Oletko pakkelinaama?
"Huolittelet" itsesi aamuisin? Pakkelia naamaan?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:27"]
En missään nimessä! En tarvitse meikkiä, olen luonnostani hyväihoinen, silmäripseni ovat tummat, kulmakarvat kauniin muotoiset ja minulla on isot silmät ja nätit kasvonpiirteet. Hiuksenikin ovat pitkät ja paksut. Pesen kasvoni manteliöljyllä ja käytän sitä tarvittaessa myös kosteusvoiteena. En ikimaailmassa pilaisi ulkonäköäni millään kemikaaleilla, miehetkin inhoavat pakkeloituja naisia.
[/quote]
Ja sun elämäntehtäväsi on miellyttää miehiä?
[/quote] Ei mun tarvi. Miesseuraa riittää riesaksi asti vaikka en yritäkään miellyttää. Entäs miksi te muut sitten pakkeloitte? Eikö sillä juuri yritetä miellyttää miehiä?
[/quote]
No ei todellakaan ole meikkauksella ja miesten miellyttämiseksi mitään tekemistä, ja ihan olen onnellisesti naimisissa.
Meikkaan, koskaan tykkään näyttää hyvältä. Ihan itseäni varten. Samasta syystä kuin pukeudun itseäni miellyttäviin vaatteisiinkin ja laitan hiuksiakin.
No voisi kai sen niinkin sanoa...
BB-voide
aurinkopuuteri
vaalea luomiväri
Eyeliner
alarajaukset tummalla luomivärillä
ripsiväri
kulmakynä
huulipuna
huulikiilto
Ihan maltillinen lopputulos noilla tulee kun ei vedä överiks :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:38"]Tässä on sama nainen ensin kevyemmässä meikissä ja sitten iltabilemeikissä. Tuollaisena minä yleensä liikun kuin Jenni ekassa kuvassa. http://d3ac2fc8l4ni8x.cloudfront.net/1417525727079.jpg https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/15650_10152898567389405_7875314637901507035_n.jpg?oh=9eb123241716a1ddf543c4d13d312b02&oe=55CDC041 [/quote] Miten sä jaksat vainota Jenno Vartiaista? Mitä se on sulle tehnyt?
[/quote]
Anteeksi mitä? Mitä pahaa tässä nyt muka oli?
Pakkelointi on kivaa. Toki nuorena näytti paremmalta ilman meikkiä. Kun ikää ja sairauksia tulee, niin meikillä voi vähän piristää ilmettä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:27"]
En missään nimessä! En tarvitse meikkiä, olen luonnostani hyväihoinen, silmäripseni ovat tummat, kulmakarvat kauniin muotoiset ja minulla on isot silmät ja nätit kasvonpiirteet. Hiuksenikin ovat pitkät ja paksut. Pesen kasvoni manteliöljyllä ja käytän sitä tarvittaessa myös kosteusvoiteena. En ikimaailmassa pilaisi ulkonäköäni millään kemikaaleilla, miehetkin inhoavat pakkeloituja naisia.
[/quote]
Olen enkä koskaan lähtisi ulos ilman meikkiä. Aknearvista en niinkään välitä mutta punastuminen on perseestä
Pakko laittaa vähän pakkelia, ilman näytän aina auringossa palaneelta...
Oletko ahdasmielinen lestadiolainen?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:38"]Tässä on sama nainen ensin kevyemmässä meikissä ja sitten iltabilemeikissä. Tuollaisena minä yleensä liikun kuin Jenni ekassa kuvassa.
http://d3ac2fc8l4ni8x.cloudfront.net/1417525727079.jpg
Miten sä jaksat vainota Jenno Vartiaista? Mitä se on sulle tehnyt?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:27"]
[/quote]
[/quote] Ei mun tarvi. Miesseuraa riittää riesaksi asti vaikka en yritäkään miellyttää. Entäs miksi te muut sitten pakkeloitte? Eikö sillä juuri yritetä miellyttää miehiä?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:27"] En missään nimessä! En tarvitse meikkiä, olen luonnostani hyväihoinen, silmäripseni ovat tummat, kulmakarvat kauniin muotoiset ja minulla on isot silmät ja nätit kasvonpiirteet. Hiuksenikin ovat pitkät ja paksut. Pesen kasvoni manteliöljyllä ja käytän sitä tarvittaessa myös kosteusvoiteena. En ikimaailmassa pilaisi ulkonäköäni millään kemikaaleilla, miehetkin inhoavat pakkeloituja naisia. [/quote] Ja sun elämäntehtäväsi on miellyttää miehiä? [/quote] Ei mun tarvi. Miesseuraa riittää riesaksi asti vaikka en yritäkään miellyttää. Entäs miksi te muut sitten pakkeloitte? Eikö sillä juuri yritetä miellyttää miehiä?
