Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja kannabis

Vierailija
20.05.2015 |

Kuinka kannabiksen käyttö on teillä vaikuttanut lasten saantiin? (Itse en käytä enkä ole ikänä käyttänytkään) Eli mies käyttää, minä en.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 08:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:27"]Minä taas tulin raskaaksi elämäni pisimmässä polttelu"putkessa" lopetin sen samantien. [/quote] Niin ja siis polteltiin monta grammaa päivässä miehen kanssa.

[/quote]

Ei tullut yllätyksenä, että oksettavat nisti-hipit eivät osaa huolehtia ehkäisystä.

[/quote]

Siis mikä ihme suomalaisilla on kannabista vastaan? ulkomailla pidetään alkoholia huomattavasti suurempana haittana niin kuin se onkin. selittäkää nyt että missä menee nistin raja kannabista käyttäessä?

Kuitenkin kun kuljette kadulla niin joka 5-6 ihminen käyttää sitä joka kävelee vastaan.

[/quote]

Nisti olet siinä vaiheessa kun olet addikti. Fyysisestihän siihen ei jää koukkuun, mutta henkisesti siihen voi jäädä koukkuun ihan samalla tavalla kuin vaikkapa hampurilaiseen tai pitsaan. 
Ei jokainen alkoholin käyttäjä ole alkoholisti, sama pätee myös kaikkiin muihin päihteisiin kuin alkoholi.

Vierailija
2/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 08:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:27"]Minä taas tulin raskaaksi elämäni pisimmässä polttelu"putkessa" lopetin sen samantien. [/quote] Niin ja siis polteltiin monta grammaa päivässä miehen kanssa.

[/quote]

Ei tullut yllätyksenä, että oksettavat nisti-hipit eivät osaa huolehtia ehkäisystä.

[/quote]

Siis mikä ihme suomalaisilla on kannabista vastaan? ulkomailla pidetään alkoholia huomattavasti suurempana haittana niin kuin se onkin. selittäkää nyt että missä menee nistin raja kannabista käyttäessä?

Kuitenkin kun kuljette kadulla niin joka 5-6 ihminen käyttää sitä joka kävelee vastaan.

[/quote]

Ei mulla ole mitään kannabista vastaan. Olen itsekin poltellut Damissa. Mutta onko sun mielestä ihan normaalia pajautella joka päivä monta grammaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 08:30"]

http://www.mentorfoundation.org/uploads/pictures/research-354.jpg

[/quote]

Jos yritit tällä taulukolla jotenkin parantaa kannabiksen mainetta, niin metsään meni. Taulukon mukaanhan esim. Buprenorfiini on huomattavasti turvallisempaa kuin kannabis. Oletko myös sitä mieltä, että päivittäin Subutexia rännittävä ihminen ei ole nisti?

Vierailija
4/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

420

Vierailija
5/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaze it

Vierailija
6/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puff puff pass.

Vierailija
7/23 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, blaze it lesbian!

Vierailija
8/23 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ja alkoholi vaikuttaa HUOMATTAVASTI enemmän. uskon kyllä siihenkin että se vaikuttaa hieman mutta mitä kuullut niin raskaaksi kyllä tulee vaikka mies käyttäisi kannabista jopa säännöllisesti

Vierailija
9/23 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yrittänyt lasta nyt noin puolitoista vuotta, enkä ymmärrä mikä muu siinä voi olla syynä kun kannabis. Ap

Vierailija
10/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No erittäin harvoin voi kannabis vaikuttaa hedelmällisyyteen useimmin syy voi olla iässä, painossa, aikaisemmassa tupakoinnissa tai juomisessa sekä aiemma raskaudet(varsinkin abortti).

Vierailija
11/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv. oot tekemässä huumehörhölle lasta! Unohda lapsihaaveet niin kauan kun kiehesi pääsee huumeesta eroon tai laita mies vaihtoon

Vierailija
12/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis itsessään ei vaikuta millään tavalla negatiivisesti lastensaantiin. Jos sitä polttaa, siitä tulevat karsinogeenit, häkä ja terva voivat kyllä vaikuttaa mutta minimaalisin määrin. Jä siis näiltä ei voi välttyä jos polttaa, joten suosittelen kannabiksen höyryttämistä / syömistä, jolloin siis kannabiksesta ei tule kehoon yhtään mitään haitallista ainetta.

Vierailija
13/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut psykosomaattisten myrkkyjen, kuten kannabiksen vaurioittavan miehen siittiösolujen kromosomeja eli perintötekijöitä.  Saman tekevät monet muutkin myrkyt.  Ne voivat myös vähentää siittiöiden määrää siemennesteessä.

Ja piritorin huumekauppias numero seitsemän olkoon hiljaa  "...jolloin siis kannabiksesta ei tule kehoon mitään haitallista ainetta."  Että on pönttö! Hamppukasvin kukinnot ja lehdet sisältävät tuhansia muitakin kemikaaleja, kuin kannanibolit.

Vierailija
14/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 00:40"]

Olen lukenut psykosomaattisten myrkkyjen, kuten kannabiksen vaurioittavan miehen siittiösolujen kromosomeja eli perintötekijöitä.  Saman tekevät monet muutkin myrkyt.  Ne voivat myös vähentää siittiöiden määrää siemennesteessä.

Ja piritorin huumekauppias numero seitsemän olkoon hiljaa  "...jolloin siis kannabiksesta ei tule kehoon mitään haitallista ainetta."  Että on pönttö! Hamppukasvin kukinnot ja lehdet sisältävät tuhansia muitakin kemikaaleja, kuin kannanibolit.

[/quote]

Kannanibolit okei. Kannabinoidit ovat juuri ne jotka kannabiksessa vaikuttavat parhaiten terveyteesi. Lihasten palautuminen nopeutuu, paniikkihäiriöiset/epileptikot voivat elää ilman kohtauksia, kroonisesta unenpuutteesta kärsivät saavat myös paljon paremmin unta kun vertaa esim. koukuttaviin ja tainnuttaviin unilääkkeisiin. THC taas on se 'päihdyttävä' aine, jossa ei myöskään ole ns. negatiivisia vaikutsia, toki kun olet ns. 'pöllyssä' niin lyhytaikainen muisti ja ahkeruus voi huonontua hetkeksi. Toki sieltä löytyy jotain muutakin, mutta ei mitään negatiivisesti kehoosi vaikuttavaa ellet tosiaan polta sitä.

Jos kannabis todella vaikuttaisi lastensaantiin, niin eiköhän näissä "liberaalisemmisissa" maissa olisi jo jotain tutkimustuloksia tullut. Suomessa kuitenkin kannabiksen käyttö on suhteellisen alhaista verrattuna esim. amerikkaan, saksaan, tanskaan tai hollantiin, mutta siellä ei ajatella kannabiksesta samalla tavalla kuin suomessa ollaan ala-asteen terveystiedon tunneilla opetettu. Minun mieleeni on vieläkin jäänyt terveystiedon kirjasta se kuva, jossa varoitettiin kannabiksesta ja siinä näkyi ruisku jolla voi piikittää suonensisäisia huumeita. Huutonaurua tälle nykyään.

Vierailija
15/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis todella vaikuttaa isän spermaan, on havaittu alentumaa siittiöiden määrässä. Lisäksi kannabis vaikuttaa spermassa myös perintötekijöihin, tiedetään syntyneillä vauvoilla olleen kromosomivaurioita. Lisäksi kun aine on kumminkin laiton huume Suomessa, ja mies polttelisi tietenkin kotona, mitenkäs ajattelit suojata itseäsi ja lasta raskauden aikana savulta, ja sitten lapsen kasvattaa tuossa ympäristössä turvallisesti?

Eli nyt järki käteen. Vaadi että mies lopettaa käytön, että voitte saada lapsen, saada terveen lapsen, ja että lapsi saa elää tervettä ja turvallista elämää. Jos ei suostu lopettamaan, sitten teet omat johtopäätöksesi.

Vierailija
16/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin kun on kannabis kyseessä, ja lueskelette jotain tutkimuksia, niin varmistakaa että tutkumikset ovat tunnetulta yliopistolta tai puolueettomalta järjestöltä. Lääkefirmat sponsoroi suurimman osan näistä tutkimuksista, ja kuten tiedetään, kannabista ei voi patentoida (se on kasvi joka kasvaa luonnossa) joten sen laajeneva käyttö lääkkeenä on vain miinusta lääkefirmoille.
Sama asia kuin tupakkayhtiöiden sponsoroimat tutkimukset sähkötupakasta, niillä ei ole yhtään mitään tieteellistä painoarvoa.

Vierailija
17/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tulin raskaaksi elämäni pisimmässä polttelu"putkessa" lopetin sen samantien.

Vierailija
18/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:27"]Minä taas tulin raskaaksi elämäni pisimmässä polttelu"putkessa" lopetin sen samantien.
[/quote]

Niin ja siis polteltiin monta grammaa päivässä miehen kanssa.

Vierailija
19/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sain päähäni mielikuvan kahdesta saastaisesta ja flegmaattisesta, rastapäisestä hipistä savun keskellä. Hyi vittu!

Vierailija
20/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 01:40"]

[/quote]

Sain päähäni mielikuvan kahdesta saastaisesta ja flegmaattisesta, rastapäisestä hipistä savun keskellä. Hyi vittu!

[/quote]

Ei hemmetti. En missään nimessä puolla kommenttiasi, mutta sen luettuani mieleeni tuli pakostikin kaksi rastapäistä ituhippua paneskelemassa likaisessa itsemurhayksiössä bob marleyn soidessa taustalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi