Miksi jotkut lukevat vessassa?
En ole koskaan käsittänyt tätä. :D Pakkoko sinne huussin on mennä tunniksi istumaan. Olen aina pitänyt vessassa lukemista/pelaamista/kännykän räpläämistä jotenkin ällöttävänä. Hyi, en ikinä koskisi kenenkään huussilehteen.
Miten joillain voi mennä vessassa noin kauan? Kertokaa nyt joku joka tätä harrastaa. Menettekö pöntölle istumaan vaikka ei olisi hätä?
Eikö sitä lehteäkin olisi mukavampi lukea sohvalla kuin vessassa? Osa kun jää vielä siihen paskanhajuun jumittamaan ja lukemaan lehteään/tekstaamaan.. yöh..
Kommentit (27)
Minä opiskelen ranskaa pöntöllä istuessani. Muutamassa minuutissa ehtii jo kerrata vähän tai jopa oppia jonkin uuden sanan. Ei se todella tarkoita mitään tuntien istumista tai pöntölle jumiutumista.
Tätä näkee työmaailmassakin. Kännykän ja läppärin kanssa ollaan hyysissä. Kaikki kakka bakteerit ym tarttuu. Onpa mahtavaa. Hyi hitto.
Paskasin käsin .... Jengi ihan kuutamolla
Kirjastosta lainailen paljon kirjoja ja aina on joku niistä kädessä kun istun pytyllä, oli sitten aamu- päivä-tai ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vessa on monelle se ainoa yksityinen tila ja hetki. Tottakai siitä haluaa nauttia.
Ehdotan yksin asumista, niin koko asunto on yksityinen tila kunhan pitää ulko-oven kiinni eikä päästä muita ihmisiä sisälle. Jos suolisto toimii normaalisti mm. kuitupitoisen ravinnon ansiosta. niin eihän siellä vessassa ole mitään syytä pitkään ihmetetellä. Vai pitääkä joku kännykkää tai kirjaa oikeassa kädessä ja samalla pyyhkii vasemmalla kädellä? Pöntöllä istuminen kestää suunnilleen saman verran kuin tavallinen hampaiden peseminen.
Vierailija kirjoitti:
Koska vessassa käyminen on tylsää, ei jaksa tuijottaa seiniä ja miksi ihmeessä pitäisi, voi senkin ajan käyttää hyödyllisesti lukemalla kirjaa tai lehtiä, ehkä räplää puhelinta.
Tylsyys on luovuuden lähde.
No, on teillä kiire, ellei pas..lakaan voi olla oikaa katsella vain kaakeleita... Mulla toimitus ei kestä kuin minuutin toista. Sen aikana en viitsi edes mitään lehtiöä alkaa availla. Puhelin on mukana vessassa aina. Kuten muuallakin. Siksi, että se palasti kaverini hengen ollessaan käden ulottuvilla... aina...
Tämän takia en syö toisten tekemiä ruokia tai vahinhossakaan koske toisten ouhelimiin. Minua ällöttää, että missä vessassa hekikkn ovat sitä luuriaan räpeltäneet. Itse en todellakaan käytä puhelinta vessassa ja desinfioin puhelimen aina jos tulen julkiselta paikalta tai laitan ruokaa/leivonnniin että katson ohjetta puhelimesta.