Miksi joku varastaa lääkkeitä? Naistenklinikan juttu
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri siinä pitkässä ketjussa synnyttäneet naiset kertoi että sairaalassa ei saa kipulääkettä. Moni sanoikin että omat pitää olla mukana. Vieläkö on vaikea uskoa?
Siinä puhuttiin Buranasta ja Panadolista, jotenkin luulen että nyt ei ole kyse ihan niistä... 🤣
Joko tekijällä itsellä paha lääkeriippuvuus tai sitten diilaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Saako varas potkut? Jos saa, saako jatkaa edelleen hoitajana muualla, ja jatkaa varkauksia vai tuleeko merkintää mihinkään niin että uusi työnantaja näkee miksi on potkut tullut.
Tämä on vakava aihe josta ei juurikaan puhuta.
Hoitajien pään päällä on pyhimyksen sädekehä.
Menettää ammattioikeudet. Ei silloin voi missään enää hoitajana työskennellä.
Vierailija kirjoitti:
uusavutonta? kirjoitti:
mietippä nyt vähän ihan itse!
Mitä joku tekee jollain lääkkeillä?
Siis et oikeasti voi olla noin tyhmä. Käyttää joko itse lääkeriippuvuuteen tai myy eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri siinä pitkässä ketjussa synnyttäneet naiset kertoi että sairaalassa ei saa kipulääkettä. Moni sanoikin että omat pitää olla mukana. Vieläkö on vaikea uskoa?
On. Tuskin noille synnyttäneille huumelääkkeitä annetaan.
Kodeiinia käytetään kipulääkkeenä ja annetaan myös synnyttäneille. Vieläkö on vaikeaa uskoa.
Täytyy sanoa, että ihan pimeää väkeä naistenklinikalla, mutta lähinnä lääkäritasolla. Tietenkin jonkin verran älyä tarvitaan rikoksiinkin.
Potilaiden lääkkeiden käyttö päihtymistarkoituksessa on valitettava perinne terveydenhoidossa johon pieni osa sortuu aika-ajoin. Kätilöt ottavat ilokaasua, sairaanhoitajat ja lääkärit opiaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Tuskin noille synnyttäneille huumelääkkeitä annetaan.
Kodeiinia käytetään kipulääkkeenä ja annetaan myös synnyttäneille. Vieläkö on vaikeaa uskoa.
Suodattuuko tuo siellä munuaisissa, kun vatsalaukun kautta ei jotkut imeydy. Jännää kun lääkkeet käyttäytyy niin erilailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä puhuttiin Buranasta ja Panadolista, jotenkin luulen että nyt ei ole kyse ihan niistä... 🤣
Siis nuo vasta kovaa kamaa on.
Veikkaan että nuo lääkkeitä työpaikoiltaan varastelevat hoitajat korreloivat vahvasti sen koronarokotevastasen hoitajajoukon kanssa. Lääketieteen prioriteetit vahvasti hallussa,
Vierailija kirjoitti:
Potilaiden lääkkeiden käyttö päihtymistarkoituksessa on valitettava perinne terveydenhoidossa johon pieni osa sortuu aika-ajoin. Kätilöt ottavat ilokaasua, sairaanhoitajat ja lääkärit opiaatteja.
Lääkärit kirjoittelee itselleen ja lähipiireilleen pirtureseptejä, se on vielä vanhempi perinne,
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että nuo lääkkeitä työpaikoiltaan varastelevat hoitajat korreloivat vahvasti sen koronarokotevastasen hoitajajoukon kanssa. Lääketieteen prioriteetit vahvasti hallussa,
Veikkaan että horiset tällaisia joka ikiseen ketjuun täällä aiheesta riippumatta ja käytät suhteettoman suuren määrä elämästäsi tähän ihmisten mustamaalaamiseen keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet tuomiot. Tunnen venäläisen sairaanhoitajan ja kerran kysyin tapahtuuko Venäjällä lääkevarkauksia sairaaloissa? Hän vastasi, ettei tapahdu koskaan, koska siitä tulee vankeustuomio.
Ai ei tapahdu. Varmasti tapahtuu.
Hoitoalaa koetellaan. Osa ottaa sitten puuttuvan arvostuksen ns syömällä kuormasta, jos se vaikka auttaisi jaksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit kirjoittelee itselleen ja lähipiireilleen pirtureseptejä, se on vielä vanhempi perinne,
On muuten huippukamaa! Täyttä tavaraa ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinun teoriasi mukaan lääkevarkauksien määrä tulee putoamaan pian olemattomiin. Uskoo ken tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten kukaan edes onnistuu varastamaan n-lääkkeitä, kaiken valvonnan läpi.
Tosi ikävä juttu ja erityisesti siksi, että nyt taas kerran syyllistetään kaikki Suomen hoitajat.Periaatteessa ihan helppoa: lääkäri määrää lääkettä A:lle, hoitaja merkitsee potilastietoihin antaneensa lääkettä ja nappaa ne matkaansa. Potilas itkee kivuissaan ja hoitaja toteaa, että ei tuo vielä mitään.
Alapeukuttajalle tiedoksi: noin minulle kävi potilaana, lääkettä en saanut ja iltavuoron hoitaja katsoi tiedoistani, että sitä oli aamuvuoron aikana tuotu jopa kahdesti ja ilmoitti, ettei minua koko aikaa voida lääkitä leikkauksen jälkeen. MInä väitin, että en ole saanut mitään ja hoitaja totesi, että potilasasiakirjat eivät valehtele.
Mitenkään kirjoitustasi epäilemättä, syöpähoitojeni ja lääkityksen aikana olisin nielaissut ihan mitä tahansa enkä olisi muistanut napeista myöhemmin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet tuomiot. Tunnen venäläisen sairaanhoitajan ja kerran kysyin tapahtuuko Venäjällä lääkevarkauksia sairaaloissa? Hän vastasi, ettei tapahdu koskaan, koska siitä tulee vankeustuomio.
Just joo!
😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten kukaan edes onnistuu varastamaan n-lääkkeitä, kaiken valvonnan läpi.
Tosi ikävä juttu ja erityisesti siksi, että nyt taas kerran syyllistetään kaikki Suomen hoitajat.Periaatteessa ihan helppoa: lääkäri määrää lääkettä A:lle, hoitaja merkitsee potilastietoihin antaneensa lääkettä ja nappaa ne matkaansa. Potilas itkee kivuissaan ja hoitaja toteaa, että ei tuo vielä mitään.
Alapeukuttajalle tiedoksi: noin minulle kävi potilaana, lääkettä en saanut ja iltavuoron hoitaja katsoi tiedoistani, että sitä oli aamuvuoron aikana tuotu jopa kahdesti ja ilmoitti, ettei minua koko aikaa voida lääkitä leikkauksen jälkeen. MInä väitin, että en ole saanut mitään ja hoitaja totesi, että potilasasiakirjat eivät valehtele.
Mitenkään kirjoitustasi epäilemättä, syöpähoitojeni ja lääkityksen aikana olisin nielaissut ihan mitä tahansa enkä olisi muistanut napeista myöhemmin mitään.
Tiedä vaikka olisitkin nielaissut kalkkitabletteja kipulääkkeenä.
Eivät kaikki noin kipeitä ja pöllyssä ole. Moni muistaa ihan tarkasti, että on pyytänyt lääkettä, eikä ole sitä saanut. Yhtä lailla kuin muistaa saamansa lääkkeetkin.
Miten niin ei saa.
Meillä on ainakin työpaikalla lääkekaapissa mm. kipulääkkeitä ja laastareita. Ihan sitä varten ne siellä ovat, että työntekijät voivat tarvitessaan käyttää.
Kyseessä ei ole hoiva-alan yritys.