Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan ilkeät ihmiset

Vierailija
20.05.2015 |

Miksi pitää olla aina niin ilkeitä muita kohtaan, eikö asioista voisi keskustella, (niinkuin aikuisten pitäisi osata) asiallisesti loukkaamatta ketään??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään.

Vierailija
2/15 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:57"]Jotkut vain on niin tyhmiä täällä, ettei hermot kestä. Kyllä mä sanoisin ihan samalla tavalla irl, mutta kukaan ei onneksi vielä ole päin naamaani tullut esim raamatun jakeita juttelemaan :D tai kertomaan että homot joutuu helvettiin. Eli siis provosoidun aika helposti :D toisaalta taas, en missään normaaleissa keskusteluissa kuitenkaan ala aukomaan, korkeintaan alapeukun voin antaa.
[/quote]

Ymmärrän silloin, kun ketju loukkaa sua, tai olet täysin erimieltä, niissä tapauksissa saattaa itselläkin jotain aika ilkeää tulla kirjoitettua, mutta sit jos joku vaikka kysyy jotain ihan vilpittömästi loukkaamatta ketään ja esittämättä edes mitään mielipidettä mihinkään tai "huutaa apua" esim. pahaan oloon, niin heti on tosi monet haukkumassa tosi inhottavasti.
[/quote]

Oliksää se anorektikko, joka yrittää nyt tosissaan syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pääsee passiivisagressiiviset ihmiset purkamaan sontakuormaansa.

Ne nynnyt, jotka eivät tosielämässä ikinä saa suutaan auki, kun pitäisi itseään puolustaa.

Vierailija
4/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:50"]Täällä pääsee passiivisagressiiviset ihmiset purkamaan sontakuormaansa.

Ne nynnyt, jotka eivät tosielämässä ikinä saa suutaan auki, kun pitäisi itseään puolustaa.
[/quote]

!!!

Vierailija
5/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Tosi paha mieli tulee välillä, vaikka kuinka tietää, et tänne moni suoltaa mitä vaan. Silti vois vähän ajatella. Mä olen koittanut positiivisuudella nostaa monen mieltä. Siitä saa paremman fiiliksen kuin lyttäämisestä. Ja aina voi lisätä johkin väliin voimasanan niin näyttää kovistenkin silmiin uskottavalta.

Vierailija
6/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:50"]Täällä pääsee passiivisagressiiviset ihmiset purkamaan sontakuormaansa.

[/quote]kyllä mä oon irlissä ihan yhtä rääväsuu! Joten haista sinä vittu.

Vierailija
7/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain on niin tyhmiä täällä, ettei hermot kestä. Kyllä mä sanoisin ihan samalla tavalla irl, mutta kukaan ei onneksi vielä ole päin naamaani tullut esim raamatun jakeita juttelemaan :D tai kertomaan että homot joutuu helvettiin. Eli siis provosoidun aika helposti :D toisaalta taas, en missään normaaleissa keskusteluissa kuitenkaan ala aukomaan, korkeintaan alapeukun voin antaa.

Vierailija
8/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:50"]Täällä pääsee passiivisagressiiviset ihmiset purkamaan sontakuormaansa. Ne nynnyt, jotka eivät tosielämässä ikinä saa suutaan auki, kun pitäisi itseään puolustaa. [/quote]kyllä mä oon irlissä ihan yhtä rääväsuu! Joten haista sinä vittu.

[/quote]

En usko. Sä olet se pieni piipittäjä, joka mielensä pahoitettuaan tulee riehuun ja haistattelemaan anonyymisti av-palstalle. Tsemppiä!

Vierailija
9/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:53"]Samaa mietin. Tosi paha mieli tulee välillä, vaikka kuinka tietää, et tänne moni suoltaa mitä vaan. Silti vois vähän ajatella. Mä olen koittanut positiivisuudella nostaa monen mieltä. Siitä saa paremman fiiliksen kuin lyttäämisestä. Ja aina voi lisätä johkin väliin voimasanan niin näyttää kovistenkin silmiin uskottavalta.
[/quote]

Niin minäkin.
ap

Vierailija
10/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:50"]Täällä pääsee passiivisagressiiviset ihmiset purkamaan sontakuormaansa. Ne nynnyt, jotka eivät tosielämässä ikinä saa suutaan auki, kun pitäisi itseään puolustaa. [/quote]kyllä mä oon irlissä ihan yhtä rääväsuu! Joten haista sinä vittu.

