Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tykkäät olla sinkku?

Vierailija
20.01.2022 |

Mitä hyviä asioita siihen sun mielestä liittyy? Mikä sinkkuudessa on parasta? Miksi?
Miksi mieluummin sinkku kuin suhteessa?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun saan seksiä sinkkuna, en edes harkitse parisuhdetta. Sitten kun seksi loppuu, niin kai sitä sitten naimisiin voi mennä.

Vierailija
42/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tehdä oman mielensä mukaan. Tulla ja mennä. Lukea vaikka aamuun asti, ilman toisen määkimistä. Kuunnella omaa musiikkia. Käydä kavereiden kanssa missä vaan. Saa nukkua rauhassa. Siivota milloin huvittaa. Ostaa mitä huvittaa. Jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde tuntuu suorittamiselta.

t.M32

Vierailija
44/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa, toinen kesti 14 vuotta ja toinen 10 vuotta. Nyt olen ollut sinkkuna 10 vuotta, elämäni parasta aikaa. Saan tehdä mitä haluan, elämä on tasapainoista. En asu kuitenkaan yksin vaan lapseni kanssa. Meillä on rauhallinen koti, hyvä ilmapiiri, ei ongelmia. Tätä en vaihtaisi, olen tyytyväinen. En edes kaipaa parisuhdetta. Minulla aukeaa taas uusi vaihe silloin kun lapseni muuttaa omilleen, minulla on jo suunnitelmia sitä varten, olen ajatellut asuvani muualla kuin Suomessa. Minulla on paljon ajatuksia mitä tulevaisuus tuo tullessaan, parisuhdetta en kuitenkaan etsi, jos eteen tulee ihminen joka jakaa samanlaiset arvot ja elämänkatsomuksen, mikä ettei, pakko ei kuitenkaan ole.

Vierailija
45/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut syy minkä ymmärrän sinkkuudesta luopumiselle on lapset. Jos niitä ei aio hankkia tai ovat jo omillaan en voi kuvitella mitään syytä miksi joku ei halua olla mieluummin sinkku.

Vierailija
46/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus. Saan elää elämäni just niin kun itse tahdon ja lähteä vaikka huomenna toiselle puolelle palloa. Kukaan ei komentele, eikä ärsyynny mun tavastani olla. Ei myöskään tarvitse lääppiä ketään.

Vierailija
47/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi työpäivän jälkeen enää olla mieliksi kenellekkään. Enkä ottaa komentoja vastaan muilta kun sitä jo kokopäivän olen tehnyt.

Vierailija
48/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen haku tuntuu kuin töiden hakemiselta, tai siis ainakin tinderissä tai baareissa, mutta nekin on nyt olleet poissa kuvioista jo kohta pari vuotta.

Teininä sitä vain meni tunteen mukana - sekä hyvässä että pahassa. Nyt kolmekymppisenä asiat tehdään järkiperustein ja CV painaa myös parisuhdemarkkinoilla, ei innosta.

Oma ala sen verran miespainotteinen, että sieltä on turha mitään odottaa.

Vierailija
49/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vahva introverttiys. Kaipaan paljon tilaa. :)

Ehkä paras puoli on, ettei tarvitse neuvotella kenenkään kanssa. Esim. saa pitää kesälomat just silloin, kun haluaa (kunhan työnantajalle ok).  Tykkään pitää lomat lomakauden ulkopuolella, jolloin lomapaikoissa on rauhallisempaa ja saa kaiken halvemmalla.  Jos joku harrastus menee vähän överiksi innostuttuani, se saa jäädä sellaiseksi. Olen säilyttänyt golfbagia keskellä olohuonetta, eikä kukaan muu ole kompastunut siihen.

Olen ollut pitkään sinkkuna. Nyt vois kokeilla parisuhdetta taas. Onhan se ihan erilaista, kun tai pikemminkin jos löytää hyvän puolison. Huono parisuhde tietenkin vie enemmän kuin antaa, eikä sellaiseen ole järkevää lähteä.

Vierailija
50/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerta sitä yritystä riitti, en tykkää siitä miten tunteet vie järjen ja kaikki on muutenkin aivan älyttömän vaikeaa ja raskasta.

Samaistun. Käytännössä olen aina ollut sinkku sillä saldona on vain yksi tapailu, mutta jo siinä tuli hyvin selväksi nuo suhteilun huonot puolet. Tuntui että olin ihan sekaisin ja järki katosi päästä täysin, eikä se todellakaan ollut kiva tunne. Yksin kaikki on paljon helpompaa, elämä seesteistä ja voin keskittyä vain itseeni.

Vierailija
51/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa olla sosiaalinen enää töiden ulkopuolella, viihdyttää ketään tai pitää edes yhteyttä kehenkään. Vapaa-aikani on omistettu pelkästään minulle itselleni ja teen sillä tasan mitä huvittaa.

Vierailija
52/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla sinkku, introvertti ja jossain määrin erakkoluonnekin. Parisuhdetta muutamaan kertaan kokeillut, ihan kivaa, mutta ei jotenkin tuntunut omalta. Onhan sekin mukavaa kun voi elellä niin kuin haluaa. En vaan kaipaa ketään elämääni, lapsiakaan en ole koskaan halunnut. Olen erittäin tyytyväinen yksinkertaiseen elämääni.

Vierailija
53/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse harrastaa sotkuista ja tylsää parisuhdeseksiä, ei tarvitse katsella jotain ongelmaista, perässä vedettävää ukkoa ja miettiä mikä ongelma sillä milloinkin on, ei tarvi selitellä omia menojaan kenellekään ja ihana rauha ja hiljaisuus kotona. Nuo nyt ensimmäisenä tulee mieleen. 

Vierailija
54/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn itsekseni. 

Vierailija
55/102 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ilman nalkutusta.

Vierailija
56/102 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kaksi kertaa naimisissa. En osaa asua samassa taloudessa toisen aikuisen kanssa. Tarvitsen niin paljon omaa tilaa ja rauhaa.

Tämä sama mulla. Tosin vain yhden kerran naimisissa olin. Tykkään omasta rauhasta ja omista rahoista. Työstäni tykkään ja en jaksa työn jälkeen mitään ukkoa katsella. Lapsi on rakas ja hänen kanssa jaan kotini.

Vierailija
57/102 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla ja mennä kuten haluaa.  Ei tarvitse neuvotella siitä, mitä tehtäisiin tai syötäisiin.

Vierailija
58/102 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin koska tahansa lähteä kaverille ryyppäämään ilman että kukaan suuttuisi.

Vierailija
59/102 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäistä syistä, mitä niitä nyt on.

Vierailija
60/102 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä paska on parempi kuin huono pano ja ei jaksa panostaa naisen etsimiseen.

Hyvä Käteenveto on parempi useimmat panot. Panohommissa toteutan lähinnä naisen toivomuksia, itse vedän käteen myöhemmin. Muutoin kyllä viihdyn ihanien naisten seurassa vaikka olenkin sinkku.