Vastamelukuulokkeet
Miten ne toimivat? Onko niissä joku radio, joka on laitettava soimaan vai miten se ulkoa tuleva häiriö estyy?
Kalliita kyllä näyttävät olevan.
Kommentit (26)
Palohälyttimen kanssa toimii huonosti ei valmenna juuri lainkaan. Urheiluhallin mekkalaa oleskelusta tekee siedettävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastamelukuuloke lähettää ääniaaltoja kumoamaan ympäristön melun.
Monia olen testaillut, eikä minkään muun merkin kuulokkeet lähelläkään Sonya.
Sony WH-1000XM3 on jo loistava valinta ja saa yleensä alle 200€.
Tuossa XM3:ssa on jostain syystä parempi vastamelutoiminto kuin uudemmissa XM4- ja XM5-malleissa. Nuo kyllä peittää tehokkaasti lähes kaikki häiritsevät äänet rapussa kiljuvia kakaroita lukuunottamatta.
Ostin pari (?) vuotta sitten XM3:n, kun XM4:n tultua markkinoille sain sen lähes puoleen hintaan, reilusti alle kahteen sataan. Äänen puolesta ehkä parhaat kuulokkeet, joita olen käyttänyt. Ainoa ongelma, että usein niitä ei saa yhdistämään läppäriin, puhelimen kuulokkeet löytävät aina automaattisesti.
Pelastus töissä, vaikka eivät täysin häiriötekijöitä poistakaan. Vaimentavat kuitenkin riittävästi, eivätkä mopopoikien pärinätkään kuulosta yhtä pahoilta kuin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa XM3:ssa on jostain syystä parempi vastamelutoiminto kuin uudemmissa XM4- ja XM5-malleissa. Nuo kyllä peittää tehokkaasti lähes kaikki häiritsevät äänet rapussa kiljuvia kakaroita lukuunottamatta.
Ostin pari (?) vuotta sitten XM3:n, kun XM4:n tultua markkinoille sain sen lähes puoleen hintaan, reilusti alle kahteen sataan. Äänen puolesta ehkä parhaat kuulokkeet, joita olen käyttänyt. Ainoa ongelma, että usein niitä ei saa yhdistämään läppäriin, puhelimen kuulokkeet löytävät aina automaattisesti.
pistin xm-kolmoset paskaksi kun eivät yhdistyneet. xm4 nyt ja parempi ääni ja napakammat ja paremmat pehmusteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin pari (?) vuotta sitten XM3:n, kun XM4:n tultua markkinoille sain sen lähes puoleen hintaan, reilusti alle kahteen sataan. Äänen puolesta ehkä parhaat kuulokkeet, joita olen käyttänyt. Ainoa ongelma, että usein niitä ei saa yhdistämään läppäriin, puhelimen kuulokkeet löytävät aina automaattises
pistin xm-kolmoset paskaksi kun eivät yhdistyneet. xm4 nyt ja parempi ääni ja napakammat ja paremmat pehmusteet
On tuollaiset vanhat xm3:t käytössä ja ainoa missä noiden yhdistyminen aiheuttaa ongelmia on jos käyttää tuota yhdistymistä kahteen eri laitteeseen välillä. Eli puhelut puhelimesta ja muu ääni vaikka läppäristä tai telkkarista. Joskus jos vaihtelee laitteesta toiseen tää rupeaa tökkimään, mutta siinäkin yleensä yhdistyminen onnistuu joko uudella yrittämisellä tai sitten ottamalla kaikki yhteydet pois ja sitten yrittämällä uudestaan sen laitteen kanssa minne haluaa yhdistää.
Tässä vaan alkaa nää korvapehmikkeet olla loppuunkäytetty eli pitänee hommata jotkut uudet kuulokkeet.
Kokeilkaapa melun torjuntaan kuulokkeisiin (vastamelulla tai ilmankin) tätä:
Tuo on yksi äänistä mihin en itse tavallaan kiinnitä huomiota, mikä on tavoitteena silloin kun haluaisi vaan olla rauhassa ilman meteliä eikä jaksa kuunnella musaa.
Tämä taas luontoäänistä on toinen mitä pystyn kuuntelemaan niin että unohdan kuuntelevani jotain ja blokkaa myös nimenomaan kerrostalon ääniä aika hyvin. Esim. joku linnunlaulu ei siihen pysty.