Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia nimiä mietit pienenä/nuorena lapsillesi?

Vierailija
20.05.2015 |

7-vuotiaana olin tykästynyt Emmaan ja Danieliin (Harry Potterilla oli näppinsä pelissä :p), ripari-ikäisenä Luukas iski kovaa ja korkealta. Vielä ei oo omia lapsia, mutta ei Luukas vieläkään pahalta kuulosta. :)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ja Ville, olin niistä täysyin ehdoton viime metreille asti.

Vierailija
22/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle Nino. Tytölle Jade, Coral, Charlotta! Hitto mitä wt-nimiä!! :D En antanu enkä anna. Oon syntyny vuonna 83

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille Aino, Neilikka, Amanda ja Soili oli lemppareita. Ei tullut tytöstä mikään näistä.

Pojasta oli Onni ja sen hän saikin nimekseen.

Vierailija
24/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin lukiossa vaihto-oppilasvuoden Kanadassa. Vuoden aikana tutustuin hostperheeni naapurissa asuneeseen Raphael, josta tuli yks mun parhaista ystävistä ikinä. No, kun myöhemmin sain esikoiseni muutin parhaan ystäväni nimen suomalaisemmaksi ja nyt poika tunnetaan nimellä Rafael. :)

Rafaelin pikkuveli ilmoitti tulostaan pari vuotta sitten, ja alettiin kuumeisesti mieheni kanssa miettimään tulokkaalle nimiä. Lopuksi meillä oli kaksi etunimiehdokasta jäljellä; tytölle hautausmaakierroksela bongattu Astryd ja miehen lapsuuden lempisarjasta, Turtlesista, Rafaelin kanssa yhteensovitettu Leonard. Nyt meillä on 4-vuotias Rafael, 1,5-vuotias Leonard ja haaveissa yksi Astryd.

Vierailija
25/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo ja Outi:Ddddd Olivat jonku lastenkirjan henkilöitä/sisaruksia. No, nyt on poika tulossa eikä kyllä tosiaankaan nimetä Timoksi. Ylpeänä voin kertoa että olen lapsesta asti inhonnut j-nimiä jotka nykyään palstalla wt- niminä tunnetaan. Kaikenmaailman Jessicat, Janniinat, Janikat ynnä muut hirveät saivat mut jo 6veenä nyrpistämään. Johanna- nimestä kuitenkin tykkäsinkin, se ei ehkä kuulukkaan tähän wt- kastiin.

Vierailija
26/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:52"]

En halua edes muistella... Dexter, Anakin, Rosella ja muita yhtä kamalia.

[/quote]

Onko joku muukin haaveillut Anakin-nimisestä pojasta? :D Ihanaa<3

Vierailija
27/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:18"]Timo ja Outi:Ddddd Olivat jonku lastenkirjan henkilöitä/sisaruksia. No, nyt on poika tulossa eikä kyllä tosiaankaan nimetä Timoksi. Ylpeänä voin kertoa että olen lapsesta asti inhonnut j-nimiä jotka nykyään palstalla wt- niminä tunnetaan. Kaikenmaailman Jessicat, Janniinat, Janikat ynnä muut hirveät saivat mut jo 6veenä nyrpistämään. Johanna- nimestä kuitenkin tykkäsinkin, se ei ehkä kuulukkaan tähän wt- kastiin.
[/quote]

Johan on ylpeyden aihe..

Vierailija
28/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala - asteella Julia, Juulia, Jasmin ym. Nyt en jostain syystä voi sietää J:llä alkavia nimiä :D Yläasteella mietin jotain Oona, Juho, Matilda ym. En muista enää kunnolla :D

Vierailija
29/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvi , nyt vaan tulee mieleen hasis. kaikki mahdolliset ulkomaalaiset nimet, esim. Patricia, Natasha, yms. Olin niin JÄRKYTTYNYT kun ammattikoulussa tuttu oppilas antoi nimen Väinö!! :D ajattelin että jos kerran saa itse nimetä lapsensa niin antaisi ihanan nimen (Patrik, Sebastian) eikä mitään pappa nimeä.
Mutta nyt Väinö kuulostaa ihanalta :)

Vierailija
30/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josefin nimi iski joskus parikymppisenä lujaa. Mutta todellisuuden tullen koin sen liian "hankalaksi" nimeksi. Pojan nimessä olisin tykännyt Joshuasta, mutta sama sitten oikeasti, liian vaikea. Tosin olen sittemmin kuullut muodon Josua, mutta liian erikoinen mulle. Nimen ei pidä olla erikoisuudentavoittelua minusta :) Josefiina tai Josefina olisivat olleet liian pitkiä tai aina sanottaessa tankattavia nimiä.

Vierailija
31/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhto, a siitä asti kun näin ensimmäisen kerran muumi-jakson, missä muumit lähtevät majakkasaarelle <3 Myöhemmin keksin vielä että Ohto olisi hyvä nimi Tuhton veljelle.

Vierailija
32/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle : Brooke.
Jooei :D

Vierailija
33/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä ykkösenä oli Minna ja Olli. En tiedä mistä nämä tulivat, mutta olivat leikeissä mukana aina. Vielä ei lapset ole ajankohtaisia, mutta olen miettinyt että lapset saisivat toiset nimensä saman kaavan mukaan: alkaa A:lla, sisältyy D. A(a)da, Afda, Adeli(i)na, Aliide, Adelia, Andrea(s) jnejne.

Vierailija
34/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:29"]Tytölle : Brooke.
[/quote]

Mun exä halusi ihan tosissaan antaa lapsillemme (joita ei koskaan tullut!) nimeksi Ridge ja Brooke..

Vierailija
35/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enna, Aura ja Sisu

Vierailija
36/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:29"]Tytölle : Brooke.
[/quote]

Mun exä halusi ihan tosissaan antaa lapsillemme (joita ei koskaan tullut!) nimeksi Ridge ja Brooke..
[/quote]
Hyvä, että jätit sen (sian)

Vierailija
37/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä kai vähän wt; ei mitään "suomijunttinimiä" ja esim cecilia tai janica on hyviä. (Meinasin myös hankkia tribaalitatuoinnin, onneksi ei ollut varaa :D)
Onneksi tulin järkiini ennen kuin raskaaksi, ja nyt lapsillani on normaalit suomalaiset nimet

Vierailija
38/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-12 vuotiaana tykkäsin nimistä Ida ja Ona. Sitten tuli Laura, Lotta, Linda-sarja, joka päivittyi Loviisa, Leonoora, Ludmila-sarjaan. Mitään näistä en ole kuitenkaan omille antanut, mutta pelkkiä tyttöjä on tullut, yhteensä neljä :)

Vierailija
39/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri ja Ron

Ei kiitos enää noita nimiä :D

Vierailija
40/44 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick ja Kukka-Maaria.

No poikani sai nimen Patrik ja tytöstä tuli joku ihan muu kuin Kukka-Maaria =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi