Miksi päiväkodin juhlaan pitää roudata koko perhe?
Vauva huutaa koko tilaisuuden, eikä tilaisuudesta liioin nauti äiti, isä, vauva saatika muut paikalla olijat.
Eikö tuossa tilanteessa voisi toinen vanhemmista poistua vauvan kanssa salista tai jäädä kotiin? Anteeksi nyt vain, mutta kyllä minua vitutti, kun en vauvan huudolta kuullut mitään.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:36"]Vauva huutaa koko tilaisuuden, eikä tilaisuudesta liioin nauti äiti, isä, vauva saatika muut paikalla olijat.
Eikö tuossa tilanteessa voisi toinen vanhemmista poistua vauvan kanssa salista tai jäädä kotiin? Anteeksi nyt vain, mutta kyllä minua vitutti, kun en vauvan huudolta kuullut mitään.
[/quote]
Mitä se lapsi tekee päiväkodissa jos niillä on vauva kotona??
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:36"]Vauva huutaa koko tilaisuuden, eikä tilaisuudesta liioin nauti äiti, isä, vauva saatika muut paikalla olijat. Eikö tuossa tilanteessa voisi toinen vanhemmista poistua vauvan kanssa salista tai jäädä kotiin? Anteeksi nyt vain, mutta kyllä minua vitutti, kun en vauvan huudolta kuullut mitään. [/quote] Mitä se lapsi tekee päiväkodissa jos niillä on vauva kotona??
[/quote]
?? Mitä päiväkodissa yleensä tehdään.
Itse kyllä poistuisin jos vauva alkaisi huutaa, eikä rauhoitu. T. Äiti, lapset 6v ja 7kk.