Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en kehtaa liikkua missään kun

Vierailija
28.05.2015 |

Mun nenä paloi. Auringossa! Eilen lenkkeilin ja siinä samalla tarttu rusketusta. Mutta mun nenä! Järkyttävän näköinen, ihankun juoppo nenä..punottaa ja irtoo ihoa. Saunassa illalla kirvelsi. Äh :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tuolla voi muka ruskettua? :-o

Vierailija
2/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:05"]Joko tuolla voi muka ruskettua? :-o
[/quote]

Joo Itiksessä kärähtää todella pahasti jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:05"]Joko tuolla voi muka ruskettua? :-o
[/quote]alkukesästä ruskettuu parhaiten

Vierailija
4/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla olkapäätkin punaiset mutta miten hitto saan ton nenän piilotettua. Ei meikkivoidekkaan peitä, kuivat kohdat näkyy vain selvemmin :( ap

Vierailija
5/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lääkäriin. Sanot että nolottaa ja hävettää niin että et kehtaa nenääs muille näyttää. Pari viikkoa tulee lomaa ihan mukisematta. Jos lääkäri yrittää kuitenkin jotain kitistä, niin vetoa tapaus Toimiin.

Sitte vaan kotiin, verhot kiinni ja Tummmemia kirsuun niin kyllä se siitä helpottaa. Jussina olet taas polttokunnossa.

Vierailija
6/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 11:17"]Mee lääkäriin. Sanot että nolottaa ja hävettää niin että et kehtaa nenääs muille näyttää. Pari viikkoa tulee lomaa ihan mukisematta. Jos lääkäri yrittää kuitenkin jotain kitistä, niin vetoa tapaus Toimiin.

Sitte vaan kotiin, verhot kiinni ja Tummmemia kirsuun niin kyllä se siitä helpottaa. Jussina olet taas polttokunnossa.
[/quote]jaaa :D ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä