Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tykkäät olla sinkku?

Vierailija
20.01.2022 |

Mitä hyviä asioita siihen sun mielestä liittyy? Mikä sinkkuudessa on parasta? Miksi?
Miksi mieluummin sinkku kuin suhteessa?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kuunnella toisen mykkää hiljaisuutta.

Ja se on ihan erilaista hiljaisuutta kuin oman kodin rauha yksin ollessa.

Vierailija
2/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksi kertaa naimisissa. En osaa asua samassa taloudessa toisen aikuisen kanssa. Tarvitsen niin paljon omaa tilaa ja rauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lukea kirjaa rauhassa. Kukaan ei kuumenna makkaria.

Vierailija
4/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta sitä yritystä riitti, en tykkää siitä miten tunteet vie järjen ja kaikki on muutenkin aivan älyttömän vaikeaa ja raskasta.

Vierailija
5/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään, jota tarvitsisi ottaa huomioon vaan voin mennä ja tulla niin kuin haluan .Toki tämä toteutuu myös hyvässä parisuhteessa - mutta tosi moni on joko lapsellinen tai jankkaaja ja yksin ollessaan ei tarttee kattoa sellaista. 

Voin itse päättää omista raha-asioistani. Ei tarvitse harrastaa seksiä jos ei halua. Ei tarvitse pelätä että toinen pettää. Ei tarvitse siivota toisen sotkuja tai huolestua tämän alkoholinkäytöstä. Plus, että parisuhteeseen menee sekä aikaa että energiaa, joka on aina pois jostakin muusta. 

Mielestäni HYVÄ parisuhde on kyllä selvästi parempi kuin sinkkuus mutta 80 % parisuhteista ovat joko huonoja tai keskinkertaisia ja silloin sinkkuus voittaa mennen tullen. 

Vierailija
6/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä parisuhde olisi parempi kuin sinkkuus. Mutta en tule sellaista koskaan saamaan niin olen mieluumin sinkku. Siinä on paljon hyvää, ei tarvitse tehdä kompromisseja, eikä ole henkisesti riippuvainen toisesta. Vähän kuin naikkarit aikoinaan lauloi: "en tahdo siihen vankilaan, syyttömän sydän kahlitaan".

Vierailija
7/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...

Yksi parisuhteen huonoista puolista liittyy kaikenmaailman sen mukanaan tuomiin "liitännäissuhteisiin".

Aina pitää huomioida älyttömästi sukulaisia, kavereita yms., joita jokainenkin "raahaa" mukanaan.

Ja toki muitakin saa tavata, mutta itse en jaksa mitään porukoita joissa jotkut viihtyvät.

Tottakai muitakin pitää ajatella, mutta kun aletaan ottaa kantaa johonkin henk.kohtaiseen ( esim. tiettyihin päätöksiin, joita muut eivät ymmärrä)niin sietokyky alkaa ylittymään...Ja jankkaajat; Voi ei, näille ei mene perille...

Vierailija
8/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaan fyrkkaa.

Vierailija
9/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla jatkuvasti keksimässä ruokia. Saa ihan rauhassa päättää omasta rytmistään ja menoistaan välittämättä toisesta. Vaikka pysyä yksin koko päivän sängyssä jos tekee mieli.

Töistä palauttaminen onnistuu nykyään viikonlopun aikana vaikka en uskonut sitä mahdolliseksi.

Vierailija
10/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse seksiä tai romantiikkaa.

Vierailija
11/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku koska en jaksa panostaa deittailuun. Onneksi osaan nauttia yksinäisyydestä.

Vierailija
12/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastaan fyrkkaa.

Mullle nukkuminenkin on raskasta työntekoa.

Vierailija
13/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paska on parempi kuin huono pano ja ei jaksa panostaa naisen etsimiseen.

Vierailija
14/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa keskittyä omaan urheiluun eikä mene aikaa miettiä kuinka ehtisi viettämään aikaa toisen kanssa, pahimmassa tapauksessa toista ei edes kiinnostaisi. Ei tarvitse pelätä että toinen pettää, ei tartte nussia jos ei halua, ei tartte sanoa miehelle (miehen mielestä nalkuttaa) että siivoaa, eikä tartte kuunnella sitä kuinka nainen vie kaikki miehen rahat, ei tarvitse kuunnella sitä kuinka olen lihonut, ei tarvitse katsoa torjuntaa vuositolkulla kun mies ei anna mitään hellyyttä seksiä puhumattakaan, mies ei vie treffeille mutta kavereiden kanssa haluaa ryypiskellä. Mitään näitä ei tarvitse katsella.

Vierailija
15/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi parisuhteet ovat vain huonontaneet elämäni laatua, mieluummin olen ilman kumppania kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
16/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä toista sirkusta jaksa Erkkikään.

Vierailija
17/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 miljooonaa tänne niiin se että minut nssiittiin tänne maailmaan on kuitattu silllä.

Vierailija
18/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus olla, tulla, tehdä ja mennä. Olisi vaikea luopua näistä, kun nämä vapaudet on itsellä aina olleet.

Vierailija
19/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksikö? Sain kaksi lasta parikymppisenä. Ikävuodet 20-40 olin muiden tarvittavissa koko ajan.

Koska minulla on kokemus jo siitä, niin nyt todella nautin rauhasta ja yksinolosta.

N42

Vierailija
20/102 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään maksullisista naisista. Saan heiltä seksiä silloin kuin haluan ja saan heittää kotona sukkani lattialle eikä kukaan ole nalkuttamassa mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi