Miksi tykkäät olla sinkku?
Mitä hyviä asioita siihen sun mielestä liittyy? Mikä sinkkuudessa on parasta? Miksi?
Miksi mieluummin sinkku kuin suhteessa?
Kommentit (102)
Tykkään olla itsekseni. Suhteissa on aina ollut kaikenlaista ongelmaa, niin toisesta kuin minusta johtuvaa. On myös kiva päättää kaikesta itse. Ei-seksuaalista koskestusta on pikkulapsiperheessä, haleja ym. Ehkä myöhemmin alkaa kaivata sitä. En ole hoivatyyppiä, niin en kaipaa lisää hyysättäviä. Juttuseuraa on kavereista ym.
Seksi ei ole suhteissa ollut niin hyvää, että sitä kaipaisi. Muutenkin ikä alkaa tehdä tehtävänsä sen suhteen. Huonona puolena, että edelleen joskus tulee jotain ihmeellisiä mielenhäiriöisiä ihastumisia, tosin pahempiahan ne kai olisivat jos olisi parisuhteessa. En tiedä, että auttaisiko suhde jotain siihen.
Erot ovat olleet aina ihan kamalia, joten on rentoa kun ei tarvitse pelätä eroa. En oikein usko, että minulla voisi olla loppuelämän suhdetta, ja mikään epätoivoinen viritelmä ei kannata.
Massadeittailu, lukuisten treffien läpi kahlaaminen ja kustantaminen, muiden kanssa kilpailu jostain keskinkertaisesta ei kiinnosta ollenkaan.
Useimmiten sellaiset jotka eivät kiinnosta minua lainkaan, kiinnostuvat minusta. Kyllä, saan ihan irl tätä.
Verrattain matalan statuksen ja harvasanaisuuden takia jos suhteeseen haluaa, suurella todennäköisyydellä joutuisi tyytymään. Jatkan mieluummin ihan vapaata sinkkuelämää, kuin otan jonkun vain, jotta olisin suhteessa.