Tsekkiläinen koronavastustajalaulaja hankki tahallaan koronan ja kuoli
Oliskohan kannattanut käyttää järkeään ja ottaa rokote eikä uskoa niitä pikku nuhahan se vain on mielipiteitä.
Kommentit (18)
älä ota tehohoitopaikkaa vastaan jos pystyt puhumaan. jos et ole ottanut rokotusta sairasta kotonasi.
Rokotettujakin kuolee. Ihanko totta?
Varmaan kuolee, mutta ei koronan vuoksi enemmän kuin rokottamattomia. Serkun kaverin äiti kuoli kuulemma viikon kuluttua ekasta rokotuksesta syöpään. Oli kuulemma se rokote aiheuttanut syövän. Viikossa?
Eipä mikään rokote kuolemattomaksi tee.
Vierailija kirjoitti:
Myös rokotteen ottaneita kuolee (kuten esimerkiksi jokin aika sitten Il Divon laulaja, oli kahdesti rokotettu).
Mistä kukaan voi tietää, olisivatko tautiin ilman rokotteita kuolleet kokeneet saman kohtalon myös rokotteen kanssa? Jotenkin tässä omaa, hyvin laajaa tuttavapiiriä seuranneena vaikuttaa siltä, että korona tulee suurimmalle osalle lievänä ja harvoille vakavana täysin riippumatta siitä onko ottanut rokotteen vai ei.
Myös THL:n tilastot kertovat, että rokotettuja kuolee huomattavasti enemmän kuin rokottamattomia.
Rokotettuja on noin 8-kertainen määrä rokottamattomiin verrattuna. Jos rokotettuja kuolee alle 8-kertainen määrä, rokotteen ottaminen kannattaa tilastollisesti. Ja tällä hetkellähän rokotettuja kuolee huomattavasti vähemmän kuin 8-kertainen määrä. Mutta teille rokotevastaisillehan ei kelpaa mikään todellinen tilsato, kun haluatte vain mieluummin uskoa aivottomina gurujen valmiiksi pureskelemaa huuhaaviestiä.
Tässä sen taas näkee koronahysterikkojen tyhmyyden. Ette vaan voi millään käsittää, että jotkut ovat mieluummin valmiita kuolemaan kuin ottamaan koronarokotteen. Ei kuolemaa tarvitse pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen taas näkee koronahysterikkojen tyhmyyden. Ette vaan voi millään käsittää, että jotkut ovat mieluummin valmiita kuolemaan kuin ottamaan koronarokotteen. Ei kuolemaa tarvitse pelätä.
Harvoin nämä ovat tainneet väitteissään sitä selväksi tehdä, että preferoivat itse kuolemaa. Se kannattaisi sanoa heti ensimmäiseksi, ettei synny väärinkäsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, itsemurha on iloinen asia. Aloita sinä.
Vierailija kirjoitti:
aika moni on hakenut piikin tarkoituksella ja kuollut
Minunkin mummo sai tikun sormeen lapsena ja jo 78 vuotta myöhemmin kuoli. Olkaa varovaisia kun käsittelette polttopuita.
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä, että kuolema korjaa joskus kuitenkin.
Mutta muuten logiikkasi on aukotonta eli ns. muumi.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon saanu jo kolme, koska mää kuolen?
Vierailija kirjoitti:
Darwin award
Ei tuolla sekoilulla saa edes Darwin-palkintoa. Sen saadakseen pitää tehdä jotain poikkeuksellisen typerää, sellaista mitä muut eivät ole hoksanneet tehdä.
Niitä koronan tarkoituksella hommanneita on niin paljon, ettei sillä saa edes lohdutuspalkintoa.
Ei ollut täti se kirkkain kynttilä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon saanu jo kolme, koska mää kuolen?
Ei sitä voi tietää ellei itse avusta kuolemaa. Se voi tulla vaikka tänään tai 5 vuoden päästä. Ihan sama juttu rokottamattomien osalta.
Turha kuolema, kuolinsyy näytti olevan keuhkoveritulppa, outoa että ihmiset ei ymmärrä koronan aiheuttamaa veritulppariskiä, lähdetään kuntoilemaan, vaikka pitäisi olla hissukseen kuukausi koronan sairastamisen jälkeen, varsinkin ikäihmisillä.
Tehottomia piikkejä. Odottanut jo vuoden kuolemaa ja olen elämäni kunnossa. Ei edes flunssa tartu.
vähän on valheellista tuo... hän oli laulaja Hana Horká ja sai koronan kun hänen mies ja lapsi sen sairastivat eikä halunnut pysyä heistä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan varma, että rokottamaton valitsee mieluummin vakavaan koronaan kuolemisen kuin rokotteet. kyllä hädän hetkellä rokottamattomille kelpaavat mainiosti terveydenhuollon kuormitus.
Darwin award