Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaikilla EI OLE isoja tissejä!

Vierailija
20.05.2015 |

Jatkuvasti tulee lukeneeksi: isot tissit tekevät naisen, isot tissit ne olla pitää, isot tissit ovat naisellisuuden merkki...

Sitten on meitä joilla on pikkuruiset tissit :( Ei sillä, nämä ovat helpot ja ei koskaan tiellä.. Mutta silti isojen tissien hehkutus satuttaa! Peppua voi treenata, hiuksia kasvattaa, mutta pienille tisseille et voi luonnollisesti tehdä mitään (silikoni ei ole luonnollisuutta). Kaikille ei osu ne isot tissit, sitä ei kysytä haluatko pienet vai isot!

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jessus sentään..täällä saa sellaisen mielikuvan, että ne tissit ovat ainoastaan miehiä varten, mutta kun mun tietääkseni naisilla on tissit sen takia, että pystyvät ruokkimaan vauvansa ja tähän asiaan tissien koko ei vaikuta (rintatiehyet löytyy pienistäkin rinnoista) !

Vierailija
62/81 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:53"]Jatkuvasti tulee lukeneeksi: isot tissit tekevät naisen, isot tissit ne olla pitää, isot tissit ovat naisellisuuden merkki...

Sitten on meitä joilla on pikkuruiset tissit :( Ei sillä, nämä ovat helpot ja ei koskaan tiellä.. Mutta silti isojen tissien hehkutus satuttaa! Peppua voi treenata, hiuksia kasvattaa, mutta pienille tisseille et voi luonnollisesti tehdä mitään (silikoni ei ole luonnollisuutta). Kaikille ei osu ne isot tissit, sitä ei kysytä haluatko pienet vai isot!
[/quote]

HaHaa, mulla on isot: 65H ja kiinteät.
Ähäskutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:03"][quote author="shatteredslashK" time="20.05.2015 klo 17:58"]

Pienet rinnat on söpöt. Ei tarvitse olla isot!

[/quote]

Tämän kirjoitta 95% varmuudella joku nainen tai joku homo. "söpö"... wtf mikä adjektiivi tässä yhteydessä...
[/quote]

Joo ja toinen "faktaväite" on et isot rinnat AINA roikkuu. Ikään kuin isot rinnat ei voisi olla kiinteät :D

T: 65H ja KIINTEÄT

Vierailija
64/81 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 07:40"]Aina on pärjätty B-kupilla. Imetys on sujunut hyvin, liikunta on helppoa ja mieskin tykkää. 
[/quote]
Tykkää, jos pitää poikamaisista "tytöistä" = viittaa miehesi pedifiliaan !!

Vierailija
65/81 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 08:06"]Kaikki naiset ovat viehättäviä ja seksikkäitä, koosta riippumatta. Joillakin se löytyy silmistä, joillakin yleisestä olemuksesta ja joillakin taas tisseistä. Aurinko paistaa, peace and love!!!

t. m-50
[/quote]

Älä jauha paskaa. Kysytään miehiltä: kumman valitsee hyvät silmät vai hyvät rinnat.

Vierailija
66/81 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet, kiinteät ja terhakat rinnat. Olen hyvin iloinen, jos tämä tosiseikka on karsinut kimpustani ne miehet, jotka haluavat parisuhteeseen hinkkiparin eivätkä ihmisen kanssa - on mulle ottajia ollut silti, joten win-win.

Vierailija
67/81 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa nämä m-50 vanhemmat "herrasmiehet" jotka kehuvat kaikkia naisia kaikkine osineen, vaikka olisi naama kuin harakalla ja hampaat poistettu. Kyllä naisiakin saa kritisoida, ei tarvitse pillun toivossa heitellä niitä "kaikki naiset on ihania" "tissit on kivat oli millaset tahansa" "jokainen on täydellinen nainen" -juttuja.

Ei miehelläkään iso kaljamaha ole kiva millään mittarilla, ei terveys, ei ulkonäkö! Siedettävä ehkä, mutta turha sitä kehua on!

Vierailija
68/81 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika helvetin masentava keskustelu varsinkin, kun omaan todennäköisesti tubulaariset rinnat. Mitäköhän miehet näistä sanois? :(

Vierailija
69/81 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 14:27"]

On kyllä aika helvetin masentava keskustelu varsinkin, kun omaan todennäköisesti tubulaariset rinnat. Mitäköhän miehet näistä sanois? :(

[/quote]

No tuohan on kehityshäiriö. Mitä itse sanoisit miehestä, joka kärsii kehityshäiriöistä nimeltä micropenis? Samaa sinusta varmasti ajatellaan. Eli aika vahvasti henkilöriippuvaista.

Vierailija
70/81 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan isorintanen nyt ihan eri maata kun lauta.kyllä sängyssä on paljon hauskempaa kun niitten tissien kanssa voi puuhata vaikka mitä mutta lauta voi pitää vaikka paidan päällä minkäs sille teet.

Vierailija
71/81 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:30"]

Puutun vielä nro 20 kommenttiin. Kyllä se paksuus vaan vaikuttaa siihen miltä seksi tuntuu. Ei niinkään pituus vaan paksuus. Se jonka mielestä katkarapu tuntuu hyvältä niin saa niin tuntea. Nro 14

[/quote]

Sinulla taitaa olla lantiopohjalihaksissa jotain vikaa? Jos paksuudella (normaalia penistä paksummalla) olisi merkitystä niin se pitisi olla nyrkin paksuinen penis. Vagina venyy tai on venymättä sen mukaan miten hyvässä kunnossa ne on.

