Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako Oura älysormusta ostaa vai onko se ihan humpuukkia?

Vierailija
20.01.2022 |

ja tuleeko siitä uusi stressin aihe kun joku valvoo 24h taustalla elääkö omistaja oikein?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa kehon data ni kannattaa ostaa.

Sieltä näkee hyvin aamulla jos on kehon lämpö noussu esim korona tai flunssa  on tulon päällä.

Jos em asia ei kiinnosta tippaakaan ni älä osta.

Itellä vain hyvää sanottavaa, suosittelen

Vierailija
22/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostaa kehon data ni kannattaa ostaa.

Sieltä näkee hyvin aamulla jos on kehon lämpö noussu esim korona tai flunssa  on tulon päällä.

Jos em asia ei kiinnosta tippaakaan ni älä osta.

Itellä vain hyvää sanottavaa, suosittelen

kuinka monta kuukautta menee kun se on maksanut yhtä paljon kuin se sormus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä , mulla 2 gendre versio, ei ole kk maksua

Vierailija
24/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmissa käsissä neljä. Ihan helvetin hyvät unet saa. Aattelin vielä tuplata määrän, niin ei tarvi kuin kaksi leukaa vetää päivässä!

Vierailija
25/39 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 2 vuotta ollut käytössä ja oon kyllä tykännyt. Lähinnä unen tiedot kiinnostaa. En osaisi nukkua jonkun sykemittarin tai aktiivisuusrannekkeen kanssa joten sormus on just sopivan kokoinen niin ei haittaa nukkumista. Kiva kun tallentaa dataa pitkältä ajalta eikä tosiaan ole kk-maksua tässä vanhemmassa mallissa.

Vierailija
26/39 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/39 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myyjä väitti, että tämä älysormus se on siitä ihmeellinen, että se lisää älykkyyttä. No, ostin sievoisella summalla. Pidin pari viikkoa ja huomasin, etten ole yhtään älykkäämpi. Valitin myyjälle ja olisin palauttanut tuotteen, mutta hän totesi että näetkös, se on alkanut toimia!

Vierailija
28/39 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta neljä vuotta Ouraa käyttäneenä, oon tykännyt. Myös mun miehellä ja parilla tutulla on ollut useamman vuoden käytöö.

Urheilujutuissa en käytä, siihen on sykemittari. Oura antaa mielenkiintoista dataa omasta unesta ja palautumisesta. Tunnistaa esim. kuukautisten lähestymisen ja just että flunssa tulossa kun kehon lämpötila koholla.

Raskausaikana oli mielenkiintoista seurata miten raskaus vaikutti Ouran mittauksiin. Leposyke kohosi 10-15 lyöntiä/min ja heti kun lapsi tuli ulos, niin arvot palautuivat normaaleiksi. Et ei se ihan humpuukia oo. Ja tosiaan tässä vanhemmassa mallissa ei mitään kuukausimaksua. Tämä on mun toinen sormus jo, Oura lähettää ainakin parin vuoden ajan uuden sormuksen postissa mikäli sormuksen akunkesto heikkenee huomattavasti. Ei tarvinnut kuin laittaa heille sähköpostia asiasta niin laittoivat uuden sormuksen tulemaan.

Vierailija
29/39 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreita kokemuksia Oura Gen3:sta?

Vierailija
30/39 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jos saa halvalla.  Ostan melkein mitä vaan jos halvalla saan, aika sitten tavaran kaupitsee parempaan hintaan.  Varsinkaan raudassa ei ole raha hukassa.

Vierailija
31/39 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhakkeita kaikki nämä kuntoilutietokoneet, mutta jos haluat antaa terveystietojasi eri yritysten haltuun, ja työtä nörteille, ovat ihan hyviä siihen. T. kuntoilutietokoneohjelmoija.

Vierailija
32/39 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pärjännyt ilman tähänkin saakka, joten miksi suotta haaskata rahaa tuollaiseen, kun sen rahan voi käyttää vaikka elämysten ja muistojen hankkimiseen?

Vierailija
33/39 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oura on tyylikas ja idea korvata älykello sormuksella on hyvä. Sormusta on paljon mukavampi kantaa kuin kelloa. Mutta. Oura mittaa lähinnä sitä miten nukut. Minä tiedän miten nukun ja olen kiinnostunut älykellon keräämästä liikuntadatasta.

Puhumattakaan kuukausimaksusta, joten ouraa ei minulle tule.

Kyllä se mittaa paljon muutakin kuin nukkumista. Itselleni tärkein lukema on valmius. On tosi mielenkiintoista tietää miten syke, unet ja liikkuminen vaikuttaa kehoon ja jaksamiseen. En ole aiemmin esim tiennyt miten paljon yksi olut tai liian myöhäinen iltapala huonontaa unta. Ouran myötä aloin pätkäpaastoamisen ja sen vaikutus näkyy valmiudessa hyvin.

Vierailija
34/39 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pärjännyt ilman tähänkin saakka, joten miksi suotta haaskata rahaa tuollaiseen, kun sen rahan voi käyttää vaikka elämysten ja muistojen hankkimiseen?

Niin, eipä sitä tiedä mitä kaikkea tuo sormus antaa jos ei sitä ole kokeillut. Kai kaikki pärjää ilmankin, mutta itse ainakin olen tosi tyytyväinen ouran käyttäjä. Hyötyyn nähden melkein jopa liian halpa.

Vierailija
35/39 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu maksamaan kuukausimaksua taas yhdestä palvelusta lisää. 

Kaikki halutaan kk-maksun taakse.

Vierailija
36/39 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee uusi stressin aihe.

Ei mitään järkeä. Saattaa tosin tuoda turvallisuuden tunteen joillekin, toisille taas "trendi juttu", (huolehdin itsestäni).

Vierailija
37/39 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin jos sitä pystyisi käyttämään ilman kk maksua. Ihan aivokuollut ajatus että kulutuselektroniikkatuotteesta maksat ensin sen tuotteen hinnan ja sitten sen lisäksi vielä kk-maksun. 

Pitäisi olla jompi kumpi. 

Vierailija
38/39 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja löytyy kyllä useampia joissa ei ole kuukausimaksua. Googlaa vaikka Ultrahuman. 

Vierailija
39/39 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle myyjä väitti, että tämä älysormus se on siitä ihmeellinen, että se lisää älykkyyttä. No, ostin sievoisella summalla. Pidin pari viikkoa ja huomasin, etten ole yhtään älykkäämpi. Valitin myyjälle ja olisin palauttanut tuotteen, mutta hän totesi että näetkös, se on alkanut toimia!

Luuletko että Älysormusihminen ymmärtää noin hankalaa vitsiä ?