Naapurin koira kakkaa postilaatikon eteen
En ole nähnyt kenen koira siinä käy, mutta jätöksiä on postilaatikoiden edessä ja keskellä pihatietä. Nyt kun on lunta niin näkyy pissajäljet myös. Onko se niin vaikeaa ymmärtää, että ei ole asiallista antaa koiran kakkia toisen tontille tai postilaatikon eteen?
Ollaan vasta muutettu tähän, niin ei jaksaisi haastaa riitaa kenenkään kanssa. Eikä nyt muutenkaan.
Kommentit (28)
Kyllähän koranomistajat ihan omalla köytöksellään kerjäävät näiden vihamielisten hullujen huomiota, joka kohdistuu ikävä kyllä heidän koiriinsa. Jos ne huonosti käyttäytyvät koiranomistajat on vain pieni osa teistä kaikista vastuullisista koiranomistajista niin miksette keräisi itse myös heidän jätöksensä? Näin tekisitte ne alueet turvallisemmiksi myös omille koirillenne.
Vierailija kirjoitti:
On täällä sairaita ihmisiä...
Se tiedostaen on perin ihmeellistä miten paljon koiranomistajat ovat valmiita ottamaan riskejä välinpitämättömällä käytöksellään?
Tilaa netistä sellainen koirankakkakieltokyltti. Kyllä se herättää.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa netistä sellainen koirankakkakieltokyltti. Kyllä se herättää.
Mihin sellaista tarvitsee koska se on itsestäänselvyys? Askartelee kyltin jossa lukee että "Varokaa! Alueelta löydetty myrkkysyöttejä" Kyllä sellainen pistää seuraamaan ympäristöä ja koiran tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakat pitäisi korjata toisen pihasta tai portinpielestä, mutta se on haja-asutusalueella joskus vaikeaa, kun missään ei ole roskista, johon kakkapussin voisi laittaa. Sitten joutuu kärppänä kiskomaan koiraa pois vääristä paikoista. Pentua ei aina edes ehdi tai pysty.
Pissat on vaikeampia, uroskoira suihkauttaa niin nopeasti ohi kulkiessaan. Ja kun yksi koira merkkaa, niin muut perässä.
Ei varmasti koira tee mitään ylimääräistä jos pidät hihnan tarpeeksi lyhyenä.
Ei hihnaa voi koko ajan pitää lyhyenä. Kyllä koiran pitää saada haistella. Pentuiän jälkeen omani ei ole kyllä koskaan kakannut kenenkään edustalle, etsii onneksi itse sopivan pöpelikön tai on oppinut, mitä minä pidän sopivana. Pissoille en silti aina voi mitään, niin lyhyttä hihnaa ei olekaan, ettei uroskoira ehtisi pissiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyttäisin sen kerran, että saisin selville kenen lemmikki paskoo siihen. Sitten asiallinen ilmoitus, että paskota lemmikkis muualla.
Juuri näin. Tai sitten myös lapioit ne sonnat vajakin omistajansa postilaatikkoon.
Miksi koiraa ei voi kakattaa omistajan omalla pihalla? Koiranomistajathan usein sanovat, että kakkapökäleistä ei ole haittaa, ne kun maatuvat.