Menen kohta raxiin syömään ja läskistymään entistäkin läskimmäksi!!!
Saa dieetit ja terveet elämäntavat välillä kyytiä. :)
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:17"]
Rax on nykyään kallis
[/quote]
Mitä tarkoittaa kallis?
En ole koskaan käynyt Raxissa, mutta muistan nähneeni joskus jonkun ilmoituksen, että "syö niin paljon kuin jaksat" ja hinta oli reippaasti alle 10 e.
Kysyn uteliaisuuttani, en pahalla.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:17"]
Rax on nykyään kallis
[/quote]
Mitä tarkoittaa kallis?
En ole koskaan käynyt Raxissa, mutta muistan nähneeni joskus jonkun ilmoituksen, että "syö niin paljon kuin jaksat" ja hinta oli reippaasti alle 10 e.
Kysyn uteliaisuuttani, en pahalla.
[/quote]
Buffet-ateria 9,95 e. Mitenhän saisi katettua edes halvat ja huonot raaka-aineet ja muut kustannukset, jos olisi tuosta kovasti halvempi.
Mä rakastan Raxin pepperoni pitsaa! Syö pari palaa mun puolesta myös. =)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:11"]Mä rakastan Raxin pepperoni pitsaa! Syö pari palaa mun puolesta myös. =)
[/quote]
Voin lähettää sitä sulle lentopostina :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:17"]Rax on nykyään kallis
[/quote]
Jäätelö sais kyllä kuulua siihen samaan hintaan eikä maksaa vielä erikseen jotain 4e
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:22"]Miksi menet?
[/quote]
Koska voin?
Kyllä terveeseen elämän tapaan kuuluu myös herkut ja epäterveellinenkin ruoka, määrien ja kertojen pitää kuitenkin olla suhteessa muuhun ravintoon jota syöt...mutta jos olet läski on vaikea uskoa että elämän tapasi on terve. Ei ole normaalia dietata ja ahmia vuorotellen. Sitäpaitsi raxin ruoka on ihan kamalaa, olisit nyt mennyt mieluummin johonkin oikeaan pitseriaan syömään yhden hyvän kuin paljon pahaa.