[/quote]

En usko. Sä olet se pieni piipittäjä, joka mielensä pahoitettuaan tulee riehuun ja haistattelemaan anonyymisti av-palstalle. Tsemppiä!
[/quote]

No ei se multa oo pois jos et usko. Enkä tarvii sun surkeita tsemppejäs. Voit siis imee mun persereikää.

Vierailija
11/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:53"]Samaa mietin. Tosi paha mieli tulee välillä, vaikka kuinka tietää, et tänne moni suoltaa mitä vaan. Silti vois vähän ajatella. Mä olen koittanut positiivisuudella nostaa monen mieltä. Siitä saa paremman fiiliksen kuin lyttäämisestä. Ja aina voi lisätä johkin väliin voimasanan niin näyttää kovistenkin silmiin uskottavalta. [/quote] Niin minäkin. ap

[/quote]

No te olettekin hoksanneet sen, että jo tutkimuksen mukaan kiltit, toisista hyvää ajattelevat ihmiset ovat onnellisempia, kuin ilkeät ja negatiiviset.

Jos se vastaus olikin siinä!? Siksi, koska ne ovat onnettomia ihmisiä ;)

Vierailija
12/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:57"]Jotkut vain on niin tyhmiä täällä, ettei hermot kestä. Kyllä mä sanoisin ihan samalla tavalla irl, mutta kukaan ei onneksi vielä ole päin naamaani tullut esim raamatun jakeita juttelemaan :D tai kertomaan että homot joutuu helvettiin. Eli siis provosoidun aika helposti :D toisaalta taas, en missään normaaleissa keskusteluissa kuitenkaan ala aukomaan, korkeintaan alapeukun voin antaa.
[/quote]

Ymmärrän silloin, kun ketju loukkaa sua, tai olet täysin erimieltä, niissä tapauksissa saattaa itselläkin jotain aika ilkeää tulla kirjoitettua, mutta sit jos joku vaikka kysyy jotain ihan vilpittömästi loukkaamatta ketään ja esittämättä edes mitään mielipidettä mihinkään tai "huutaa apua" esim. pahaan oloon, niin heti on tosi monet haukkumassa tosi inhottavasti.

Vierailija
13/15 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:47"]Miksi pitää olla aina niin ilkeitä muita kohtaan, eikö asioista voisi keskustella, (niinkuin aikuisten pitäisi osata) asiallisesti loukkaamatta ketään??
[/quote]koska täällä saa purkaa jopa sairalloista pahaa oloa haukkumalla toista anonyymina miten vaan. Modeja ei kiinnosta .
[/quote]

totta

Vierailija
14/15 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 05:32"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:57"]Jotkut vain on niin tyhmiä täällä, ettei hermot kestä. Kyllä mä sanoisin ihan samalla tavalla irl, mutta kukaan ei onneksi vielä ole päin naamaani tullut esim raamatun jakeita juttelemaan :D tai kertomaan että homot joutuu helvettiin. Eli siis provosoidun aika helposti :D toisaalta taas, en missään normaaleissa keskusteluissa kuitenkaan ala aukomaan, korkeintaan alapeukun voin antaa.
[/quote]

[/quote]

Oliksää se anorektikko, joka yrittää nyt tosissaan syödä?
[/quote]

En

Vierailija
15/15 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:47"]Miksi pitää olla aina niin ilkeitä muita kohtaan, eikö asioista voisi keskustella, (niinkuin aikuisten pitäisi osata) asiallisesti loukkaamatta ketään??
[/quote]koska täällä saa purkaa jopa sairalloista pahaa oloa haukkumalla toista anonyymina miten vaan. Modeja ei kiinnosta .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi