Mies haluaa että minä päätän suhteen laadun, ja sen jatketaanko tapailua ym ym
Minusta tuntuu että hän ota mitään vastuuta, ei kerro mitä haluaa, mitä toivoo minulta, koska ja kuinka usein haluaa tavata. Haluaako ylipäätään tavata. Kaikki on aina minusta kiinni. Hän vain myötäilee, vaikka tuntuu että hän ei aina ole ollenkaan varma mitä haluaa.
Kun ehdotin että hän miettisi, otetaan aikaa, ihan rauhassa. Hän silti yrittää siirtää kaiken vastuun minulle, ilman että hänen tarvitsee kertoa mitään.
Mitä ihmettä!!? Mitä sinä teksisit? En todellakaan halua päättää toisen puolesta yhtään mitään.
Kommentit (110)
Vastuunpakoilija. Raskas elämänkumppani sellainen.
Mies ei ole kiinnostunut sinusta, mutta juuri nyt ei ole parempaakaan tarjolla. Ei mitään tulevaisuutta tuollaisella suhteella.
Mies ei tiedä mitä haluaa?
Vai pelkää että jos kertoo mitä haluaa, se ei olekaan mitä sinä haluat ja tulee ero?
Mitä nyt ihmettä taas. Mies on kiinnostunut, mutta epäilee, että sinä et ole. Tästä seuraa sitten "ilmoita jos kiinnostaa" -tyyli.
Oletko mitenkään ilmaissut olevasi kiinnostunut? Siis muutenkin kuin "naisellisesti vilkaisin vasenta pikkusormeani, kyllä siitä pitäisi tajuta".
Vierailija kirjoitti:
Olet hänelle yhdentekevä. Hän pyörittää useita naisia samalla tavalla. Laiskasti ja on vain yhden asian perässä. Onneksi olkoon.
Tätäkin olen miettinyt kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä tuollaisella turhakkeella teet? Välttämätön asuste joka sinulla on oltava?
Pidän hänestä muuten, paljonkin!
Minäkin olen pitänyt monestakin paljon mutta en ole silti alkanut väkisin jotain suhdetta heidän kanssa vääntämään.
Heivaisin. Tuollaista perässävedettävää ei kannata ottaa, se tekee sulle pari lasta ja sitten ilmoittaa, ettei hän oikeasti edes halunnut koko suhdetta, ja hei hei.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettei kyseessä ole koira?
Miehistä ei aina tiedä, mutta harva niistä ei selkeästi ole koira vaan osuu kustessa pönttöön.
Rullaa kuolainen kielesi kitaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä tuollaisella turhakkeella teet? Välttämätön asuste joka sinulla on oltava?
Minäkin olen pitänyt monestakin paljon mutta en ole silti alkanut väkisin jotain suhdetta heidän kanssa vääntämään.
Jokaisella on oma vapaa tahto, jos kysyn niin hän vastaa. En ole väkisin vääntämässä yhtään mitään.
Pysyn omalla puolellani, en tallo kenenkään varpaille. Nyt otin ja kysyin, pyysin päättämään. Silti pallo heitettiin minulle takaisin.
Yritän vielä kerran.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Molempien pitää tykätä, tai ei tule onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oma vapaa tahto, jos kysyn niin hän vastaa. En ole väkisin vääntämässä yhtään mitään.
Pysyn omalla puolellani, en tallo kenenkään varpaille. Nyt otin ja kysyin, pyysin päättämään. Silti pallo heitettiin minulle takaisin.
Yritän vielä kerran.
ap
Sinuna en yrittäisi. Jos kiinnostaa, sen tietää. Ellei tiedä, ei oikeasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä taida se pelkkä tykkääminen riittää? Molempien pitäisi varmaan tietää mitä tahtoo, eikä toisen siirtää sitä vastuuta vain toiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihan itse ilmoittanut rakastuneensa ja että tunteita on. Tätä tietoa ei tarvinnut mitenkään kiskoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän vielä kerran.
ap
Eipä siinä sitten hittojakaan, kun kysymään jos tuollaista elämää haluaa elää. Ota sitten myös täysi vastuu teoistasi äläkä syytä yksin miestä, jos tilanne jatkuu yhtä hankalana.
Tee koe. Lopeta yhteydenpito. Ja mieti mitä haluat, jos se säntää vinkuen ja häntä koipien välissä tunnustamaan "rakkauttaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihan itse ilmoittanut rakastuneensa ja että tunteita on. Tätä tietoa ei tarvinnut mitenkään kiskoa.
ap
Ei ne sanat vaan ne teot.
Yäk. Mies vailla persoonaa, tahtoa, energiaa. Mieltääkö itsensä kiltiksi ja ihmettelee, miksei "kutsuttu" diskoon?
Vierailija kirjoitti:
Tee koe. Lopeta yhteydenpito. Ja mieti mitä haluat, jos se säntää vinkuen ja häntä koipien välissä tunnustamaan "rakkauttaan".
Pyysin häntä päättämään ja hän ymmärsi että olin päättämässä koko suhdetta.
Kyllä sieltä heti tule protestia, eikö voitaisi vielä katsoa, on asioita joita voi ymmärtää väärin jne.
ap
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Mies vailla persoonaa, tahtoa, energiaa. Mieltääkö itsensä kiltiksi ja ihmettelee, miksei "kutsuttu" diskoon?
Ei hän muuten vaikuta yhtään tahdottomalta.
Jos miehellä oikeasti on tahtoa ja tunteita olla sinun kanssa hän sen myös sanoisi.