Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lolan synnytysshokki : VAUVAMME EI HENGITTÄNYT

Vierailija
21.09.2006 |

Jokohan pikkurouvan halveksiva asenne esimerkiksi sektiolla synnyttäneitä kohtaan hieman laantuisi kun huomaa, että kaikkea voi tapahtua, myös omalle kohdalle...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeisimpänä kommentoi kaikkea odotukseen, synnytykseen, lastenhoitoon ja -kasvatukseen liityvää mittavalla kokemuksellaan.

Vierailija
2/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt viimeisimpänä kommentoi kaikkea odotukseen, synnytykseen, lastenhoitoon ja -kasvatukseen liityvää mittavalla kokemuksellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäsektio sitten erikseen ja sen hyväksyn.

Vierailija
4/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
5/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin mennä synnyttämään alakautta jotta päädyttäisiin kiireelliseen sektioon? Tämä olisi hyväksyttävä tapa? Toisin kuin se että minulle tehdään suunniteltu sektio, koska alakautta synnyttäminen ei onnustu kuitenkaan.

Vierailija
6/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle ei kuulema näin käy. ;)

Vierailija
7/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää yhtä jos toista lapsista ja perhe-elämästä vaikkei yhtään lasta! Mulla neljä, enkä siltikään tiedä ihan kaikkea..

Vierailija
8/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä uudelleen suhtautumistasi.

Esikoinen syntyy hätäsektiolla ja toisen lapsen kohdalla päädytään suuniteltuun sektioon, koska esikoisen syntymän jälkeisissä tutkimuksissa on todettu, että äidin lantio on liian ahdas alatiesynnytyseen.

Et siis hyväksy tätä jälkimmästä SUUNNITELTUA sektiota, vaan ahtaasta lantiosta huolimatta uhrataan äidin tai lapsen henki ja pahimmassa tapauksessa molemmat pakottamalla äiti alatiesynnytykseen.

Terveisin : molemmat synnytystavat kokenut

Vierailija
9/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mietipä uudelleen suhtautumistasi.

Esikoinen syntyy hätäsektiolla ja toisen lapsen kohdalla päädytään suuniteltuun sektioon, koska esikoisen syntymän jälkeisissä tutkimuksissa on todettu, että äidin lantio on liian ahdas alatiesynnytyseen.

Et siis hyväksy tätä jälkimmästä SUUNNITELTUA sektiota, vaan ahtaasta lantiosta huolimatta uhrataan äidin tai lapsen henki ja pahimmassa tapauksessa molemmat pakottamalla äiti alatiesynnytykseen.

Terveisin : molemmat synnytystavat kokenut

Ystäväni synnytys oli tämmöinen samanlainen. Kokemus oli hänellä todella kamala, sekä äiti, että vauva meinasivat kuolla. Ja kun kokemukseen yhdistetään vielä jätkyttävät kätilöt ja täysin epäpätevä lääkäri, on minusta aika luonnollista, että pelkää synnytystä.

Ystäväni lapsen piti mahtua. Mutta kas, eipä mahtunutkaa, kun vauva oli REILUSTI painoarvioita isompi.

Seuraavassa raskaudessa vauvan taas piti mahtua. Onneksi ystäväni sai PELKOSEKTION, koska tämäkään vauva ei olisi mahtunut!

Että jospa 7 ihan oikeasti miettisi asioita?

Vierailija
10/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä itse synnyttänyt molemmat lapseni alakautta,normaalisti,ilman mitään repeämiä yms.

mahdollisimman luonnollisesti siis.

En tajua vaan näitä nykyajan mammoja jotka vaativat sektioita tyyliin kroppa menee pilalle tai et pelkäävät,voi jösses ei oo ennen vanhaakaan naiset vaatineet synnytyksestä mahdollisimman helppoa ;(

Vierailija
11/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tajua vaan näitä nykyajan mammoja jotka vaativat sektioita tyyliin kroppa menee pilalle tai et pelkäävät,voi jösses ei oo ennen vanhaakaan naiset vaatineet synnytyksestä mahdollisimman helppoa ;(

Minulla oli silloin monta muuta asiaa mielessä kuin " oma kroppani ja sen pilaantuminen" . Ja voin kertoa : ei ollut helppoa.

Vierailija
12/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en kyl mieti mitään

Olet oikea järjen riemuvoitto.

Vierailija
13/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tykkää näistä jostka Bbritneystä yms jotka haluaa mahdollisimman helpon synnytyksen ja ettei kroppa mee pilalle.

That`s it! Lopettakaa jo vaahtoaminen.

En todellakaan toivo kenenkään kuolemaa,tyhmät!

Vierailija
14/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten seuraavien lasten kohdala on päädytty SUUNNITELTUUN sektioon lapsen ja äidin hengen turvaamiseksi.

Sanoit, että et hyväksy suunniteltua sektiota. Mikä on sinun katsomuksesi mukaan oikea tapa toimia näissä tilanteissa ?

Vierailija
15/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ensin mennä synnyttämään alakautta jotta päädyttäisiin kiireelliseen sektioon? Tämä olisi hyväksyttävä tapa? Toisin kuin se että minulle tehdään suunniteltu sektio, koska alakautta synnyttäminen ei onnustu kuitenkaan.

Vierailija
16/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai suunniteltu sektio on hyväksyttävää ja täysin oikein jos siihen on, lukekaa tarkkaan:

LÄÄKETIETEELLISET PERUSTEET.

Ei voi olla noin vaikea ymmärtää seiskan tarkoitusta.

Myös jos on kiistattomasti todistettu pelko, niin sekin kyllä käy syyksi.

Sektio ei ole AINA oikein. Ja taas ennenkuin hyökkäät näppäimistön kimppuun selittääksesi, että sinun vauvasi olisi kuollut ilman sektiota, niin TÄSSÄ EI PUHUTA SINUSTA, YMMÄRRÄTKÖ?

Vierailija
17/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meidänkään vauva ei heti hengittänyt kunnolla,mutta ei ole muuttanut suhtaumistani SUUNNITELTUUN/PELKOSEKTIOON!

Ei lääketieteellisin perustein eikä mukavuussyistä.

Vierailija
18/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hänelle ei kuulema näin käy. ;)

lapsien myötä. ei siinä itsensä huolehtimiseen kauaa aikaa mene. eri asia sitten se VIITSIKÖ sitä ja mun mielestä on säälittävää jos ei viitsi. että ymmärrän kyllä saimia tässä asiassa. mun mielestä on kanssa sääli katsoa naisia jotka lasten myötä menettää sen naiseutensa äidin rooliin vedoten...

Vierailija
19/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan kumma kun niin monissa maissa, paitsi tietty Suomessa, saatetaan jopa suositella sektiota " miksi turhaan kärsiä kun on helpompikin tapa. "

Vierailija
20/25 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemuksia molemmista synnytystavoista ja voin teille luulijoille kertoa, että sektio oli kaikkineen päivineen paljon tuskallisempi kokemus kuin alatiesynnytys!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä