tallinna spa&conference vai tallink city hotel?
Osaako kukaan Tallinnanmatkaaja kertoa, kumpi näistä parempi/mukavampi/kätevämpi kesälomareissun hotelliksi? Molemmissa pitäisi olla ilmastointi, mikä ehdoton vaatimus, muuten ei juurikaan vaatimuksia ole. Vai onko joku muu Tallinkin hotelli parempi, joka ei kuitenkaan järkky kallis olisi?
Kommentit (11)
Toi conference & spa on kiva paikka.
Spa oli ihan hyvä. Deluxe huone oli hyvä, sviitti olisi voinut olla parempi.
City on paremmalla paikalla, mutta ankeat huoneet. Spa on kivempi eikä sieltä paljoa pidempi matka ole esim vanhaan kaupunkiin.
Deluxe huone oli oikeasti hintansa väärti. Olin siellä porukalla, me halutaan juoruta ( asumme eri puolilla Suomea ) joten halusimme huoneen jossa voi istuskellakin. Olin tosi tyytyväinen hintalaatu suhteeseen. Viimeiseksi yöksi meille annettiin sviitti, mutta se ei tavallaan ollut niinkään mukava. Tosi iso ja poreammeet yms, mutta ei siitä kannattais maksaa.
mä just kanssa arvon kesän hotellia, nuo kaksi ja express on vaihtoehtoina. express reilusti halvempi, mutta siellä ei ilmastointia. tämä ketju vakuutti kyllä, että spa olisi kiva, mutta hinta toki expressiä kalliimpi. no, jatkan arpomista :)
Tallinna on vastenmielinen paikka, ei muuta.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:34"]
Tallinna on vastenmielinen paikka, ei muuta.
[/quote]
sillä lailla :)
Nordic Hotel Forum on kiva ja tosi hyvällä paikalla.
Miekin tulin ehdottamaan Nordic Forumii. Siistit ja kivat huoneet. Siellä on uima-allas ja poreamme, sekä hyvät maisemat sieltä altaalta. Tallink spakin on kiva, altaissa oli mielestäni aika kylmää vettä. Aamupala oli erittäin hyvä, mutta huone jossa oltiin, niin oli kyllä pieni! . Jos tulee Eckeröllä tai Viikkarilla niin on ihan kivenheiton päässä satamasta. Tuossa Cityssä en oo ollut.