit eivät osaa huolehtia ehkäisystä.
[/quote]
Siis mikä ihme suomalaisilla on kannabista vastaan? ulkomailla pidetään alkoholia huomattavasti suurempana haittana niin kuin se onkin. selittäkää nyt että missä menee nistin raja kannabista käyttäessä?
Kuitenkin kun kuljette kadulla niin joka 5-6 ihminen käyttää sitä joka kävelee vastaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:27"]Minä taas tulin raskaaksi elämäni pisimmässä polttelu"putkessa" lopetin sen samantien. [/quote] Niin ja siis polteltiin monta grammaa päivässä miehen kanssa.
[/quote]
Ei tullut yllätyksenä, että oksettavat nisti-hipit eivät osaa huolehtia ehkäisystä.