[/quote]
Ei vaan sillä yritetään miellyttää pääasiallisesti itseä!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:27"] En missään nimessä! En tarvitse meikkiä, olen luonnostani hyväihoinen, silmäripseni ovat tummat, kulmakarvat kauniin muotoiset ja minulla on isot silmät ja nätit kasvonpiirteet. Hiuksenikin ovat pitkät ja paksut. Pesen kasvoni manteliöljyllä ja käytän sitä tarvittaessa myös kosteusvoiteena. En ikimaailmassa pilaisi ulkonäköäni millään kemikaaleilla, miehetkin inhoavat pakkeloituja naisia. [/quote] Ja sun elämäntehtäväsi on miellyttää miehiä? [/quote] Ei mun tarvi. Miesseuraa riittää riesaksi asti vaikka en yritäkään miellyttää. Entäs miksi te muut sitten pakkeloitte? Eikö sillä juuri yritetä miellyttää miehiä?
[/quote]
Ei vaan sillä yritetään miellyttää pääasiallisesti itseä!
[/quote] Ai, onko sitten mukava olla kun naamassa on paksu kerros kemikaaleja?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:36"] [quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:27"] En missään nimessä! En tarvitse meikkiä, olen luonnostani hyväihoinen, silmäripseni ovat tummat, kulmakarvat kauniin muotoiset ja minulla on isot silmät ja nätit kasvonpiirteet. Hiuksenikin ovat pitkät ja paksut. Pesen kasvoni manteliöljyllä ja käytän sitä tarvittaessa myös kosteusvoiteena. En ikimaailmassa pilaisi ulkonäköäni millään kemikaaleilla, miehetkin inhoavat pakkeloituja naisia. [/quote] Ja sun elämäntehtäväsi on miellyttää miehiä? [/quote] Ei mun tarvi. Miesseuraa riittää riesaksi asti vaikka en yritäkään miellyttää. Entäs miksi te muut sitten pakkeloitte? Eikö sillä juuri yritetä miellyttää miehiä? [/quote] Ei vaan sillä yritetään miellyttää pääasiallisesti itseä! [/quote] Ai, onko sitten mukava olla kun naamassa on paksu kerros kemikaaleja?
[/quote]
Ei mulla ainakaan mitään kerrosta ole, käytän mineraalimeikkejä. Ja vastaus kysymykseen; on, huomattavasti mukavmpi kun couperosapunoitus ja tummat silmänaluset ei näy! Problem?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:18"]
[/quote]
tai muslimi?
Kyllä! :)
Arkimeikki:
Meikkivoide koko naamaan
Valokynä
Puuteri
Aurinkopuuteria reilusti
Kylmäkynää
Eyelineriä
Kajalia
Ripsiväriä
Huulipunaa
Baarimeikki sit tietysti vielä runsaampi.
Hahaa, tämä yksi meikitön typykkä se sitten jaksaa kirjoittaa joka toisessa ketjussa itsestään ja kauneudestaan! :-D Vähän alkaa toistamaan itseään, mutta yritetään ymmärtää.
Olen yli 40 vuotias ja meikkaan. Olen meikannut jo 11 vuotiaasta lähtien, mutta myös hoitanut meikien poistamisen. Nykyään laitan ripsiväriä, ehkä kestovärjättyihin kulmakarvoihin muutaman sipaisun kulmakynällä ja valokynää tai cc-voidetta. Asiakaspalvelussa on kiva olla huolitellun näköinen ja kun vielä hymyilee, niin taatusti kaikki tykkäävät.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:18"]
[/quote]
tai muslimi?
[/quote]
Musliminaiset kyllä käyttävät usein varsin vahvaa meikkiä.
Mulla on ripsissä ja kulmissa kestoväri, muuta en käytä arkipäivänä, onko se pakkelointia? Meikkivoidetta laitan juhliin, en muulloin. Mulla on hyvä iho edelleen lähes 50-v, eikä ole ryppyjä paitsi vähän silmien ympärillä ja niitähän meikki vain korostaisi.
En jaksa enkä viitsi meikata, ulkonäkö ei juuri kiinnosta, ei oma eikä toisten.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:38"]
Tässä on sama nainen ensin kevyemmässä meikissä ja sitten iltabilemeikissä. Tuollaisena minä yleensä liikun kuin Jenni ekassa kuvassa.
http://d3ac2fc8l4ni8x.cloudfront.net/1417525727079.jpg
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/15650_10152898567389405_7875314637901507035_n.jpg?oh=9eb123241716a1ddf543c4d13d312b02&oe=55CDC041
[/quote]
Niinpä. Minä olen ehkä vähän tavallista rumempi, mutta meikillä minusta saisi huomattavasti kauniimman kuin Jennistä. Olen kokeillut ja moni on minua kehunutkin.