Naapuri käy TAAS pissalla kymmenen jälkeen?
Kommentit (37)
Ohis, otsikosta tuli mieleen se viimevuotinen "Geokätköön paskannettu TAAS"
Heehh, onneksi olen yli puolet vuotta mökillä joten en paljon tarvitse kerrostalon ääniä yöllä kuunnella☺.
Teilläkö se käy kusella, vai mikä siinä oikein häiritsee?
Ehkä hauskin keskustelu löytää kun istuu pissalla
Kaikilla aine ei kerry päähän.
(Surkea provo, mutta piti kuitenkin kommentoida.)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:33"]Kyllä omakotitaloasuminen on ihanaa <3
[/quote]Ihan parasta!!!!!
Itse kusen aina toisen kerroksen ikkunasta pihalle.
Ei tule ääntä, naapurit tykkää, ja ruusupuskatkin saa ravinteita.
Ja minä noin 3 kertaa yössä pissalla ja sen jälkeen suihkussa
Eikö se mene jakeluun!!! Hiljaisuuden aikana ei vedetä vessaa. Pistää niin vihaksi itse rupean hakkaan pattereita kun joku vetää vessan yöllä, olen myös käyn soittamassa ovikelloa yöllä
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 00:14"]Eikö se mene jakeluun!!! Hiljaisuuden aikana ei vedetä vessaa. Pistää niin vihaksi itse rupean hakkaan pattereita kun joku vetää vessan yöllä, olen myös käyn soittamassa ovikelloa yöllä
[/quote]
seko... mut okkei... ei vedetä vessaa, mut kolmesti käyn suihkussa
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 00:14"]
Eikö se mene jakeluun!!! Hiljaisuuden aikana ei vedetä vessaa. Pistää niin vihaksi itse rupean hakkaan pattereita kun joku vetää vessan yöllä, olen myös käyn soittamassa ovikelloa yöllä
[/quote]Nönnön nöö, muuta Inariin :-P
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 00:14"]Eikö se mene jakeluun!!! Hiljaisuuden aikana ei vedetä vessaa. Pistää niin vihaksi itse rupean hakkaan pattereita kun joku vetää vessan yöllä, olen myös käyn soittamassa ovikelloa yöllä
[/quote]
Muuta omakotitaloon.
23-07 ei saa meluten häiritä naapureita MUTTA: luonnollisilla tarpeilla käynti ei ole häirintää. Se on ollut oikeuden päätöksessä koskien nappureiden häirintää. Voisi löytyä finlexin tietokannoista, jos jaksaa kaivella.
Minusta on erikoista, että jotkut kuvittelevat että olisi jotenkin luvatonta tehdä noin.
Hiljaisuuden aikana saa käydä vessassa, vetää vessan vaikka kolmesti, mennä suihkuun, pistää pyykinpesukoneen pyörimään ja astianpesukoneen kanssa. Imuroidakin. Ne ovat niitä normaaleja elämisen ääniä, joita kerrostaloissa ja rivitaloissa voi kuulua.
(Asuin ennen kerrostalossa ja työni takia valvoin yöt, nukuin päivät. Kerran taisi joku naapuri kysellä, mitä teen työkseni kun kuljin erikoisiin aikoihin.)
Kyllä omakotitaloasuminen on ihanaa <3