Thaivaimokkeet
Voisiko joku kertoa, että minkä takia komea suomalainen menestynyt nuorehko mies roudaa matkamuisto vaimokkeet itselleen Thaimaasta. Näitä "pariskuntia" on tullut vastaan lyhyen ajan aikana todella useita (tuttavia). Mä en tajua... En nyt usko suureen rakkauteenkaan (joku toki voi olla sitäkin !)
Ymmärrän tämän puolen (siis miksi), kun isoisäni ikäiset, hakevat 20 vuotiaan ja myös 50v peräkammaripojat tai irstailijat, mutta nuori komea menestynyt, jolla ois vientiä suominaisten keskuudessa yllinkyllin. En vaan tajua. Ja ei sitten mitään tuulipuku läskijuttuja suomi naisista, vaan oikeasti. Kertokaa miksi!
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 03:29"]Voisi tulla mieleen, että ovat neitsyitä? Monella suomalaisella nuorella nykynaisella on jo erittäin vilkas seksielämä ja useita kumppaneita ollut, niin ehkä mies haluaa puhtaampaa tai samanlaiset arvon ja moraalin omaavaa. Voi myös olla, että suomalaiset nuoret naiset ovat sosiaalisen median orjia ja iso osa päivästä tai yhteisestä ajasta kuluu kännykän näpyttelyyn. Ja onhan ne naiset kauniita.
Tuossa olisi omia syitä, miksi hakisin sieltä päin vaimoa.
[/quote]
Neitsyitä!? Kas siinäpä tärkein kriteeri vaimolle.
Kauneus on toki katsojan silmässä, mutta mun mielestä suurin osa aasialaisista ei ole kauniita. Varmaan samalla prosentilla kuin täälläkin.. Ja muistakaa varoa ladyboyta. Ne on niitä kaikista parhaimman näköisiä. Ikävää vaan että ovat miehiä. :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:58"]Mies haluaa itselleen naisen. Siis naisen mikä käyttäytyy kuin nainen. Naisen joka kunniottaa perhearvoja ja on rehellinen. Suomalainen nainen on hyvä kaveri, mutta vaimoksi siitä ei nykypäivänä valitettavasti ole.
[/quote]
Siis mitä helvettiä?!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 03:31"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 03:29"]
Voisi tulla mieleen, että ovat neitsyitä? Monella suomalaisella nuorella nykynaisella on jo erittäin vilkas seksielämä ja useita kumppaneita ollut, niin ehkä mies haluaa puhtaampaa tai samanlaiset arvon ja moraalin omaavaa. Voi myös olla, että suomalaiset nuoret naiset ovat sosiaalisen median orjia ja iso osa päivästä tai yhteisestä ajasta kuluu kännykän näpyttelyyn. Ja onhan ne naiset kauniita.
Tuossa olisi omia syitä, miksi hakisin sieltä päin vaimoa.
[/quote]
Lisää stereotypioita aasialaisnaisista.
[/quote]
Koko ketju on ihan sairas
Mä oon sillä kannalla, että miehet haluaa iloisen, mukavan ja nätin naisen. Ei tarvitse olla kaunotar, mutta söpö. Ja luonne sellainen, ettei jatkuvasti valita, hauku, ilkeile... Mä itse olen söpö, hauska ja yleensä aina hyvällä tuulella. Ja vientiä on kyllä ollut ja olisi vieläkin, mutta olen naimisissa. Elämä on hauskaa, kun on hauskaa seuraa.
Ehkä normisuominainen on vähän vakava, negatiivinen ja tiukkapipo. Ei toki kaikki, mutta muutamaan on tullut törmättyä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 01:01"]Joillakin miehillä on niin heikko itsetunto et ne tarvii selkeesti "alempi arvoisemman" naisen, joka on heistä taloudellisesti riippuvainen ja joutuu oleen kotiorja ja kiltti huora lopun elämäänsä. Suomi-tytöt on liian haastavia, miehisyys ei kestä jos nainen on tasa-arvoinen.
[/quote]
Aikaisempien viestien peusteella pitää paikansa. Suomalainen nainen ei enää suostu hellan ja nyrkin väliin. Kamalaa kuinka itsevarmoja ja vaativia meistä onkaan tullut! Täysin ymmärrettävää että suomalainen mies ei enää suomalaista tasavertaista kumppania itselleen halua. "Mies haluaa itselleen naisen. Siis naisen mikä käyttäytyy kuin nainen. Naisen joka kunniottaa perhearvoja ja on rehellinen. Suomalainen nainen on hyvä kaveri, mutta vaimoksi siitä ei nykypäivänä valitettavasti ole." Hyi olkoon!!! Tasa-arvoiset moraalit eivät voi noudattaa siis perhearvoja. Mitä ne perinteiset perhearvot sitten ovat? Nainen on ruokaa laittava huora? Mies käy töissä ja määrää kaapin paikan. Tämän kaipuussako muka miehet käyvät hakemassa thaivaimoja? Oksettaa.
Tämä on tosi AAMEN ! Ei kannata luulla että thai on jotenkin kiltti tai nöyrä hah hah.. Lue kirja rahasta lähimmäistäsi niin opit jotain thai naisista.. kaikille siis kaikille thai naisille on money nro1 sinä olet vain farang kävelevä ATM.. ja tytön voit ottaa baarista mutta et koskaan baaria tytöstä. sinne ne palaavat heti kun rahantulo loppuu. Ja muutenkin elämä thai naisen kanssa on ihan eri planeetalta kuin suomessa on totuttu, kokeile niin näet. varaudu vahvoilla rauhottavilla..
Itse en oikein ulkomaalaisista naisis ta perusta, mutta kyllä suomalainen nainen vaa on pirun kylmä ja negatiivinen. Hankala löytää kunnon naista suomesta... Kaveriporukassa pyöriii muutama thaikkunainen ja on ne vaa jotenki niin pirtsakoita. Saa nähä millon sorrun ekan kerran.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 01:10"]
Henkisellä puolella se ero tulee. Suominaiset kiinnittävät liikaa huomiota ulkonäköön. Se on kuitenkin sivuseikka kun parisuhdetta solmitaan.
[/quote]
Älä poju yleistä.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 01:24"]
Minä olen nainen, mutta ymmärrän hyvin, miksi joku mies haluaa vaimokseen siron, ahkeran ja toimeliaan aasialaisvaimon. Sen sijaan en ymmärrä yhtään, miksi kukaan suomalainen nainen ikinä ottaa miehekseen laiskan, tyhmän ja impulsiivisen miehen Afrikasta, joka ennemmin tai myöhemmin häipyy ja jättää naisen selviytymään yksin lapsikatraan kanssa.
[/quote]
No joo, olin tällaisen aasialaisen naisen kanssa. Voin todeta että se ahkeruus ja kiltteys haihtuu heti kun kansalaisuus on saatu ja oleskelupaikka 'vakiinnutettu'. Laiska, ahne, pahantahtoinen ja tyhmä pohjimmiltaan, ikäeroa oli muutama vuosi ja en tosiaan tilannut 'postimyynnistä' kyseistä ihmistä.
Oma kokemus oli siinä, varmaan onnistuneitakin tarinoita on. Itse sain tarpeekseni, nykyinen (suomalainen) nainen on aivan toista luokkaa!
Minulla on thaimaalainen tyttöystävä. Olen ihan ok duunissa ja muutenkin kelpo mies, urheilen, en ryyppää liikaa, omistan velattoman omakotitalon ja auton.
Minulla on ollut aikaisemmin myös suomalaisia tyttöystäviä, joten kyse ei ole siitä, etten saisi suomalaista naista. Olen ensimmäistä kertaa tyytyväinen parisuhteessani tämän "thaivaimokkeen" kanssa. Suomalaisten naisten kanssa on aikaisemmin ollut aina sama juttu, yksikään ei ole ollut täysin tyytyväinen. Aina kun minusta on tuntunut siltä, että kaikki on kunnossa ja hyvin, on taas keksitty jotakin uutta mitä pitäisi saada.
Eli uskoisin, että monen kohdalla siihen on syynä se, että suomalaiset naiset ovat tyytymättömiä, kun taas esim. thaimaalaiset ovat tyytyväisiä siihen mitä on ja nauttivat elämästään, sekä rakastavat miestään pyyteettömästi. Lisäksi voisin lisätä sen, että thaimaalainen nainen miellyttää silmääni usein enemmän. He pitävät parempaa huolta hygieniastaan ja jaksavat pukeutua kivasti. Seksi on täyden kympin arvoista.
Olen tullut siihen tulokseen, että suomalainen nainen on kärttyinen koska monet käy töissä ja hoitaa lapset siihen lisäksi. Kukaan ei jaksa olla väsyneenä herttainen ja hyväntuulinen. Itse olen 9 kk tytön äiti ja olen todella huonotuulinen yleensä silloin, kun vauva kitisee koko ajan ja mies ratkaisee ongelman häipymällä ulos ovesta. Miehen ratkaisu usein on vaan häipyä kun ei kiinnosta. Sen sijaan nainen ei voi vaan häipyä, koska lapset on kuitenkin hoidettava. Jos sillä naisella olisi vähemmän taakkaa kannettavanaan, niin varmaan hymykin irtoisi helpommin.
Aasialaiset naiset hoitavat kyllä kodin moitteetta (mitä olen kuullut), mutta kantavatko samanlaisen taloudellisen vastuun perheestä kun monet suomalaisäidit?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:02"]
Olen tullut siihen tulokseen, että suomalainen nainen on kärttyinen koska monet käy töissä ja hoitaa lapset siihen lisäksi. Kukaan ei jaksa olla väsyneenä herttainen ja hyväntuulinen. Itse olen 9 kk tytön äiti ja olen todella huonotuulinen yleensä silloin, kun vauva kitisee koko ajan ja mies ratkaisee ongelman häipymällä ulos ovesta. Miehen ratkaisu usein on vaan häipyä kun ei kiinnosta. Sen sijaan nainen ei voi vaan häipyä, koska lapset on kuitenkin hoidettava. Jos sillä naisella olisi vähemmän taakkaa kannettavanaan, niin varmaan hymykin irtoisi helpommin.
Aasialaiset naiset hoitavat kyllä kodin moitteetta (mitä olen kuullut), mutta kantavatko samanlaisen taloudellisen vastuun perheestä kun monet suomalaisäidit?
[/quote]
kantaa. Naimisissa thaikun kaa kohta 6v ja 2 lastakin on saatu...
Täällä on ihan turha taas meuhkata tästä aiheesta.
Totuus on, että hyvin monet aasialaiset naiset ovat hoikkia ja kauniita, suorastaan siroja. Monia miehiä sellainen viehettää, kuten myös aasialaiset piirteet. Myös tietyt kulttuurierot voivat olla miestä kiinnostavia, kuten juuri se tietynlainen parisuhteen kunnioittaminen. Asian toinen puoli taas sitten on aasialaisten (myös naisten) suhtautuminen rahaan ja varallisuuteen, sitä pidetään tärkeänä.
Mutta joo... suominaiset siis kuvittelee, että vain läski ruma haiseva peräkammarin poika tuo maksullisen maalaisnaisen tänne... näitäkin tapauksia tosiaan on, mutta myös usein ihan sellasia, että tavallinen suomalainen mies on ihastunut tavalliseen aasialaiseen naiseen. Aasiassa, jos missä, on myös superrikkaita paljon, ja suomen mittapuun mukaan varakkaita sairaan paljon. Ei myöskään ole tavatonta, että suomessa oleva aasialainen nainen on varakkaasta perheestä ja itse korkeasti koulutettu.
Niin lopetetaanko taas tämä jauhaminen, joka ei johda mihinkään, ja ne lähiömammat joille tämä aasialainen vaimo on vaikea aihe, niin te voitte yhdessä perustaa vaikka jonkun keskustelu- ja tukipiirin? Me muut voidaan myös jatkaa ihan normaalia elämää aasialaisten vaimojen ja tyttöystävien kanssa, eikä meidän tarvitse porvosoitua näistä alotteista eikä puolustella valintoja.
Itse suoraan sanottuna ihmettelen usein sitä, että millainen mies on mennyt lisääntymään ei mikäännäköisen, paksun, huonosti koulutetun tai kouluttamattoman vähän siideriin menevän köyhän suomalaisen naisen kanssa.. en voi ymmärtää sitä logiikkaa, että tällainen nainen olisi jotenkin suomalaiselle miehelle sitten parempi vaihtoehto. Mutta näitäkin miehiä on, joille tällainen ratkaisu sopii, ja eikö ole hyvä, että meille kaikille on se oma vaihtoehto olemassa?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 01:11"]
Mun mielestä tässä ketjussa on todella paljon turhaa aasialaisnaisten stereotypiointia. Meillä päin on muutamassa firmassa aasialaisia naisia töissä. Miehet eivät usko, että nämä naiset ovat yhtään sen helpompia kuin paikalliset suomalaisetkaan. Osa aasialaisista naisista on parisuhteessa melko vaativia, eivätkä mitään alistuvia jalkarättejä kuten täällä kuvaillaan.
