Kukaan tilannut Superupee-verkkokaupasta?
Kommentit (27)
Mä en ymmärrä miten joku voi olla jostain niin katkeroitunut että kaivaa esiin vuosia vanhija kommentteja? Jotain pitää olla vialla..
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:30"]
Mä en ymmärrä miten joku voi olla jostain niin katkeroitunut että kaivaa esiin vuosia vanhija kommentteja? Jotain pitää olla vialla..
[/quote]
Moi Superupee Sannariikka!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:30"]
[/quote]
Moi Superupee Sannariikka!
[/quote]
Ei vaan ihmettelevä blogin satunnaisseuraaja. Käy heittämässä linkki tästä kessasta blogiin niin saat varnaan häneltäkin kommentin asiaan :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:30"] Mä en ymmärrä miten joku voi olla jostain niin katkeroitunut että kaivaa esiin vuosia vanhija kommentteja? Jotain pitää olla vialla.. [/quote] Moi Superupee Sannariikka! [/quote] Ei vaan ihmettelevä blogin satunnaisseuraaja. Käy heittämässä linkki tästä kessasta blogiin niin saat varnaan häneltäkin kommentin asiaan :)
[/quote]
Laitoin jo, yllättäen jäi julkaisematta :DD taitaa nolottaa olla niin paska yrittäjä ettei kaupasta kuule muuta kuin negatiivista..
En tajua mistä se on saanut päähänsä perustaa vaatekaupan, ei mitään hajua vaatteiden sopivuudesta itselleen!
http://4.bp.blogspot.com/-mPXJzQm9fxI/UlW6KRQBojI/AAAAAAAADEk/J-9GPTJWe3E/s1600/kuva+004.JPG
Katsokaa tuotakin, ja kommenteissa selittely:
"En mä isompia ainakaan ois voinu ostaa kun noitakin joutuu koko ajan nostelemaan ylös :/
Housut menee ihan siksikin makkaroille kun ne on ihonmyötäiset ja 30cm liian pitkät. Johonkin se pituus on mentävä.
Löysemmät farkut pääsee laskeutumaan nilkkoihin asti, mutta väkisinkin näissä jää ryppyjä, kun reisiosiokin on tarkotettu vähän pidemmälle yksilölle.
voiko housuja lyhentää esim reiden kohdalta?
Sä et nyt ihan selkeästi ymmärrä, että ne on sekä reisien kohdalta, että lahkeesta liian pitkät. Polven kohta noissa housuissa on kapeampi, ja koska ne on tarkoitettu pidemmälle ihmiselle, polven kohta tulis mulla pohkeeseen, joka taas on paksumpi kuin polvi. Housut asettuu kuitenkin niin, että polvi on polven kohdassa, joten pylly-polvi välille jää ylimääräistä, kuten pohje-nilkka välillekin. Nilkasta lyhentäminen ei auta siihen, kun housut on ihonmyötäset."
LOL
Joku laittoikin sitten: "Voi jumpe mitä selittelyy noista housuista! Ihminen hyvä, sulla on ainakin pari numeroa liian pienet housut. Väitit mitä tahansa soopaa reisien pituudesta. Ja rakas tyttö, housuja tarvitsee nostaa silloin kun ne ovat liian pienet ja rullautuvat makkaroita pitkin alas.
Tunnen jäätävää myötähäpeää sinua ja erityisesti kouluasi kohtaan. En voi ymmärtää miten vaatealan ihminen ei tiedä milloin housut ovat liian pienet. On koulutuksessa mennyt nyt jokin pahasti pieleen..
Ja haluan antaa tulevaisuuttasi varten vinkin... kireätkin housut pystyy lyhentämään. ( en tajua mitä soopaa sepitit liian pitkästä reisi välistä )
Mutta kaikkea hyvää sulle ja hauskoja housujen ostos reissuja!
Terv. Hämillään oleva vaatetusalan ihminen"