Jos peniksen koolla olisi merkitystä niin esim. sormettamisesta nauttiminen pitäisi olla mahdotonta. 

Kannattaisi vaan katsella omia vehkeitään jos ei keskiverto penis riitä. Koska silloin vika löytyy kyllä peilistä

Vierailija
72/81 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:30"] Puutun vielä nro 20 kommenttiin. Kyllä se paksuus vaan vaikuttaa siihen miltä seksi tuntuu. Ei niinkään pituus vaan paksuus. Se jonka mielestä katkarapu tuntuu hyvältä niin saa niin tuntea. Nro 14 [/quote] Puutuit väärin. Nro 20 sanoi että NORMAALIKOKOISELLA ja ISOLLA peniksellä ei ole eroa. Ei ollut kyse katkaravusta. [/quote] En sanonut ettei paksun ja katkaravun väliin voisi jäädä "normaali" :D Että turha pilkkua nussia. Kyllähän se paksu paremmin tuntuu kuin "normaali" hoikka penis. (Olen tiukka, turha siihen vedota.) Nro 14

[/quote]

Ohis mutta minkälaisia penispumppumiehiä oikein deittailet?

Vierailija
73/81 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on pärjätty B-kupilla. Imetys on sujunut hyvin, liikunta on helppoa ja mieskin tykkää. 

Vierailija
74/81 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:41"]

Ja sit kun on isot tissit niin ne lähes vääjäämättä roikkuu. Eikä ne nahkarukkasetkaan ole hyvät, kun pitäis olla kiinteet :(

[/quote]

puhutpa nätisti roikkuvista rinnoista..

Vierailija
75/81 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ikinä isotissistä muija kaveria, mutta haluaisin joskus päästä vielä kokeilemaan isoja tissejä, tuntuuko ne hyviltä kun nainen painaa ne omaa ruhoa vasten?

Vierailija
76/81 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat viehättäviä ja seksikkäitä, koosta riippumatta. Joillakin se löytyy silmistä, joillakin yleisestä olemuksesta ja joillakin taas tisseistä. Aurinko paistaa, peace and love!!!

t. m-50

Vierailija
77/81 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla isot tissit 75h kuppi tällä hetkellä..oon saanu lapseni ruokittua huomattavasti paremmin kun pienitissiset kaverini..tasan ei mee nallekarkit..ja mies tykkää suurista rinnoista joten valitsi minut kosiskeltavaksi..

Vierailija
78/81 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:30"] Puutun vielä nro 20 kommenttiin. Kyllä se paksuus vaan vaikuttaa siihen miltä seksi tuntuu. Ei niinkään pituus vaan paksuus. Se jonka mielestä katkarapu tuntuu hyvältä niin saa niin tuntea. Nro 14 [/quote] Puutuit väärin. Nro 20 sanoi että NORMAALIKOKOISELLA ja ISOLLA peniksellä ei ole eroa. Ei ollut kyse katkaravusta. [/quote] En sanonut ettei paksun ja katkaravun väliin voisi jäädä "normaali" :D Että turha pilkkua nussia. Kyllähän se paksu paremmin tuntuu kuin "normaali" hoikka penis. (Olen tiukka, turha siihen vedota.) Nro 14

[/quote]

Et todellakaan ole tiukka. Jos olisit tiukka niin jo normaali kokoisen peniksen laittamisessa sisälle pitäisi olla varovainen. 

Se on ihme että suurin osa dildoistakin mitä naiset ostaa on ohuempia kuin miehen keskimääräinen penis. Joten ei se paksuus kauheasti näytä haittaavan.

Ajattele että suuri osa naisista saa tyydytyksen jopa sormettamisesta!

Vierailija
79/81 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärsin pienistä tisseistä teininä. Pojat haukkui laudaksi, isä kysyi milloin sun tissit kasvaa ja kaverit ihmetteli, ettei mulla ole rintsikoita. Oi olisinpa tiennyt, että ne aa:t kasvaa ensin 22-vuotiaana B:ksi, 27-vuotiaana c:ksi ja lapsen jälkeen jämähtää D:hen. Painoa on toki tullut 15 kiloa myös, mutta nykyään olenkin normaalipainoinen. Ja ei, nämä 70D:t ei ole edes isot, vaan ihan hyvät urheillessakin, rintsikoitakaan ei ole pakko käyttää. Esim. kotona olen aina ilman.

Vierailija
80/81 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:53"]

Jatkuvasti tulee lukeneeksi: isot tissit tekevät naisen, isot tissit ne olla pitää, isot tissit ovat naisellisuuden merkki... Sitten on meitä joilla on pikkuruiset tissit :( Ei sillä, nämä ovat helpot ja ei koskaan tiellä.. Mutta silti isojen tissien hehkutus satuttaa! Peppua voi treenata, hiuksia kasvattaa, mutta pienille tisseille et voi luonnollisesti tehdä mitään (silikoni ei ole luonnollisuutta). Kaikille ei osu ne isot tissit, sitä ei kysytä haluatko pienet vai isot!

[/quote]

Silti harrastan vain seksiä naisen kanssa jos hänellä on kunnon tissit. Ja tiedätkö mitä?! Se on ihan luonnollista että pientissiset jossain vaiheessa vain poistuu kokonaan tästä maailmasta kun miehet ensisijaisesti panee isotissisiä. Darwins law...
[/quote]
Niin no, Darvinismi sanoo, että kaltaisesi valopäät häviävät nopeammin ;)