Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari tyyppiä kiusaa mua töissä

Vierailija
20.05.2015 |

Mitä mä voin tehdä?
Kannella pomolle, mutta se jatkuu vittuiluna. Ottaa yhteyttä pääkonttoriin. Mutta ei ole todisteita.
Sellaista tiuskimista ja silmien muljauttelua kun kysyn neuvoa.
Ne on vahempia naisia. Mä nuorehko nainen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy ottaa esimiehen kanssa asia puheeksi ja jos ei auta niin työterveyshuolto auttaa. Ei tuollaista tarvitse kestää. Mulla on samasta aiheesta kokemusta.

Vierailija
2/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiussajat alapeukuttaa! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta itsellänikin. Tuohon puuttuminen on välillä todella hankalaa, jos kiusaaminen on ns epäsuoraa ja vaikeasti todistettavaa. Joskus jopa kiusattu joutuu itse huonoon asemaan puuttuessaan tilanteeseen. Enpä tiedä mitä tehdä; itsekiin nimittäin olen kamppaillut samankaltaisten ongelmien kanssa.

Vierailija
4/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin laillisesti vaikeuttaa noiden kahden kiusaajan elämää.

Vierailija
5/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimetön kirje pomolle. Varmaan kiusaavat muitakin. En ole onneksi jok päivä noiden kanssa samassa työpisteessä!

Vierailija
6/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että pomo ottaa puhutteluun eikä kiusaajat tiedä kuka se kantelija on.

Vierailija
7/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% varma ettei vastaavaa tapahtuisi: jos nämä vanhemmat työntekijät olisivat miehiä, vaikka nuorempi työntekijä olisi nainen tai mies.

Ettekö te saatanan junttiduunarit ymmärrä että koko työilmapiiri myrkyttyy vittumaisuudella? Jonakin päivänä karma yleensä tasoittaa tilit.

Ap ilmeisesti hoitaa hommat hyvin ja kyselee ainoastaan neuvoa. Nämä vanhemmat naiset haluavat pikkuruisen ripauksen vähättelyn ja vallan tunnetta.

Ainoa syy tällaiseen myrkylliseen käytökseen on taaatusti se kun Ap on nuorempi.

Vierailija
8/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelimesta äänitys päälle ja puhelin taskuun seuraavan kerran kun menet kysymään näiltä tiuskivilta työkavereiltasi jotain.

Vierailija
9/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan!

Vierailija
10/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kuvata! Saanko laittaa laillisesti julkiseen jakoon jos saan törkeää materiaalia?

Vierailija
11/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et puhuisi suoraan, olettehan aikuisia ihmisiä??? Mulla oli vastaava tilanne, missä kaksi vanhempaa työkaveria tiuski ja vittuili koko ajan ja joka asiasta.. Yhtenä päivän kun mitta tuli täyteen pyysin heidät kahvitauolle kanssani. Kerroin heille että oloni on todella kurja ja koen heidän käytöksensä työpaikka kiusaamisena. Kysyin mikä minussa ärsyttää ja miksi käyttäytyvät näin.. Sanoin että en halua pilata ilmapiiriä juoksemalla heti pomon puheille vaan kai asiat voidaan näinkin puhua. Lisäsin toki että jos koen kiusaamisen jatkuvan otan asiasta yhteyttä ylemmälle taholle.. Molemmat pyytelivät anteeksi ja lupasivat muuttaa asennettaan ja plaaplaa.. Taisi vain tulla pelko perseeseen kun en ollutkaan sivusta katsoja ja maahan poljettava..

Vierailija
12/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töykeys ei ole sama asia kuin kiusaaminen. Töissä ei tarvitse olla bestis. Sulla pitää olla jotain konkreettista näyttöä kiusaamisesta, tiuskiminen ja silmien muljauttelu ei ole sitä ole. Pian asiat kääntyvät niin että sinusta tehdään se kiusaaja jos lähdet kantelemaan muista.

Vierailija
13/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna takaisin samalla mitalla. Älä nöyrry. Sano vaikka heille kun ensikerralla kun kiusaavat, "Haiset aivan mädälle kalalle, onko pimpassasi hiivainfektio?", tai jotain vastaavaa.

Vierailija
14/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö puuttumaan asiaan välittömästi siinä hetkessä, jossa sitä tapahtuu?

"niin sanoinks mä jotain väärin kun tolleen pyörität silmiäs / tuhahdat?"

"niin oliko sulla joku toinen mielipide / juttu mielessäs kun tuntuu ettei tää mitä sanoin nyt susta tunnu ilmeisesti hyvältä?"

Jne.

Vierailija
15/15 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy seuraavalla kerralla että sattuuko sua johonkin kun näytät tuollaiselta/kuulostat vihaiselta? Tai älä kiinnitä mitään huomioita käytökseen vaan jatkat entiseen malliin, jos eivät vastaa kysymykseesi tuumaat että menenkin kysymään joltain toiselta työkaverilta, josko hän tietäisi. Älä turhaan hae tuommoisilta ihmisiltä hyväksyntää, et sinä sitä tarvitse:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä