Thaivaimokkeet
Voisiko joku kertoa, että minkä takia komea suomalainen menestynyt nuorehko mies roudaa matkamuisto vaimokkeet itselleen Thaimaasta. Näitä "pariskuntia" on tullut vastaan lyhyen ajan aikana todella useita (tuttavia). Mä en tajua... En nyt usko suureen rakkauteenkaan (joku toki voi olla sitäkin !)
Ymmärrän tämän puolen (siis miksi), kun isoisäni ikäiset, hakevat 20 vuotiaan ja myös 50v peräkammaripojat tai irstailijat, mutta nuori komea menestynyt, jolla ois vientiä suominaisten keskuudessa yllinkyllin. En vaan tajua. Ja ei sitten mitään tuulipuku läskijuttuja suomi naisista, vaan oikeasti. Kertokaa miksi!
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 02:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 02:35"]Miksi thaimaalaiset naiset ovat av-mammojen hampaissa? Ihan haluiaisin tietää syyn. Palstalla kun se naisasia ja siskous on niin tärkeitä, mutta thaimaalainen nainen on av-mammojen mielestä täysin arvoton? Homomies [/quote] Musta tuntuu että hampaissa on ne naisia vihaavat lassukat, jotka nimenomaan ostavat kehitysmaasta "vaimon". Onhan se aika iljettävää, ei siinä ole mitään puolusteltavaa.
[/quote]
Ainakaan Thaimaasta ei "osteta" vaimoja. Toisaalta (lähes) kaikki naiset, kaikkialla, haluavat pariutua sosiaalisesti "ylöspäin", joten mahdollisen puolison vetovoimaa parantaa varallisuus.
Thaimaalaisten pienituloisten naisten mielestä esimerkiksi minä olen todella hot, koska: en juo/polta, olen aika mukava, kyvykäs, töissä, valkoinen ja minulla on jonkin verran varallisuutta.
Toisin kuin gambialaiset "peitsisankarit", thaimaalaiset eivät epätoivoisesti halua muuttaa Eurooppaan, tai muualle rikkaampiin maihin, vaan ovat varsin tyytyväisiä että asuvat sukunsa luona lämpimässä ilmastossa.
Thaimaassa on muuten tapa, että mies maksaa vaimonsa vanhemmille korvausta, koska tytär muuttaa miehensä sukuun. Tämä tapa on käytössä myös thai-thai sulhasilla, siinä siis vanhemmat varmistuvat että sulhasella on edellytyksiä elättää heidän tyttärensä ja jälkikasvu. Tämä "maksu" voi tapahtua vaikka niin että sulhanen ennen kuin avioliitto hyväksytään rakentaa talon tulevalle perheelleen. Intiassa (kuten myös Kiinassa) on tapana, että tyttären vanhemmat maksavat sulhaselle, että tämä ottaa vastaan heidän tyttärensä. Arvatkaa kumpi tapa vaikuttaa siihen että tyttölapsia syntyy paljon vähemmän (abortit)?
41v m
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 02:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 02:35"]Miksi thaimaalaiset naiset ovat av-mammojen hampaissa? Ihan haluiaisin tietää syyn. Palstalla kun se naisasia ja siskous on niin tärkeitä, mutta thaimaalainen nainen on av-mammojen mielestä täysin arvoton? Homomies [/quote] Musta tuntuu että hampaissa on ne naisia vihaavat lassukat, jotka nimenomaan ostavat kehitysmaasta "vaimon". Onhan se aika iljettävää, ei siinä ole mitään puolusteltavaa.
[/quote]
Miksei tämä päde miehiä ostaviin naisiin? Tuontiaviomiehiäkin tässä maassa riittää.
Äitimyytti! Nainen on aina uhri! Pahat miehet! Paha patriarkaatti! Uhriutuminen! Pyhä Vulva!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:59"]
Useimmiten se on kuitenkin "vaimon ostamista" sieltäpäin (ei sananmukaisesti, mutta ymmärtänette).
[/quote]
Sama se on näillä suomalaisilla naisilla, jotka "ostaa" ja roudaa tänne afrikkalaisia miehiä. Kukaan ei puhu asiasta vastaavalla tavalla, vaikka noissa ei ole mitään eroa. Yleensä nämä naiset jää vielä ku nallit kalliolle, kun ukot häipyy kun ovat saaneet mitä halusivat (pääsylipun eurooppaan ja rahaa) Näitä on nähty.