Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsistin kanssa keskustelu

Vierailija
20.01.2022 |

Narsistin kanssa keskustelemalla ei auta mielistely, itse syytös, eikä itsensä alas painaminen.

Jos narsisti sanoo jotain loukatakseen, kaikista parasta on vaan todeta, että selvä juttu, ja tää on nyt vaan mun tapa toimia ja koitapa kestää. Narsistin tunnepurkaukset kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa, ja jatkaa ihan normaalia olemista samalla, kun narsisti koittaa manipuloida.

Minulla on eräs ystävä, jonka kanssa olen ollut tekemisissä jo vuosia.

Hän aina manipuloi kaikkia, ja luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Hän ei vaan koskaan ole onnistunut siinä minun kanssani. Hän on epäsuorasti kertonut ihailevansa minua, vaikka pitää kaikkia ihan roskana, ainakin itseään huonompana. Aina jos hän valehtelee, sanon suoraan, että nyt jauhat paskaa, turha yrittää.

Onhan se raskasta, mutta kun ei anna mennä omiin tunteisiin/itsetunnon päälle, niin narsistin kanssa voi pärjätä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta narskua tunnet?

Vierailija
2/3 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta narskua tunnet?

Yhden, muitakin henkilöitä olen tavannut, mutten voi olla varma, että löytyykö heiltä kuitenkaan mitään persoonallisuuden häiriötä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit tietää, että hän on narsisti? Eikö se ole kuitenkin aika harvinainen diagnoosi?