Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettynyt, kun PKN ei ole mukana viisufinaalissa?

Vierailija
20.05.2015 |

"Pertti Kurikan Nimipäivien noste ei riittänyt – äänestä, petyitkö".

http://www.lansivayla.fi/artikkeli/287664-pertti-kurikan-nimipaivien-noste-ei-riittanyt-aanesta-petyitko

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 06:56"]"Pertti Kurikan Nimipäivien noste ei riittänyt – äänestä, petyitkö".
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/287664-pertti-kurikan-nimipaivien-noste-ei-riittanyt-aanesta-petyitko

[/quote] Olen niin ILOINEN etteivät päässeet! Nyt voin keskittyä finaaliin hyvillä mielin.

Vierailija
22/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattuilua tuokin, että esitystä aina luonnehditaan "raivokkaaksi vedoksi". Katsokaa nyt tätäkin kuvaa iltsikassa, voiko kuvan ja tekstin välissä isompaa eroa olla?

http://www.iltasanomat.fi/euroviisut/art-1432021410599.html

Toimittajien keskinäistä läppää tyyliin "Kivilahden seurapiirikaunottaret"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 08:58"]No joo, olen aina vähän pettynyt kun Suomi ei ole finaalissa, vaikka en edes välitä euroviisuista tarpeeksi katsoakseni.
[/quote] Suomi on kyllä yleensä päässyt finaaliin!

Vierailija
24/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 09:03"]En erityisemmin. Olishan se toki ollut hienoa, että olisivat päässeet. En ole edes kuullut koko kappaletta kertaakaan. Mä en ole mikään viisufani, mutta finaalin varmaan katson.
[/quote] MIKSI niiden olisi pitänyt päästä finaalin jos et ole biisiä edes kuulluut??

Vierailija
25/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli odotettavissa.surkea kaikkiin puoliin

Vierailija
26/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt! Jos edes kaikki muut finalistit olisivat olleet selvästi parempia, mutta kun osa oli tylsääkin tylsempiä! PKN:n esityksessä oli sitä kaivattua asennetta.

Vierailija
27/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
28/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 08:46"] No en. Se oli todellinen ihme että pääsivät edes Suomen karsinnoista jatkoon noin paskalla musiikilla. Ei tota kukaan jaksa kuunnella, joten hyvä että putosivat. Ja muutenkin niiden käyttäytyminen.... [/quote] No just näin, eihän niillä ois ollu mitään asiaa UMK-äänestyksiin jos eivät olis olleet vammaisia. Käyttäytyminen? Vammaisethan käyttäytyy niin ihanan spontaanisti ja aidosti! [/quote] Ainakin jossain lähetyksessä kiroilivat ja käyttäytyivät muutenkin huonosti. Olkoot vammaisia tai ei niin pitäisi sitä silti osaa hieman käyttäytyä.

[/quote]

Oisko tuo ollut taas sitä paljon puhuttua sarkasmia toi mun kommentti aidosta ja spontaanista? Ei kukaan halua katsella syljeskeleviä ja keskisormea näytteleviä tyyppejä.

Vierailija
29/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin joku aiempi, muut olivat niin surkeita että PKN oli jopa hyvä :-D Noh ei voi mitään

Vierailija
30/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt, mutta en yllättynyt.

Vierailija
31/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Suomi nyt oppi jotain tästä sosiaalisesta kokeilusta ja toivottavasti jo ensi vuonna on taas musiikki etusijalla.

Vierailija
32/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan. Vaikka 4 down kehitysvammaista tippuikin jatkosta, niin jäihän sinne salin täysi kaikenmaailmaan sairaita sodomiitteja ja vajukkeja. Terveimmästä päästä näyttävät karsivan pois niitä. Loppukilpailussahan sen koko hallin voisi laittaa palamaan, tehtäisiin Euroopalle palvelus.

Vierailija
33/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt. En olisi itse heitä lähettänyt viisuihin, mutta häviäminen on silti ihan hanurista.

Vierailija
34/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 09:33"]

Enpä oikeastaan. Vaikka 4 down kehitysvammaista tippuikin jatkosta, niin jäihän sinne salin täysi kaikenmaailmaan sairaita sodomiitteja ja vajukkeja. Terveimmästä päästä näyttävät karsivan pois niitä. Loppukilpailussahan sen koko hallin voisi laittaa palamaan, tehtäisiin Euroopalle palvelus.

[/quote]

Ja sun diagnoosi on..?

Vierailija
35/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 09:33"]Enpä oikeastaan. Vaikka 4 down kehitysvammaista tippuikin jatkosta, niin jäihän sinne salin täysi kaikenmaailmaan sairaita sodomiitteja ja vajukkeja. Terveimmästä päästä näyttävät karsivan pois niitä. Loppukilpailussahan sen koko hallin voisi laittaa palamaan, tehtäisiin Euroopalle palvelus.
[/quote]

Juuri näin! Oikea ratkaisu.

Vierailija
36/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti näköjään koko eurooppaa nähdä ja kuulla näitä kauheita vajakkeja. Olen tyytyväinen. Häpeäminen jäi pelkkään karsintaan. Voimme keskittyä nauttimaan oikeasta musiikista ja normaaleista ihmisistä finaalissa! 

Vierailija
37/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 09:22"]Olen pettynyt! Jos edes kaikki muut finalistit olisivat olleet selvästi parempia, mutta kun osa oli tylsääkin tylsempiä! PKN:n esityksessä oli sitä kaivattua asennetta.
[/quote]

Mitä ihmeen "asennetta"?! Hyvä kun bändin jäsenet pysyvät rytmissä ja laulaja möllöttää luetellen sanoja. Aa vai tarkoitatko vammaisuutta? Kun on niiiin ihanaa olla suvaitsevainen.. Suomi ei lähetä 100m juoksuun jalatonta miestä joten miksi laittaa viisuihin bändi, jonka ainoa hyvä puoli on vammaisuus? Toivottavasto tästä opittiin tai muuten ensi vuonna meille esiintyy kuuromykkäsokea.

Vierailija
38/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 08:46"]

No en. Se oli todellinen ihme että pääsivät edes Suomen karsinnoista jatkoon noin paskalla musiikilla. Ei tota kukaan jaksa kuunnella, joten hyvä että putosivat. Ja muutenkin niiden käyttäytyminen....

[/quote]

No just näin, eihän niillä ois ollu mitään asiaa UMK-äänestyksiin jos eivät olis olleet vammaisia.

Käyttäytyminen? Vammaisethan käyttäytyy niin ihanan spontaanisti ja aidosti!
[/quote]

Minusta kiroilu, uhittelu ja lapsellinen mesoaminen viinasta Ei ole ihanan spontaania ja aitoa käytöstä.. Mikä oikeus vammaisilla on käyttäytyä huonosti ja sanotaan vaan että "oi ku ovat ihanan aitoja". Pienet lapsetkin osaa käyttäytyä eli pitäisi osata myös heidän.

Vierailija
39/39 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:25"]Hävetti näköjään koko eurooppaa nähdä ja kuulla näitä kauheita vajakkeja. Olen tyytyväinen. Häpeäminen jäi pelkkään karsintaan. Voimme keskittyä nauttimaan oikeasta musiikista ja normaaleista ihmisistä finaalissa! 
[/quote]

Normaaleista? :D :D Eihän siellä ole kuin sairaita perverssejä! Pedofiilit juhlii ja banjot soi.