Herran jumala! rintaliivien koosta
Oon käyttänyt kokoa 90D, ei kai ole oikea, vähän pursuaa rinnat, joskus pysyy ok. En ikinä löydä sopivia paitsi urheiluliiveista! Nyt mittasin ja laskin Lumingerien laskurilla niin se antoi tuloksen 80G!! WTF? 80 ymmärrän, mittasin 87 cm rintojen alta (päältä 104 cm). Mutta että G??? Siis minkä hiton kokoiset rintaliivit mä oikein tilaisin netistä?!?
Kommentit (20)
Oikeastaanhan tuo on volyymissa vain yhden kuppikoon isompi kuin 90D (rinnakkaiskoossa 90D - 85E - 80F), ja jos siitä kerran rinnat tursuaa yli niin eiköhän se ole se mitä vähintäänkin kannattaa kokeilla, todennäköisesti isompaakin.
Meidän miesten asteikolla rintsikoiden kuppikoot menevät näin: A, B, C, Oho!, Herranjestas!!!
Jos sun ympärys rinnan alta on 87 cm, miksi helvetissä käytät ympärystä 90? Mahtaa olla tukevat liivit :DDD Anna mä arvaan: olkaimet putoilevat, ympärysnauha nousee selkäpuolella kohti niskaa ja ympärysnauhan ja ihon välillä on kämmenen levyinen tila. Nostaessasi kädet ylös liivit nousevat, kainaloissasi on "toiset tissit" ja pieni kangaskaistale kuppien välissä ei ole kiinni ihossasi. Nuo kaikki ovat merkkejä väärän kokoisista liiveistä.
Uskon tuon 80G:n olevan erittäin hyvä sulle. Itselläni ympärysmitta rinnan alta on 77 cm, käytän kokoa 70F. Liivin tuki tulee ympäryksestä! Sen kuuluu olla napakka, liian löysä ei tue ja lörpsähtää heti.
Muille kommentoijille sanoisin, että älkää antako itsestänne tyhmää kuvaa: älkää puhuko "A-kupin tisseistä", koska kirjain ei kerro mitään! Tajuatteko eron 60A- ja 100A -liivien välillä? Sitä just. Ihan eri koot. Ei ole niin, että kaikki A-kuppiset rinnat ovat pieniä ja kaikki F:t ovat isoja. Jos tapaisitte mut, ette uskois mulla olevan SUUREN SUURET F-KUPIN TISSIT ("koska äffien on pakko olla isot"), vaan nää on ihan tavalliset, keskikokoset nuoren ihmisen rinnat.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:13"]Noilla liiviliikkeillä on ihan omat kokonsa. Jossain Changessakin C-kuppi muuttuu yhtäkkiä vähintään E-kupiksi... Tosin monet kyllä käyttävät aivan liian pieniä liivejä jostain syystä. Kannattaa varmaan noudattaa niitä liikkeen/merkin mittausohjeita, että saa istuvat liivit.
[/quote]
Mikä C-kuppi? 60, 70, 80, 90? Ovatko kaikki C jotain -tissit pieniä? Entä E jotain -tissit? Hohhoi. Älä yleistä kaikkien samaa kirjainta olevien rintojen olevan absoluuttisesti just sen "C-kupin kokoisia".
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:02"]Meidän miesten asteikolla rintsikoiden kuppikoot menevät näin: A, B, C, Oho!, Herranjestas!!!
[/quote]
Ette sitten tajua ympäryksen vaikuttavan? Putkiaivot.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:13"]
Noilla liiviliikkeillä on ihan omat kokonsa. Jossain Changessakin C-kuppi muuttuu yhtäkkiä vähintään E-kupiksi... Tosin monet kyllä käyttävät aivan liian pieniä liivejä jostain syystä. Kannattaa varmaan noudattaa niitä liikkeen/merkin mittausohjeita, että saa istuvat liivit.
[/quote]
Changessa C-kuppi muuttuu E-kupiksi = väärä koko muuttuu oikeaksi.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:12"]
85 D: tä ja DD:tä kokeilisin.
[/quote]
Nykyiset on liian pienet, kehoitat kokeilemaan pienempiä tai samankokoisia? Logiikka.
Toisen ohjeen mukaan 85C (sentin päässä D). Oisinko kuitenkin ollut oikeilla jäljillä 90D:n kanssa. Tilaanko 85D? C:stä varmaan pursuaa??
ap.
Tilaisitkohan 80G:n, tai jos tuo G-kirjain on ongelmana, 85F:n?
Eri valmistajilla on ihan omituisen kokoisia liivejä. Mulla on kai silmämääräisesti c-d kupit, mutta changesta ostettaessa (paskat liivit) aina kuppikoko F tms. Viimeksi myyjä kiristi ympärysmitan liian pieneksi 70cm, joka on ollut viimeksi 13-vuotiaana. Jouduin ostamaan jatkopalan, että pystyin käyttämään edes.
Älä tilaa netistä, itse en koskaan uskaltaisi, jos ei olisi a-kupit
Älä nyt netistä tilaa. Liivit pitää sovittaa, mielellään asiantuntevan myyjän avulla.
Noilla liiviliikkeillä on ihan omat kokonsa. Jossain Changessakin C-kuppi muuttuu yhtäkkiä vähintään E-kupiksi... Tosin monet kyllä käyttävät aivan liian pieniä liivejä jostain syystä. Kannattaa varmaan noudattaa niitä liikkeen/merkin mittausohjeita, että saa istuvat liivit.
Käy liikkeessä mittauttamassa. Ja eri valmistajilla tosiaan koot vaihtelee.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 15:13"]
Liivit pitää sovittaa, mielellään asiantuntevan myyjän avulla.
[/quote]
Suunnilleen viimeinen asia jonka minä olen valmis tekemään. Ei niitä rintoja nyt NIIN VAKAVASTI tarvitse ottaa.
Lumingerien laskurilla mun kokoni on 75G ja sen kokoiset kun tilasin k.o. liikkeestä, niin hyvin istuivat. Suosittelen kyllä.
No hohhoijaa mitä täällä kommentoidaan, osa ihan asiallisia mutta eikö aikuiset naiset ymmärrä et ei kaikki C-kupin rinnat ole saman kokoisia. Itsellä oli aina ongelmana huonot liivit, kunnes kävelin liivi liikkeeseen ja sain oikean koon, ennen käytin noin 80D-85F kokoisia aina riippuen mitkä sattu käteen, liikeessä koko mitattiin ja sovitettiin ja olenkin kokoa 70GG nyt muutama lisäkilo ja raskaus ovat muokanneet nämä jo 80H kokoisiksi
Ei G ole mikään hervoton koko. Kokeilemaan vaan.