Jos nyt olisi 11.2.2005 - Mitä tekisit?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Olisin 9v. Olisin ollut päivän koulussa ja sen jälkeen yhden kaverin kanssa joka asui muutaman sadan metrin päässä meiltä. Iltasella olisin piirtänyt ja tähän aikaa lueskelisin sängyssä jotain hevoskirjaa.
😊
Alottaisin opinnäytetyön tekemisen.
Olisin ollut päivän töissä (valkokaulus, hyvä ansio, tylsää, oranssi metromatka) ja illalla olisin netissä amerikkalaisten nettiystävieni kanssa puhumassa paskaa ja flirttailemassa.
Koska 11.2.2005 oli perjantai, olisin avannut jo viidennen oluen.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai vai. Siinä tapauksessa sama homma mulla. Olin 19-vuotias tuolloin. Asuttiin ekan kunnon poikaystävän kanssa kimpassa, siellä varmaan kavereita ois just kylässä, waretettu punkki soisi stereoista ja kaljapullot (ei tölkit) kilahtelisi.
Teiniangstaisin vanhemmilleni. Lähtisin illalla kaupungille kavereiden kanssa, kun oli perjantai, ja tulisin yön viimeisellä bussilla kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi ollut 6-14 tai 14-19 työvuoro, en muista kumpi oli, perjantaina iltavuorossa otettiin pekkaset päästiin vähän aikaisemmin kuin klo 22
Olisin juuri palannut Suomeen Italiasta,jossa vierin viikon loman mieheni kanssa.
Nukuttaisin unta vastaan taistelevaa taaperoa iltaunille.
Sillon olin 22v ja rällättiiin honda civic type ärrällä pitkin poikin pk seutua,aika joka ei koskaan palaa.
Olin 18 v. ja noihin aikoihin jouduin ottamaan jälkiehkäisypillerin, koska olin tuntenut poikaystävän vasta 3 kk ja hän oli menossa kesällä inttiin.
Nyt oltu jo yli 20 v yhdessä ja 3 lasta.
Olisin noin kuukausi aiemmin saanut tietää, että sytostaatit lopetetaan koska ne ovat tehonneet. Olisin 1v lapsen äiti joka koittaisi nyt vain toipua. Sairauslomalla olisin.
Olisin ostamassa nykyistä asuntoa. 27-vuotiaana ensiasunto ja tässä ollaan edelleen.
Olisin koulussa. Tuohon aikaan olin 12 vuotias.
Olisin 9v. Olisin ollut päivän koulussa ja sen jälkeen yhden kaverin kanssa joka asui muutaman sadan metrin päässä meiltä. Iltasella olisin piirtänyt ja tähän aikaa lueskelisin sängyssä jotain hevoskirjaa.