Itse tunnen pari suomalaista miestä, jotka ovat aasialaisen naisen kanssa yhdessä (ei japani tai korea). En viitsi mainita maata. Kummatkin tytöt ovat perheistä, jotka tienaavat yli suomalaisen keskiverron sillä perheissä on yritystoiminnasta ja sijoittamisesta kerääntynyttä varallisuutta. Naiset ovat matkustelleet paljon ja asuneetkin eri puolilla maailmaa.
Aasiassa on todella paljon erilaisia ihmisiä, joilla on erilaiset tarinat. Osa on hyvin toimeentulevista perheistä ja osa huonommin toimeentulevista. Minusta on kuitenkin aika törkeää, että nainen leimataan syntymätaustansa vuoksi parisuhteessa jotenkin huonommaksi vaihtoehdoksi suomalaiseen verrattuna.
Iso osa suhteista syntyy nykyään työmatkojen esim. ulkomaankomennukset tai opiskelun aikana.
Tutustuisitte avoimesti erilaisiin ihmisiin olematta noin rasistisia.
t. nainen
[/quote]
Puhut asiaa. Minullakin on tuttavapiirissä näitä naisia, on suomalaisten vaimoja. Monesti ulkomaalaiset naiset kuitenkin aika ystävällisiä ja helposti lähestyttäviä. Ehkä siinä syy, myös tälläinen nainen voi olla mieheen päin itse aloitteellinen. suomalainen nainen aika arvoin itse tekee minkäänlaisa aloitetta, melkein yksisarvisen hevosenkin tapaa ennemmin kun suomalaisen naisen mikä tekee tuottavuutta tai aloitteen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:54"]Jotkut nuoret menestyvät miehet voivat olla pettyneitä suomalaisiin naisiin. Sukupuolet tasapäistävä kulttuuri on haastava.
[/quote]
Jos on tuollainen alistaja luonteeltaan, ettei pärjää ilman kotiorjaa, niin ei ihme ettei suomalaisille kelpaa. Itse en pitkällä tikullakaan koskisi mieheen, joka ei
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:54"]Jotkut nuoret menestyvät miehet voivat olla pettyneitä suomalaisiin naisiin. Sukupuolet tasapäistävä kulttuuri on haastava.
[/quote]
Jos on tuollainen alistaja luonteeltaan, ettei pärjää ilman kotiorjaa, niin ei ihme ettei suomalaisille kelpaa. Itse en pitkällä tikullakaan koskisi mieheen, joka ei
[/quote]
katkesi...
... joka ei pidä minua tasa-arvoisena.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:58"]Mies haluaa itselleen naisen. Siis naisen mikä käyttäytyy kuin nainen. Naisen joka kunniottaa perhearvoja ja on rehellinen. Suomalainen nainen on hyvä kaveri, mutta vaimoksi siitä ei nykypäivänä valitettavasti ole. [/quote] Siis mitä helvettiä?!
[/quote]Niinpä, mikä helvetti naisia vaivaa? Naiset laittakaa se korkki kiinni ja keskittykää perheisiin jotta kelpaatte avioliittoon.
Kaverillani on thaimaalainen vaimo. Tapasivat suht. nuorina kaverini lomamatkalla, ovat suunnilleen samanikäisiä. Naisella kotimaassaan hyvät tulot joten en usko että liittyi rahaan mitenkään. Aivan tavallinen perhe, vaimo on mukava ja nätti mutta osaa kyllä suuttuakin tarpeen vaatiessa ja välillä vähän tarpeettomastikin. En näe suurtakaan eroa Suomi-Suomi avioliittoihin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 03:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 03:32"] [quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 03:20"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 03:19"] Hys hys. Ei ihmiskauppaa ole olemassakaan, se on femakkojen salajuoni. [/quote] Ihmiskauppaa on kyllä olemassa, mutta aikamoista satuilua olisi väittää että suomi-thaimaa suhteissa olisi sellaista olemassa. [/quote] Ei niin. Kaikki ihmiskaupan uhrit tulevat mistä tahansa muualta, eikä thaikuista varmasti kukaan päädy Suomeen. [/quote] Jos päätyy, niin on todella marginaalista... joten en sillä perusteella kyllä lähtisi julkisesti parisuhteita leimaamaan. [/quote] Eikä auttaa niitä jotka apua tarvitsevat. Sinä puhut vellistä, kun minä puurosta: miksi siis loukkaannut henkilökohtaisesti, kun kukaan ei ole väittänytkään mitään sellaista?
[/quote]
Ei täällä kukaan ole henkilökohtaisesti loukkaantunutkaan. Minun mielestäni tuo nyt vaan on aikamoista yleistystä Suomi-Thaimaa parisuhteista.