Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeopatia tehosi!!!

Vierailija
19.05.2015 |

3 vuotta sitten maalikussa aloitimme homeopaattisen 'projektin'. Nyt on ensimmainen kevat kun lapsi ei ole tarvinnut mitaan allergia laakkeita. Joka vuosi ne paivat jolloin on tarvinnut ottaa perinteisia heinanuha laakkeita on vahentyneet ja nyt ei tarvitse mitaan. Ihan kuin eri lapsi ilman sita todella vaikeaa allergiaa. Suosittelen. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten lapsi vain siedättyi itsestään. Aikuinen tuttava oli hurjan allerginen nuoruudessaan jolloin hänellä oli todella stressaavat ajat. Nykyään ei taida olla allerginen enää millekään.

Vierailija
2/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo milään uutinen ole, mulla parantunut monta vaivaa homeopatialla. Ja ei, en lähtisi mitään syöpää sillä parantelemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:05"]Ei tuo milään uutinen ole, mulla parantunut monta vaivaa homeopatialla. Ja ei, en lähtisi mitään syöpää sillä parantelemaan
[/quote]mikään....

Vierailija
4/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää morkatko. Mulla oli jano ja join litran verran äärimmäisen paljon laimennettua homeopaattista rohtoa ja nyt ei ole yhtään jano.

Vierailija
5/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Golden Gate myynnissä. Saisit halvalla...

Vierailija
6/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:05"]

Ei tuo milään uutinen ole, mulla parantunut monta vaivaa homeopatialla. Ja ei, en lähtisi mitään syöpää sillä parantelemaan

[/quote]

Se nyt vaan on niin että homeopatia on yhtä tehokasta kun vaikkapa rukoilut -100% tehotonta siis.

Mutta kun ihminen on päättänyt uskoa johonkin eivät siinä pikkuseikat kuten todisteet tai lääketiede hetkauta.

Lähteväthän monet yhä uudelleen pyramidihuijauksiin ja verkostomarkkinointiin kuten Zinzinoon mukaan.

Vierailija
7/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuskin ollut oireita ollenkaan tänä vuonna. Eikä syynä ole homeopatia, vaan sää, sateet ja siitepölyn vähäisyys.

Vierailija
8/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:07"]

Älkää morkatko. Mulla oli jano ja join litran verran äärimmäisen paljon laimennettua homeopaattista rohtoa ja nyt ei ole yhtään jano.

[/quote]

Eli se tehoaa janoonkin! Mahtavaa!

Vierailija
9/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep..

Vierailija
10/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:05"]

[/quote]

Se nyt vaan on niin että homeopatia on yhtä tehokasta kun vaikkapa rukoilut -100% tehotonta siis.

Mutta kun ihminen on päättänyt uskoa johonkin eivät siinä pikkuseikat kuten todisteet tai lääketiede hetkauta.

Lähteväthän monet yhä uudelleen pyramidihuijauksiin ja verkostomarkkinointiin kuten Zinzinoon mukaan.
[/quote]

Itseasiassa homeopatialla pystytään lievittämään juurikin esim heinä- ja eläinallergioiden oireita, mutta muuhun niistä tuskin kuitenkaan on.

Vierailija
11/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravistettu vesi tehoaa melkein mihin tahansa. Kannattaa ravistella sitä kovasti, teho vaan paranee. 

Vierailija
12/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytostaattihoito on ainut joka puree allergiaan 

Vierailija
13/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hoito on aina se kallein ja vahvin. Siksi syöpälääkkeet hyviä 

Vierailija
14/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää aliarvioiko plasebovaikutusta!

Vierailija
15/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että v*tuttaa nämä saa*anan puoskarit!!! Rahastetaan jopa vakavasti sairaita ihmisiä, jotka sitten tulevat sairaalaan, kun on jo liian myöhäistä:(
Ja puhun nyt kaikista uskomushoidoista!

Vierailija
16/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä keväänä on kai ollut vähän siitepölyä ilmassa? Vuosi pari sitten oli tosi paha tilanne, meidänkin lapsella silmät ihan punaiset vaikka se ei yleensä saa mitään oireita. Lääkäri sanoi että saattaa olla ihan vaan kertaluonteinen juttu eikä ole ainakaan tänä vuonna mitään oireita ollut.

Vierailija
17/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaimimmat  lääkkeet  mitä saatavissa on, on se oikeaoppinen tapa parantaa oireita kuin oireita. Paskan väliä sillä vaikka sydän pystähtyy tai maksa poksahtaa. 

Vierailija
18/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyricaan pitäisi totutella jo esikoulussa. 

Vierailija
19/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmät eivät laita kaikki rahat lääkkeisiin 

Vierailija
20/27 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergisille paras hankinta on Kirby monitoimikone. Häviää allergiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan