Apua vessan ovi jäi lukkoon.
Olen sisällä jumissa ja asun yksin. Miten ihmeessä pääsen ulos. En kehtaa soittaa hätäkeskuseen. Auttakaa?
Kommentit (55)
Kyllä naapurit soittaa huoltomiehen kun alat haista.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:17"]
[/quote]
Etkö sinäkään osaa lukea. Peseydyin juuri. Eli en haise.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:17"]
[/quote]
[/quote]
Siis kun kuolet ja alat haista :-D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:17"]
[/quote]
[/quote]
... :D
Jos nyt oikeasti olet siellä jumissa, niin anna lisätietoja siitä lukosta kuten pyysin. Olen aikalailla jumiutuneita ovia aukonut, mutta en yritä neuvoa ennenkuin tiedän millaisen lukon takana olet.
Nyt otat sen pyyhkeen ja heität kehään. Tämä provo on jo hävitty.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:25"]
Jos nyt oikeasti olet siellä jumissa, niin anna lisätietoja siitä lukosta kuten pyysin. Olen aikalailla jumiutuneita ovia aukonut, mutta en yritä neuvoa ennenkuin tiedän millaisen lukon takana olet.
[/quote]
No semmoinen mitä käännetään mustasta muovi nupista. Se nuppi irtosi sellaisesta metallisesta tapista.
Ihminen pystyy selviämään jopa pari viikkoa pelkällä vedellä. Ei siis mitään hätää. Ei tosin ehkä kannattaisi kuluttaa akkua loppuun täällä keskustelupalstalla.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:47"]Koitanpa auttaa ihan oikeasti. Millainen lukko siinä on? Ota kuva tai etsi googlesta vastaava. Miten se on jumissa? Ei liiku yhtään, liikkuu vähän jotenkin, pyörii ympäri? Liikkuuko kahva? [/quote] Miksi ruokit provoa joka riisui muualla ja meni alasti kännykän kanssa suihkuun?
[/quote]
Menin suihkun jälkeen alasti pissalle. Urpo!
[/quote]
Kännykän kanssa? En minä ainakaan laita ovea lukkoon, jos oon yksin kotona. En muuten ota myöskään kännykkää vessaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:47"]Koitanpa auttaa ihan oikeasti. Millainen lukko siinä on? Ota kuva tai etsi googlesta vastaava. Miten se on jumissa? Ei liiku yhtään, liikkuu vähän jotenkin, pyörii ympäri? Liikkuuko kahva? [/quote] Miksi ruokit provoa joka riisui muualla ja meni alasti kännykän kanssa suihkuun?
[/quote]
Menin suihkun jälkeen alasti pissalle. Urpo!
[/quote]
Kännykän kanssa? En minä ainakaan laita ovea lukkoon, jos oon yksin kotona. En muuten ota myöskään kännykkää vessaan.
[/quote]
Älä unohda sitä, että hän riisui muualla ja meni kännyn kanssa suihkuun ja vasta sitten pissalle. :D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:25"]
[/quote]
No semmoinen mitä käännetään mustasta muovi nupista. Se nuppi irtosi sellaisesta metallisesta tapista.
[/quote]
Kuva joko tuosta lukosta tai vastaavasta ja kahvasta kanssa. Jos oikeasti tahdot niitä neuvoja.
Eikö se muovinuppi mene takaisin siihen tappiin?
[/quote]
[/quote]
Viikon kuluttua haiset.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:17"] Kyllä naapurit soittaa huoltomiehen kun alat haista. [/quote] Etkö sinäkään osaa lukea. Peseydyin juuri. Eli en haise. [/quote] Viikon kuluttua haiset.
[/quote]
Käyn uudestaan aamulla suihkussa. Älä ala mulle haisuli.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:14"]
Eikö sulla todellakaan ole ainuttakaan kangaskappaletta siellä vessassa, edes pyyhettä? Hyi
[/quote]
Luuletko todella, että se Tauno-talkkaria estää?