Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia nimiä mietit pienenä/nuorena lapsillesi?

Vierailija
20.05.2015 |

7-vuotiaana olin tykästynyt Emmaan ja Danieliin (Harry Potterilla oli näppinsä pelissä :p), ripari-ikäisenä Luukas iski kovaa ja korkealta. Vielä ei oo omia lapsia, mutta ei Luukas vieläkään pahalta kuulosta. :)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mei mei :D en antanut.

Vierailija
2/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku, Jouni ja Anniina :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitus, Camilla, Hugo.. Ja siis en antanut noita nimiä

Vierailija
4/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica. Nyt tupla yökkk!!!!

Vierailija
5/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saku! Inspiroijina Salkkari-Saku ja Melukylän lasten Saku :D Salkkareista jäi myös Tupu-nimi tytölle.... Aina Simsissä tein Saku ja Tupu-nimiset hahmot :D

Vierailija
6/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi-Tuulia ja Sini-Pilvi :)

Vierailija
7/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pienenä tai nuorena miettinyt nimiä tuleville lapsilleni. Mutta tykkäsin eniten nimistä Emilia, Linda ja Julia. Olisin halunnut olla tuon niminen itse.

Vierailija
8/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 17-18 -vuotiaana päätin, että jos ikinä saan tytön niin sen nimeksi tulee Valpuri. No meninkin sitten naimisiin suomenruotsalaisen miehen kanssa ja esikoistytöstämme tuli Valborg :D Muita nimiä en ollut miettinyt aikaisemmin.

Vierailija
9/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:45"]

Tiitus, Camilla, Hugo.. Ja siis en antanut noita nimiä

[/quote]

Tiitus on yks mun tän hetkisistä lemppareista! <3

Vierailija
10/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:45"]Joskus 17-18 -vuotiaana päätin, että jos ikinä saan tytön niin sen nimeksi tulee Valpuri. No meninkin sitten naimisiin suomenruotsalaisen miehen kanssa ja esikoistytöstämme tuli Valborg :D Muita nimiä en ollut miettinyt aikaisemmin.
[/quote]
Valborg on ihana nimi.

Vierailija
11/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä mietin mitkä nimet sopivat silloisen ihastukseni sukunimiin (koskan 15-vuotiaan unelmissa ihastuksesta tulee lasten isä). tytöstä olis tullut Lovisa ja pojasta Kasimir.

Vierailija
12/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua edes muistella... Dexter, Anakin, Rosella ja muita yhtä kamalia.

Vierailija
13/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 5 vuotiaasta asti 24 ikävuoteen asti nimi mitä toivoin aina saavani esikoistyttärelle. Tapasin mieheni, seurusteltiin pari kolme vuotta kunnes tulin raskaaksi. Ultrassa näky tyttö. Ehdotin miehelle nimeä ja hän paljasti että kyseinen nimi on sama kuin eksällään eikä halua sitä meidän lapselle. Vieläkin kuusi vuotta myöhemmin harmittaa ja ärsyttää.. :'(

Vierailija
14/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon rustaillut päiväkirjaan 90-luvun alussa tulevien lasten nimi; Jessica, Jasmina, Janette, Juulia :) Yhtään poikien nimiä ei ollut mukana. Lapset ovat kuitenkin saaneet ihan jotain muita kuin j-nimiä ;)

Vierailija
15/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:53"]Mulla oli 5 vuotiaasta asti 24 ikävuoteen asti nimi mitä toivoin aina saavani esikoistyttärelle. Tapasin mieheni, seurusteltiin pari kolme vuotta kunnes tulin raskaaksi. Ultrassa näky tyttö. Ehdotin miehelle nimeä ja hän paljasti että kyseinen nimi on sama kuin eksällään eikä halua sitä meidän lapselle. Vieläkin kuusi vuotta myöhemmin harmittaa ja ärsyttää.. :'(
[/quote]

Melkein sama. Toivoin tyttöä jotta saisin antaa hänelle isoäitini nimen. Aina pitänyt kyseistä nimeä aivan mahdottoman kauniina, sekä toivoin pienestä asti että minut olisi nimetty kyseisellä nimellä. Kun aloimme lapsista puhumaan kerroin miehelle toiveeni. Ja hän kertoi sen olevan entisen panonsa nimi. Ja näytti kuule vielä kuvan hänestä kertoessaan. En vaan voinut nimetä tytärtäni samalla nimellä mikä oli isänsä panon nimi..

Vierailija
16/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi ja Jasminen. Pojan nimiä ei ollut mielessä. Nykyään ei oikeastaan mitään. Mietin niitä sitten, kun/jos se on ajankohtaista.

Vierailija
17/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Jasmine

Vierailija
18/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteikäisenä pikku-Ritvana kompensoin rumana pitämääni nimeä haaveilemalla tulevien lasteni suureellisista nimistä. Oli Vanessa, Cornelia, Esmeralda, Rebekka, Kaspian, Kristoffer... Monet nimet lastenkirjoista tms. 

Lapsia ei ole, ja nimimaku on kyllä muuttunut aika paljon. Onneksi, eihän av-mammojen lapset ota minun tulevia mukuloitani töihin kun katsovat hakemusta että mikä wt tämä on :D

Vierailija
19/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöstä Ninni tai Emma. Poikien nimiä en muista.

Vierailija
20/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella, Ronja, Sonja, Meri, Tuuli, Pilvi.
Mulla on pelkkiä poikia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme