Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja kannabis

Vierailija
20.05.2015 |

Kuinka kannabiksen käyttö on teillä vaikuttanut lasten saantiin? (Itse en käytä enkä ole ikänä käyttänytkään) Eli mies käyttää, minä en.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:27"]Minä taas tulin raskaaksi elämäni pisimmässä polttelu"putkessa" lopetin sen samantien. [/quote] Niin ja siis polteltiin monta grammaa päivässä miehen kanssa.

[/quote]

Ei tullut yllätyksenä, että oksettavat nisti-hipit eivät osaa huolehtia ehkäisystä.

Vierailija
22/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:27"]Minä taas tulin raskaaksi elämäni pisimmässä polttelu"putkessa" lopetin sen samantien. [/quote] Niin ja siis polteltiin monta grammaa päivässä miehen kanssa.

[/quote]

Ei tullut yllätyksenä, että oksettavat nisti-hipit eivät osaa huolehtia ehkäisystä.

[/quote]

Siis mikä ihme suomalaisilla on kannabista vastaan? ulkomailla pidetään alkoholia huomattavasti suurempana haittana niin kuin se onkin. selittäkää nyt että missä menee nistin raja kannabista käyttäessä?

Kuitenkin kun kuljette kadulla niin joka 5-6 ihminen käyttää sitä joka kävelee vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi