Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mä teen mun hiuksille nyt? Pilasin ne :(

Vierailija
19.05.2015 |

Mulla oli aiemmin melko vaaleet hiukset, joissa oli tyvessä noin 5cm omaa maantienväriä. Olin raidoitellu niitä vaalemmiks, joten siks latvat oli vaaleet.

No mä sain sitten ihan "mahtavan" päähänpiston ja heitin blondin kevytvärin koko päähän. Ne latvaosuudet vaaleni hieman, mutta sitten TYVI ON VAALEAN ORANSSI. Mitä mä teen :( Mä niin haluaisin sen oman luonnollisen värin takaisin. Mitä nyt tässä tilanteessa kannattaisi tehdä?

Kävin toki kampaajan varaamssa tänään, mutta sain sen vasta kuukauden päähän. Tässä nyt katselen sitten, että muuttuko väri kuukaudessa. Kampaaja ehdotti, että se oranssi tyvi värjäittisiin jollain asteen tummemmalla ja jollain joka olis mun omaa väriä lähellä. Kuitenkin jäi mietityttämään, tuleeko tukasta sitten liian monivärinen.

Mitähän näille voisi nyt siellä kampaajalla tehdä? Haluan nimenomaan päästä nyt kasvattelee kivan näkösesti sitä omaa väriä. Ei enää värjäilyjä, kiitos. Muutenkin meni koko tukka niin kuivaks että harmittaa todella paljon :(

Auttakaa minua jooko <3

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse mahdollisimman lähellä omaa väriäsi oleva kestoväri, jolloin tyvikasvu ei niin erotu. Sitten vain kasvatat oman värisi takaisin. Tuhkanvaaleat sävyt ovat yleensä lähellä suomalaista luonnollista "maantienväristä" hiusta.

Hippu

Vierailija
22/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen kuningasidea. Eihän tuolle nyt mitään muuta voi, kun värjätä uudestaan. Ehkä kannattaa värjä mahdollisimman lähelle omaa väriä, niin jatkossa tyvi ei niin näy, mutta ainahan siitä huomaa, että värjätty on. Vähän hassuhan siitä nyt tulee, mutta en ymmärrä mikä ideasi oli alunperin, jos et halua joutua värjäyskierteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän ihmeen kevytväri se sellainen on joka vaalentaa? 

Osta Herbinan syväpuhdistavaa shampoota ja laita sitä naamioksi päähän vaikkapa tunniksi. Öljyllä haalistusta voi kokeilla myös. Mulla lähti noilla epäonnistunut (vihertävä tummanharmaa jonka piti olla tuhkanvaalea) väri pois kokonaan.

Vierailija
24/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein käytit tuota öljyä ja syväpuhdistusta? Mä itseasiassa kokeilin jo laittaa öljyä 2 tunniksi viikonloppuna päähän, mutta ei se mitään tehnyt. Enkä tiedä uskallanko tota syväpuhdistavaa koklaa jos se kuivattaa kovin? On meinaa vähän hamppua nämä hiukset nyt :( Harmittaa niin paljon

Ap

Vierailija
25/26 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kananperseet ja värjää punamustaksi.

Vierailija
26/26 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:41"]Jos sen oranssin tyven haluat pois, niin miten olisi hopeashamppoo? Laita sitä vain tyveen, niin ei olisi sen jälkeen ainakaan kellertävä!
[/quote] hopeashampoota mäkin oisin ehdottanut